oros 496 Skrevet 15. April, 2021 Så bliver (sex)livet atter værd at leve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 14. Maj, 2021 Er der nye kontaktoplysninger til Ami? Linkene i tråden er udløbet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 14. Maj, 2021 Steenborg skrev, for 33 minutter siden: Er der nye kontaktoplysninger til Ami? Linkene i tråden er udløbet. Hun har ikke annonceret meget længe. Tror desværre ikke, hun er i landet længere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 14. Maj, 2021 oros skrev, for 2 timer siden: Hun har ikke annonceret meget længe. Tror desværre ikke, hun er i landet længere. Hun har såmænd bare skiftet "navn"...https://annoncelight.dk/showad/275220 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 14. Maj, 2021 BB Man skrev, for 2 timer siden: Hun har såmænd bare skiftet "navn"...https://annoncelight.dk/showad/275220 Hmmm.... Nyt navn, en noget anderleds annonce og slet ingen billeder. Gad vide om hun gemmer sig for mig? Nå, telefonen genkender nummeret om ikke andet, så det skal da undersøges én af de nærmeste dage. Hun var helt bestemt vanedannende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 155 Skrevet 29. Maj, 2021 oros skrev, den 14.5.2021 at 23:17: Hmmm.... Nyt navn, en noget anderleds annonce og slet ingen billeder. Gad vide om hun gemmer sig for mig? Nå, telefonen genkender nummeret om ikke andet, så det skal da undersøges én af de nærmeste dage. Hun var helt bestemt vanedannende. Fik du noget ud af din undersøgelse “oros”? Er det stadig den dejlige Ami, eller er det en ny pige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 53 Skrevet 29. Maj, 2021 Mildur skrev, for 7 timer siden: Fik du noget ud af din undersøgelse “oros”? Er det stadig den dejlige Ami, eller er det en ny pige? Vurderet ud fra det billede der er kommer på nu, så er de stadig Ami. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 30. Maj, 2021 Mildur skrev, den 29.5.2021 at 09:04: Fik du noget ud af din undersøgelse “oros”? Er det stadig den dejlige Ami, eller er det en ny pige? Jeg er desværre ikke nået så langt endnu. Men det kommer jeg... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000Flemming 120 Skrevet 6. December, 2021 Er der mon nogen som ved hvor Ami er i dag? Takker F Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 7. December, 2021 så hendes billede på en annonce for et sted i Kruså. Men er 3 ugers tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 63 Skrevet 7. December, 2021 https://annoncelight.dk/showad/300350 Hun er ikke ret langt fra Tarm, og stedet er også i orden. Der er rent og ryddeligt, drikkevarer og fine bad- og toiletforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 11. Februar, 2022 Har Ami skiftet navn til Emmy, eller nogen som ved, om der er tale om en ny pige? Nogen som har info omkring Emmy, hvis hun er ny? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 623 Skrevet 11. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 2 timer siden: Har Ami skiftet navn til Emmy, eller nogen som ved, om der er tale om en ny pige? Nogen som har info omkring Emmy, hvis hun er ny? Nu har jeg ikke besøgt hende da hun var Ami men derimod Emmy så den del vil jeg ikke svare på, selvom billederne ligner til forveksling. Emmy er en livsglad pige/dame som vil gøre alt for at du får en god oplevelse, hun taler en dél men der er måder at få det stoppet alt i alt så havde jeg en god oplevelse med hende i sidste uge. Stedet vil jeg betegne som ugenert, men du skal være klar over at det ikke er hende du skriver med og eller bliver modtaget af, det er en ældre “pige” som står for dén del. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 11. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, for 3 timer siden: Har Ami skiftet navn til Emmy, eller nogen som ved, om der er tale om en ny pige? Nogen som har info omkring Emmy, hvis hun er ny? Som jeg kan se på et par af billederne så er det Ami der har skiftet navn. En anden ting er profilnavnet BB 69 et der er blevet brugt af vedkommende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 17. Februar, 2022 knold skrev, den 11.2.2022 at 14:29: Som jeg kan se på et par af billederne så er det Ami der har skiftet navn. En anden ting er profilnavnet BB 69 et der er blevet brugt af vedkommende Hvis Emmy taler dansk, så er det helt bestemt IKKE Ami fra Spjald. Hun havde en veninde til at passe telefonen for at kunne klare kommunikationen. Hendes engelske var også dårligt. Jeg tror ikke, hun er i landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 17. Februar, 2022 oros skrev, for 46 minutter siden: Hvis Emmy taler dansk, så er det helt bestemt IKKE Ami fra Spjald. Hun havde en veninde til at passe telefonen for at kunne klare kommunikationen. Hendes engelske var også dårligt. Jeg tror ikke, hun er i landet. OROS.... nu har jeg ikke set nogen steder at Emmy skulle snakke dansk. Jeg kan bare se at 2 af billerne er blevet brugt af AMI 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) knold skrev, den 17.2.2022 at 14:20: OROS.... nu har jeg ikke set nogen steder at Emmy skulle snakke dansk. Jeg kan bare se at 2 af billerne er blevet brugt af AMI Første linje i annoncen lyder: Citat ❤️pige selvfølgelig snak dansk Om de deler billeder, udtaler jeg mig til gengæld ikke om. Tilsvarende er sket masser af gange. Hvis du derimod klikker på linket til AMI, finder du ud af, den ikke eksisterer længere. Redigeret 18. Februar, 2022 af oros Tilføjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 18. Februar, 2022 (edited) oros skrev, 1 time siden: Hvis du derimod klikker på linket til AMI, finder du ud af, den ikke eksisterer længere. Hun benytter nyt link: https://annoncelight.dk/showad/300350, hvis det altså er Ami/Ammi fra Spjald. Jeg ved ikke, hvordan hun så ud, da hun var i Spjald men billederne er de samme, som Ami/Ammi brugte, men lige nu hedder hun Emmy. Ret forvirrende... Redigeret 18. Februar, 2022 af 100% Gavtyv Tilføjet tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Etbrugernavn 4 Skrevet 18. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, 1 time siden: Hun benytter nyt link: https://annoncelight.dk/showad/300350, hvis det altså er Ami/Ammi fra Spjald. Jeg ved ikke, hvordan hun så ud, da hun var i Spjald men billederne er de samme, som Ami/Ammi brugte, men lige nu hedder hun Emmy. Ret forvirrende... Jo det er Ami der var i Spjald, kan jeg bekræfte. Men der er andre piger på samme adresse, så hvis man ikke har en aftale med Ami/Ammi/Emmy - kan man blive vældig skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 18. Februar, 2022 Etbrugernavn skrev, for 5 timer siden: Jo det er Ami der var i Spjald, kan jeg bekræfte. Men der er andre piger på samme adresse, så hvis man ikke har en aftale med Ami/Ammi/Emmy - kan man blive vældig skuffet Var det hende, der tilbød aftensmad og overnatning mv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Etbrugernavn 4 Skrevet 19. Februar, 2022 Goldfinger skrev, for 17 timer siden: Var det hende, der tilbød aftensmad og overnatning mv.? Ja, det er hende. Men om hun gør det nu ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 19. Februar, 2022 100% Gavtyv skrev, den 18.2.2022 at 15:27: Hun benytter nyt link: https://annoncelight.dk/showad/300350, hvis det altså er Ami/Ammi fra Spjald. Jeg ved ikke, hvordan hun så ud, da hun var i Spjald men billederne er de samme, som Ami/Ammi brugte, men lige nu hedder hun Emmy. Ret forvirrende... Det billede, hvor man kan se munden, kan jeg også genkende. Men jeg har mere end almindeligt svært ved at forestille mig, at hun taler dansk. Jeg har besøgt hende ganske mange gange. Fred være med det. Ami var/er en sød pige med øje for gæstens velbefindende. Jeg kommer ikke til Tarm for at undersøge det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 155 Skrevet 25. Februar, 2022 Suk, det er nok ikke så let. Har forsøgt at få en aftale i stand på sms i en uges tid. Fik lidt uklar respons i starten. Og nu er der bare radiotavshed. Lidt træls når man ikke kan få et svar på rimeligt lette spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Februar, 2022 Mildur skrev, for 15 timer siden: Suk, det er nok ikke så let. Har forsøgt at få en aftale i stand på sms i en uges tid. Fik lidt uklar respons i starten. Og nu er der bare radiotavshed. Lidt træls når man ikke kan få et svar på rimeligt lette spørgsmål. Mange piger er trætte af at mange spørger om alt mulig, istedet for kort og præcis at bestille en tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mildur 155 Skrevet 26. Februar, 2022 Den flittige skrev, for 4 timer siden: Mange piger er trætte af at mange spørger om alt mulig, istedet for kort og præcis at bestille en tid. Jeg har bestemt ikke spurgt “om alt muligt” som du antyder. Jeg har spurgt om en bestemt pige er på stedet. Og om hun træffes på et tidspunkt. .Thats it. Kort og præcist. I min optik helt rimelig info hvis man skal planlægge at køre 100+ kilometer for en aftale. Men du har selvfølgelig lov til at mene noget andet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg