afløbsrenseren 542 Skrevet 5. September, 2020 Hejsa. Hvis uheldet er ude......og man har været uforsigtig ( et fjols ) er der steder hvor man kan få testet om man har fået en kønssygdom...anonymt og evt få medicin hvis nødvendigt ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 789 Skrevet 5. September, 2020 https://sexogsamfund.dk/viden/klinikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 5. September, 2020 afløbsrenseren skrev, for 23 minutter siden: Hejsa. Hvis uheldet er ude......og man har været uforsigtig ( et fjols ) er der steder hvor man kan få testet om man har fået en kønssygdom...anonymt og evt få medicin hvis nødvendigt ???? ens egen læge har jo tavshedspligt. Og ingen udover dem i dit lægehus har adgang til journalerne, og må kun slå dig op ved din egen henvendelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 152 Skrevet 5. September, 2020 Mener man kan komme uden at bestille tid på bispebjerg, men ved ikke om man stadig kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 5. September, 2020 (edited) Det afhænger af hvad du skal testes for. Men Bispebjerg har stadig åbent for patienter uden CPR nummer, uden tidsbestilling dog kun 1 time pr. dag. Konsultation gratis, men man skal betale for behandling, hvis det er uden CPR (som jeg forstår det). https://dk.treated.com/koenssygdomme/bliv-testet-for-koenssygdomme#RegionHovedstaden Redigeret 5. September, 2020 af autobahn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. September, 2020 afløbsrenseren skrev, for 2 timer siden: Hejsa. Hvis uheldet er ude......og man har været uforsigtig ( et fjols ) er der steder hvor man kan få testet om man har fået en kønssygdom...anonymt og evt få medicin hvis nødvendigt ???? frisk fyr skrev, for 1 time siden: Mener man kan komme uden at bestille tid på bispebjerg, men ved ikke om man stadig kan. Man kan komme til at stå i verdens værste kø på Bispebjerg. Det er ubetinget bedst at bestille tid. Evt. medicin kommer på receptserveren. Har været der et par gange med falske symptomer, men aldrig hvor jeg reelt har været smittet med noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 6. September, 2020 Vil lige korrigere jer Pt kan man ikke bare dukke op på bisbebjerg pga corona, der skal bestilles tid og der er tider at få hvis man har symptomer på noget eller i risiko for at være smittet. Ventetiden når man har bestilt tid er maks 30 min, så det er til at overkomme. Har du mistanke om feks klamydia gonera så husk at der skal gå 3 uger fra smitte risiko før at prøven er pålidelig. Hiv 4 uger syfilis 12 uger . Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SødSur Skrevet 6. September, 2020 Søg Gentofte og kønssygdomme, klinik 1 De har drop-in 3 gange om ugen, uden tidsbestilling. Kan også være en god ide, at bede dem om, at de også tester for mycoplasma. De gør det ikke som standard. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbhK Skrevet 6. September, 2020 SødSur skrev, 1 time siden: Søg Gentofte og kønssygdomme, klinik 1 De har drop-in 3 gange om ugen, uden tidsbestilling. Kan også være en god ide, at bede dem om, at de også tester for mycoplasma. De gør det ikke som standard. Held og lykke skal stadig gå 3-4 uger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. September, 2020 Lægen og medicin via lægen - oftest vil der stå “mod betændelse” på medicinen - kom afsted i en fart og pas på dig og andre fremover dbh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 542 Skrevet 6. September, 2020 tak for indput fra alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 231 Skrevet 8. September, 2020 Jeg kan ihvertfald se at det fremgår på sundhed.dk, når jeg logger på de gange som jeg er testet. Der så test for seksuelle overførte sygdomme. Men det kræver selvfølgelig anvendelse af nemid. Men ikke særlig diskret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg