Rolf67 17 Skrevet 28. September, 2020 Martin1234, nej det tror jeg ikke du skal regne med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 751 Skrevet 3. Januar, 2021 nickvan skrev, den 27.9.2020 at 00:04: Nogen der har prøvet Ellen, hvor hun er passiv? Hun ser super sexet ud, men hun er nok for stor til mig, men gad godt at prøve hende, hvor jeg er den aktive Det kan man godt få lov til. Dog ikke uhæmmet gennempuling. Hun kan godt få nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 11. April, 2021 Kan se at Ellen er vendt tilbage til Danmark igen. Jeg ville dog lige vente med at møde hende. Corona er meget udbredt i Brasilien og hun er stort set lige ankommet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elindco Skrevet 17. Maj, 2021 Bella er tilbage i Danmark. Jeg overvejer meget og besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elindco Skrevet 20. Maj, 2021 Så fik jeg besøgt Bella i dag. Hold da op et udstyr hun har. Jeg må tilslutte mig hun er fantastisk . Jeg kom til hendes adresse blev lukket ind i døren mødte jeg skønheden. Vi kom ind i bolle rummet . Jeg tog 1,5 time. Hun satte sig over på mig og tvang mig til og sutte hendes store pik hun kørte lidt ned og sagde jeg skulle slikke hende i røven wow hun har en lækker røv jeg slikket det bedste jeg havde lært. Hun var godt liderlig nu ville hun kneppe mig. Hun ville have mig bagfra. Hun presset sin store tykke pik ind først kneppet hun stille og roligt så satte hun tempoet op og kneppet mig hårdt Hun gemmen kneppet mig i forskellige stillinger jeg har aldrig prøvet noget så godt til sidst trak hun sig ud og tvang mig til og sluge alt hendes sperm . Må sige hun slår alt hvad jeg har prøvet af shemail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 20. Maj, 2021 Elindco skrev, for 18 minutter siden: Så fik jeg besøgt Bella i dag. Hold da op et udstyr hun har. Jeg må tilslutte mig hun er fantastisk . Jeg kom til hendes adresse blev lukket ind i døren mødte jeg skønheden. Vi kom ind i bolle rummet . Jeg tog 1,5 time. Hun satte sig over på mig og tvang mig til og sutte hendes store pik hun kørte lidt ned og sagde jeg skulle slikke hende i røven wow hun har en lækker røv jeg slikket det bedste jeg havde lært. Hun var godt liderlig nu ville hun kneppe mig. Hun ville have mig bagfra. Hun presset sin store tykke pik ind først kneppet hun stille og roligt så satte hun tempoet op og kneppet mig hårdt Hun gemmen kneppet mig i forskellige stillinger jeg har aldrig prøvet noget så godt til sidst trak hun sig ud og tvang mig til og sluge alt hendes sperm . Må sige hun slår alt hvad jeg har prøvet af shemail. blev hun godt stiv ? prøvede du at bolle hende ? jeg er ikke passiv men har fokus på skønheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Elindco Skrevet 20. Maj, 2021 kenderen skrev, for 4 timer siden: blev hun godt stiv ? prøvede du at bolle hende ? jeg er ikke passiv men har fokus på skønheden Ja hun bliver rigtigt stiv .nej prøvet ikke og bolle hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
formeget 3 Skrevet 21. Maj, 2021 kenderen skrev, for 23 timer siden: blev hun godt stiv ? prøvede du at bolle hende ? jeg er ikke passiv men har fokus på skønheden Jeg tror kun hun topper, jeg ved ikke om man kan lave en speciel aftale med hende men har læst det et par gange i hendes annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg