cock4woman_only 203 Skrevet 27. August, 2020 Hey Folks! Nu som har erfaring med hende her..? Nicky9400 21 årig any one - good or bad...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knight4fun 6 Skrevet 27. August, 2020 Halløj jeg var hos hende fredag i sidste uge, jeg var lidt spændt på hvad det var, tænkte det var fake, men prøvede fuck det var go sex, sjældent har jeg mødt så villig en pige, hun gav virkelig følelsen af at hun elskede min pik, der ud over bestilte jeg rimming til mig, hun gjorde det helt perfekt, længe . Så thums up herfra. billederne er af hende, på værelset hvor det foregår stedet er noget lurvet/skummelt 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 28. August, 2020 (edited) Super.... - jeg troede også aftalen var lavet med hende... men blev modtaget i døren af Julia - annonce#2: Julia og det var en ovenud god oplevelse med en moden, men ikke mindst lækker spirewip der må siges også at kunne sit A-B-C Enig i betragtning med stedet kan virke lidt lurvet... bag indgangsdøren er en skydedør ned i kælderen - hvor jeg blev betjent af hende "stand-in" og det blev helhedsoplevelse ikke ringere af.... Redigeret 28. August, 2020 af cock4woman_only Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 28. August, 2020 Ø Hva hende på 40 sammen med den 21 så el Hva ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 28. August, 2020 Nej dog ikke.... hun (40) tilbød sig som erstatning - fordi den unge havde taget imod kunde som hun måske havde troet var undertegnet! det skal siden vise sig nu hellere ikke var det ringeste bytte vs. At skulle gå og kom retur senere.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 28. August, 2020 Nå ok de deler bare hus sammen så på den måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 28. August, 2020 Knight4fun skrev, for 21 timer siden: Halløj jeg var hos hende fredag i sidste uge, jeg var lidt spændt på hvad det var, tænkte det var fake, men prøvede fuck det var go sex, sjældent har jeg mødt så villig en pige, hun gav virkelig følelsen af at hun elskede min pik, der ud over bestilte jeg rimming til mig, hun gjorde det helt perfekt, længe . Så thums up herfra. billederne er af hende, på værelset hvor det foregår stedet er noget lurvet/skummelt Og passer det at hun er dansk? /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 29. August, 2020 Dansk?? - nej - det kan jeg ikke bekræfte de er... polsk eller øst Europa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 29. August, 2020 Der står da dansk i overskriften . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cock4woman_only 203 Skrevet 29. August, 2020 Sorry... det havde jeg sku ikke lige læst... så forstår jeg bedre... men nej ikke dansk! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 29. August, 2020 Hende der bliver spurgt på Nicky9400 er dansk. Jeg ved ikke hvem hende cock4 har mødt er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 29. August, 2020 Nu har jeg skrevet til Julia. Hun er i huset med polske piger på TH Sauers vej. Så det er altså ikke samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knight4fun 6 Skrevet 29. August, 2020 Tutankhamon skrev, for 17 timer siden: Og passer det at hun er dansk? /Tutankhamon Altså hende på de 3 billeder fra kælderen er dansk, det var hende jeg mødte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LKC 0 Skrevet 30. August, 2020 Var der nogle tillægspriser for f.eks. superfransk? Hvordan fik du aftalen i stand, bare over sms? Billederne tiltaler mig, men var bange for at annoncen var fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knight4fun 6 Skrevet 25. Oktober, 2020 undskyld den lange svartid, måske er det lige gyldigt nu, hun tilbyder praktisk talt alt, og har priser på det hele, du skal bare spørge over sms Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LKC 0 Skrevet 26. Oktober, 2020 Knight4fun skrev, for 23 timer siden: undskyld den lange svartid, måske er det lige gyldigt nu, hun tilbyder praktisk talt alt, og har priser på det hele, du skal bare spørge over sms Bedre sent, end aldrig. Var der en “vagt” eller lignende til stede da du besøgte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakobhansen 94 Skrevet 26. Oktober, 2020 Jeg har også besøgt hende. Kanon flot og sexet pige. I den dyre ende, men skide fræk. Jeg så ingen vagt ved mit besøg. Hun åbnede selv døren og sendte mig afsted igen. Hendes øjenkontakt er kanon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg