Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Æhhhhhh

Recommended Posts

Gæst

Livet er bare ikke retfærdig....... solen skinner aldrig særlig længe i dk, vi har alt for høje skatter og for at fuldende det skal vi trækkes med Helle Thorning Schmidt som statsminister øv bøv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Livet er bare ikke retfærdig....... solen skinner aldrig særlig længe i dk, vi har alt for høje skatter og for at fuldende det skal vi trækkes med Helle Thorning Schmidt som statsminister øv bøv

men heldigvis har vi da en masse søde glædespiger herinde til at forsøde tilværelsen med. ps helle thorning skal da have munden fyldt med pik så kan hun vel holde kæft sålænge :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

men heldigvis har vi da en masse søde glædespiger herinde til at forsøde tilværelsen med. ps helle thorning skal da have munden fyldt med pik så kan hun vel holde kæft sålænge :lol:

Ja men bare ikke det er min pik der skal i munden på Helle thorning , så heller en spiller ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ofrer mig da gerne i den gode sags tjenste, så hun ikke siger noget dumt imens :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

ps helle thorning skal da have munden fyldt med pik så kan hun vel holde kæft sålænge :lol:

Så skal hun jo ud at købe det - der har jo været et ondsindet rygte om at manden ikke er til hendes huller :?:mrgreen:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
jeg ofrer mig da gerne i den gode sags tjenste, så hun ikke siger noget dumt imens :lol::lol::lol:
Så skal den også være meget stor for at kunne bremse de kaskader af ævl og brudte løfter :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så skal den også være meget stor for at kunne bremse de kaskader af ævl og brudte løfter :lol::lol:

det er den såmen også men er der ikke nogle stykker på hjemmet der også vil hjælpe lidt til :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er super glad for nogle af Jer vil ofre Jer i den gode tjeneste.

Men hun er trods alt landets overhovede, så det er vel ikke nok kun at få hende til at holde kæft? :P Hvis der er en, der vil påtage sig den nærmest umulige opgave, at få lidt fornuft ind i hovedet på hende, så ville det være helt fantastisk ;)

ved godt, det bliver en meget hård kamp op af bakke :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg er super glad for nogle af Jer vil ofre Jer i den gode tjeneste.

Men hun er trods alt landets overhovede, så det er vel ikke nok kun at få hende til at holde kæft? :P Hvis der er en, der vil påtage sig den nærmest umulige opgave, at få lidt fornuft ind i hovedet på hende, så ville det være helt fantastisk ;)

ved godt, det bliver en meget hård kamp op af bakke :lol::lol::lol:

Næhhh, hun er ikke landets overhoved. Hun hedder Margrethe.

Helle er fornuftig nok, bare ikke når det kommer til jobbet som statsminister. Men hun er meget klog og fornuftig til at promovere sig selv. Næste skridt for hende er en eller anden høj stilling i Cirkus EU. Det har vist været planen hele tiden. Der manglede bare lidt på CV´et.

Men køn er hun da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja det har du helt sikkert ret i Århuselsker :)

Forstod heller aldrig, hvorfor vi skulle betale 40 milliarder til en hjælpepakke til det store sorte hul (sydeuropa) Vi er jo ikke med i Euroen.

Men altid nemt at skaffe sig venner, med andre folks penge hehe (ahh det er faktisk ikke noget at grine af :? )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Men hun er trods alt landets overhovede....
Landets overhoved? Næ, så skal du hen til Daisy på Amalienborg :lol::lol::lol: . Helle er kun regeringsleder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
... men er der ikke nogle stykker på hjemmet der også vil hjælpe lidt til :lol::lol:
Nej, vi er bange for, at Dentofixen ikke kan holde :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Landets overhoved? Næ, så skal du hen til Daisy på Amalienborg :lol::lol::lol: . Helle er kun regeringsleder.

danmarks dyreste bistands klient er da kun overhovede af navn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

danmarks dyreste bistands klient er da kun overhovede af navn ;)

Ja af navn og efter Grundloven Helle er faktisk kun nr 3 , nr 1 er dronningen nr 2 Folketingets formand og som nr 3 Komer Dume Helle

Mvh 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vælger at se sådan her på det:

Livet er hvad vi gør det til.

Når solen skinner i Danmark, er det dejligt at være mand, da pigerne går i lårkort og udringede toppe.

Skatten i Danmark går til at betale for vores velfærdssamfund, et samfund som jeg generelt er godt tilfreds med.

Indtil vi får en ny regering kan du altid spørge glædespigen, om hun vil tage en ansigtsmaske på lignende vores statsminister, købe en gang græsk og fantasere om, at du tager socialdemokraterne i r**** ;)

Med andre ord, kan du ikke lave om på tingene, så er det min erfaring, at du ligeså godt kan se positivt på livet. Det får du meget mere ud af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu får jeg nok på puklen for at jeg ingen humor har, men det håber jeg trods alt at jeg har :?

Jeg synes at den med Helle Thorning kan gå an i chatten, men egentlig synes jeg at der her i forum er overskredet en grænse for hvor direkte man bør kunne hæfte en navngiven kvindelig politiker på en seksuel handling med de formuleringer der her ses anvendt.

Der læses formentlig med hos magtens cirkler, og uanset hvor meget dette er Hyggesnak, kan en tråd som denne påvirke det generelle indtryk af standarden på Eroguide.dk negativt - tror jeg?

Mine egne første aversioner er Zenia Stampe og Anna Mee Allerslev fra Det Radikale Venstre, men jeg er mig bevidst om i et offentligt forum ikke at beskrive dem i vendinger, der underminerer mit budskab ellers, samtidig svækker læserens respekt for mig som person og det medie hvori jeg deltager i debatten.

Selvom der er og bør være højt til loftet ser jeg gerne at Eroguide.dk opleves, snarere på niveau med Information.dk end at sammenligningen i stedet går på Netnationen.dk, hvor underholdende de end er derovre på Ekstrabladets debat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt enig med Rejse. Debatten er her blevet trukket ned på under rendestensniveau, og det kan være til skade for et ellers - for det meste - seriøst site som EG.

Det er vigtigt, at internetsider, der er tilgængelige for alle, også har et sprogbrug, som er acceptabelt for de fleste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

:lol: Nu er det jo i "Hyggesnak", og man kan altid diskutere ordvalget, der jo ikke er helt urbant.

Skal jeg imidlertid være rigtig perfid, kunne det jo være, at den gode fru Kinnock ville foretrække debatten herinde frem for den i medierne – for dér hun jo altid haft mere end rigeligt at se til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hyggesnak er vel ikke småperfide bemærninger, som denne streng indeholder mange af.

Hvis dette er EG's niveau for 'hyggesnak' bør dette forum vel have et nyt navn.

Og nej, jeg er er ikke en af de efterhånden få, der vil stemme på liste A.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hyggesnak er vel ikke småperfide bemærninger, som denne streng indeholder mange af.
Hyggesnak er også småperfide bemærkninger. Hvilket nyt navn ville du – bare for min nysgerrigheds skyld – i øvrigt omdøbe dette forum til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvilket nyt navn ville du – bare for min nysgerrigheds skyld – i øvrigt omdøbe dette forum til?

Måske et forslag kunne være 'Svinedrengens tanker/drømme'.

Jeg må indrømme, at jeg opfatter 'Hygggesnak' som noget hyggeligt og ikke den type personangreb mod (offentlige) personer, som især denne streng er udtryk for; og dette har intet med min politiske holdning at gøre.

Jeg håber, at dette svar har stillet din nysgerrighed. :idea: ellers er det bare ærgerligt.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme, at jeg opfatter 'Hygggesnak' som noget hyggeligt
På en måde kan jeg godt forstå dig i og med, at jeg har altid været fortaler for at tale pænt til hinanden, men hvis du kigger tilbage i dette forum, vil du opdage, at det langt fra altid er "hyggelige" emner, der bringes op her. Vi har bare ikke et forum for "uhygge" eller "rædsler".

Men fred være nu med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu får jeg nok på puklen for at jeg ingen humor har, men det håber jeg trods alt at jeg har :?

Jeg synes at den med Helle Thorning kan gå an i chatten, men egentlig synes jeg at der her i forum er overskredet en grænse for hvor direkte man bør kunne hæfte en navngiven kvindelig politiker på en seksuel handling med de formuleringer der her ses anvendt.

Der læses formentlig med hos magtens cirkler, og uanset hvor meget dette er Hyggesnak, kan en tråd som denne påvirke det generelle indtryk af standarden på Eroguide.dk negativt - tror jeg?

Mine egne første aversioner er Zenia Stampe og Anna Mee Allerslev fra Det Radikale Venstre, men jeg er mig bevidst om i et offentligt forum ikke at beskrive dem i vendinger, der underminerer mit budskab ellers, samtidig svækker læserens respekt for mig som person og det medie hvori jeg deltager i debatten.

Selvom der er og bør være højt til loftet ser jeg gerne at Eroguide.dk opleves, snarere på niveau med Information.dk end at sammenligningen i stedet går på Netnationen.dk, hvor underholdende de end er derovre på Ekstrabladets debat.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Kære Rejse:

Jeg deler dine synspunkter, og synes at denne debat har været under lavmålet.

Du skal ikke have på puklen, men derimod "en synes godt om"

Med venlig hilsen

:geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg vælger at se sådan her på det:

Livet er hvad vi gør det til.

Når solen skinner i Danmark, er det dejligt at være mand, da pigerne går i lårkort og udringede toppe.

Skatten i Danmark går til at betale for vores velfærdssamfund, et samfund som jeg generelt er godt tilfreds med.

Indtil vi får en ny regering kan du altid spørge glædespigen, om hun vil tage en ansigtsmaske på lignende vores statsminister, købe en gang græsk og fantasere om, at du tager socialdemokraterne i r**** ;)

Med andre ord, kan du ikke lave om på tingene, så er det min erfaring, at du ligeså godt kan se positivt på livet. Det får du meget mere ud af :)

Brystlover, skal ikke tages så seriøst :) er på ingen måde ved at gå ned med flaget over hverken regn, skat eller statsminister. Faktisk kan jeg ikke mærke alverden forskel fra den sidste statsminister. Eller for den sags skyld den forrige ;)

Hørte den i radioen på vej på arbejde, og synes faktisk den var ret sjov :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

måske skulle man lige huske på, hvem der rent faktisk bærer en ret stor del af skylden for den nuværende krise. Det er faktisk fogh, lars "fadbamse" løkke og Claus Hjorth.

I en tid med opsving og fuld tryk på kedlerne gik de imod enhver økonomisk fornuft og gav skattelettelser (der var delvist ufinansierede) og gjorde hvad de kunne for at smide mere benzin på bålet.

Havde man ikke båret sig så vanvittigt ad og trodset ethvert råd fra de økonomiske vismænd, så kunne vi formentlig så småt begynde at ane enden på krisen herhjemme - som man just nu gør i Sverige med fornuftige vækstrater og faldende arbejdsløshed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...