futteman 23 Skrevet 3. September, 2020 https://annoncelight.dk/showad/280187 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansie 42 Skrevet 3. September, 2020 Jeg vil ikke anbefale hende. Hun er meget sød men så er det også sagt. Hun virker meget forvirret, snakker som et vanfald. Ved ikke om hun har været ude i noget stofmisbrug af en art. Det er ikke hende er på billederne. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 12. April, 2021 Jeg følger lige med her... Jeg har søgt på Mitzi, men der er ikke rigtig nogen der udtaler sig om hendes service. Jeg er kun interesseret i fransk uden i bilen el naturen, og det tilbyder hun. Er der nogen der har prøvet og kan det anbefale? Pfh tak PS ellers tager jeg nok snart en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 12. April, 2021 (edited) vovse skrev, for 8 timer siden: Jeg følger lige med her... Jeg har søgt på Mitzi, men der er ikke rigtig nogen der udtaler sig om hendes service. Jeg er kun interesseret i fransk uden i bilen el naturen, og det tilbyder hun. Er der nogen der har prøvet og kan det anbefale? Pfh tak PS ellers tager jeg nok snart en for holdet Hun gør det ikke uden. Sorry to say Redigeret 12. April, 2021 af Huntman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 12. April, 2021 Huntman skrev, for 2 timer siden: Hun gør det ikke uden. Sorry to say Nå der var så ærgeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 147 Skrevet 14. April, 2021 Havde en onsdag skrevet til hende og spurgt lidt ind til priser mm... Jeg gjorde ikke mere ved, men vågnede lørdagen efter om morgenen til 10 ubesvarede opkald og 6-7 beskeder på voicemail hvor jeg til sidst blev svinet til for ikke at dukke op til en aftale.... Det var kl. 00.30 om natten hun havde ringet og heldigvis var min telefon på lydløs.. Hun var pivstiv og havde en mandlig ven i baggrunden som var helt væk også, og som hun påstod tævede hende..... Behøver jeg sige at hun er blokeret på min telefon?.... Sørgeligt at høre på ihvertfald... 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vovse 76 Skrevet 14. April, 2021 Exile-63 skrev, for 2 timer siden: Havde en onsdag skrevet til hende og spurgt lidt ind til priser mm... Jeg gjorde ikke mere ved, men vågnede lørdagen efter om morgenen til 10 ubesvarede opkald og 6-7 beskeder på voicemail hvor jeg til sidst blev svinet til for ikke at dukke op til en aftale.... Det var kl. 00.30 om natten hun havde ringet og heldigvis var min telefon på lydløs.. Hun var pivstiv og havde en mandlig ven i baggrunden som var helt væk også, og som hun påstod tævede hende..... Behøver jeg sige at hun er blokeret på min telefon?.... Sørgeligt at høre på ihvertfald... Øv hvor kedeligt Tak for historien. Der kommer så ikke et til kapitel fra min hånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg