Hop til indhold
Enligfar

Advarsel Flirtende fræk lækker babe. Er ca. 55 år

Recommended Posts

Hej så kommer jeg lige på med en advarsel Flirtende fræk lækker babe er en gammel dame der ikke kan sutte pik , og ligger helt stille når hun får pik så med mindre du er til det så brug dine penge et andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Din yderst kortfattede og mangelfulde anmeldelse, siger måske mere om dig og din udvælgelsesteknik end om pigen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din yderst kortfattede og mangelfulde anmeldelse, siger måske mere om dig og din udvælgelsesteknik end om pigen. ;)

Jeg er ny her det første gang jeg skriver her, har ellers kun læst jeres indlæg og syntes godt om sidden her, Ja jeg burdet være gået men du ved jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ny her det første gang jeg skriver her, har ellers kun læst jeres indlæg og syntes godt om sidden her, Ja jeg burdet være gået men du ved jo.

Har du et link til damen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej så kommer jeg lige på med en advarsel Flirtende fræk lækker babe er en gammel dame der ikke kan sutte pik , og ligger helt stille når hun får pik så med mindre du er til det så brug dine penge et andet sted.

Tænk også over ikke at lade din overskrift begynde med "Advarsel", fordi det gør det svært for andre senere at søge efter "flirtende fræk lækker babe". Din advarsel/anmeldelse kan du jo bare komme med i teksten, ligeledes oplysningerne om hendes alder mv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...