Guest Rockhard Skrevet 28. August, 2020 Jeg skal en tur forbi Holstebro i dag. Hvad er godt i byen for tiden, jeg tænker god massage og FP. Har læst der er en ny ejer på Skivevej, er der nogen der kan anbefale det sted.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vikram 0 Skrevet 28. August, 2020 hvor er du læst det henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 28. August, 2020 vikram skrev, 1 time siden: hvor er du læst det henne ? Der kom ny ejer i efteråret. Hun har tidligere haft butik i et par andre byer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vikram 0 Skrevet 7. Oktober, 2020 knold skrev, den 28.8.2020 at 14:30: Der kom ny ejer i efteråret. Hun har tidligere haft butik i et par andre byer okay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grum 3 Skrevet 8. Oktober, 2020 knold skrev, den 28.8.2020 at 14:30: Der kom ny ejer i efteråret. Hun har tidligere haft butik i et par andre byer vikram skrev, den 7.10.2020 at 11:34: okay Ved du hvilken byer hun har været i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 13. Oktober, 2020 Jeg tog chancen på Skivevej... det var en lidt ældre der stod for massagen som var rigtig god / hård og blev så tilbud HJ af en anden Thai lady også lidt oppe i årene - for all in 700 / hvor hun så smed tøjet - som jeg så fik - HJ var dog ikke nogen god oplevelse - helt uden indlevelse det skulle bare afsluttes hurtigt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dalton 1 Skrevet 14. Oktober, 2020 (edited) Rockhard skrev, for 15 timer siden: Jeg tog chancen på Skivevej... det var en lidt ældre der stod for massagen som var rigtig god / hård og blev så tilbud HJ af en anden Thai lady også lidt oppe i årene - for all in 700 / hvor hun så smed tøjet - som jeg så fik - HJ var dog ikke nogen god oplevelse - helt uden indlevelse det skulle bare afsluttes hurtigt.. Hvornår var det? Og hvordan så den Thai pige ud som du fik et HJ af, kunne hun snakke dansk? Lyder ikke til det var en alt for god oplevelse. Der er nemlig en pæn Thai pige på Skivevej, som snakker godt Dansk, hun har farvet hendes hår. Men mig bekendt gir hun ikke ekstra, selvom jeg gerne ville. Redigeret 14. Oktober, 2020 af Dalton Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 16. Oktober, 2020 Sidste uge - Hun snakkede lidt Dansk var sorthåret semi langt - pæn påklædning - der dog blev taget af... efter lidt snak om det.. efter min mening ikke pengene værd men der er vel ikke andre Thai’er i Holstebro...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dalton 1 Skrevet 16. Oktober, 2020 Rockhard skrev, for 2 timer siden: Sidste uge - Hun snakkede lidt Dansk var sorthåret semi langt - pæn påklædning - der dog blev taget af... efter lidt snak om det.. efter min mening ikke pengene værd men der er vel ikke andre Thai’er i Holstebro...? Der er intet at komme efter i Holstebro. Meget mere er der ikke at sige om det, vis det er ekstra man tænker på. Men der er flere steder med god massage, der er skivevej en af dem. Hende den lidt ældre Thai hun massage som en drøm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robototto 5 Skrevet 17. Oktober, 2020 https://annoncelight.dk/showad/301306 nogle der har prøvet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 17. Oktober, 2020 Hende ejeren på Skivevej har klaret mange af mine skavanker, har besøgt hende på et af de andre steder hun har haft, men nu er det desværre kun når jeg er på de kanter hun besøges. snakker fint dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 17. Oktober, 2020 spændende hvem de 2 er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1001nat 187 Skrevet 26. Oktober, 2020 Følger nysgerrig med om der skulle være lidt info omkring de to... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg