Globetrotter. 90 Skrevet 9. September, 2020 Hun er en 30årig fræk brasiliansk babe, smuk med former barm og god røv. Lidt ny i denne verden, men super sød og let at tale med på engelsk 3 timer for 2,500 kr Og så meget og vild sex man kan ønske, hun gør det virkelig godt.... Og hun nyder det bestemt også selv. Dog ikke analsex PS: Hun er ryger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 101 Skrevet 9. September, 2020 (edited) Globetrotter. skrev, for 2 timer siden: Hun er en 30årig fræk brasiliansk babe, smuk med former barm og god røv. Lidt ny i denne verden, men super sød og let at tale med på engelsk 3 timer for 2,500 kr Og så meget og vild sex man kan ønske, hun gør det virkelig godt.... Og hun nyder det bestemt også selv. Dog ikke analsex PS: Hun er ryger Hvad med et link til hende Redigeret 9. September, 2020 af Bgo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 9. September, 2020 Er hun ikke trans? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 10. September, 2020 Bgo skrev, for 6 timer siden: Hvad med et link til hende Desværr kan jeg ikke, er blokeret nu.... Men søg på navnet på Sugardaters Gammel rotte skrev, for 5 timer siden: Er hun ikke trans? Nej absolut ikke, ganske ægte Bazil girl, med nogle meget store fordel Pas godt på hende det fortjener hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kbhvest Skrevet 10. September, 2020 Globetrotter. skrev, for 12 timer siden: Hun er en 30årig fræk brasiliansk babe, smuk med former barm og god røv. Lidt ny i denne verden, men super sød og let at tale med på engelsk 3 timer for 2,500 kr Og så meget og vild sex man kan ønske, hun gør det virkelig godt.... Og hun nyder det bestemt også selv. Dog ikke analsex PS: Hun er ryger tak hun har skrevet til mig, men jeg havde travlt var det øko det hele ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 10. September, 2020 Globetrotter. skrev, for 6 timer siden: Desværr kan jeg ikke, er blokeret nu.... Men søg på navnet på Sugardaters Nej absolut ikke, ganske ægte Bazil girl, med nogle meget store fordel Pas godt på hende det fortjener hun Super, tak! Er brysterne silicone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 10. September, 2020 Globetrotter. skrev, for 7 timer siden: Desværr kan jeg ikke, er blokeret nu.... Men søg på navnet på Sugardaters Nej absolut ikke, ganske ægte Bazil girl, med nogle meget store fordel Pas godt på hende det fortjener hun Er det hende her? https://sugardaters.com/da/profile/2xzy-w-0Rj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 10. September, 2020 Der er relativt mange bracilianske piger på sd lige nu de bedriver semi prof prostition. Jeg ved positivt en af dem er au pair pige og det ville ikke undre mig at flere af de andre også er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 10. September, 2020 kbhvest skrev, for 10 timer siden: tak hun har skrevet til mig, men jeg havde travlt var det øko det hele ? Jeg tror at det er meget individuelt om hvem hun tilbyder hvormeget øko Gammel rotte skrev, for 7 timer siden: Super, tak! Er brysterne silicone? Ha ha NEJ store og helt naturlige... Arne Jensen skrev, for 5 timer siden: Er det hende her? https://sugardaters.com/da/profile/2xzy-w-0Rj Nej... Søg på navnet "Bruna86" - jeg skulle nok have sagt i København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 11. September, 2020 Globetrotter. skrev, for 17 timer siden: Jeg tror at det er meget individuelt om hvem hun tilbyder hvormeget øko Ha ha NEJ store og helt naturlige... Nej... Søg på navnet "Bruna86" - jeg skulle nok have sagt i København Hun ER fra københavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 11. September, 2020 Arne Jensen skrev, for 5 timer siden: Hun ER fra københavn Ja, bosat i København, men fra Brasilien og taler et fint engelsk, få ord skandinavisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 13. September, 2020 Globetrotter. skrev, den 10.9.2020 at 17:17: Ha ha NEJ store og helt naturlige... Tak Globetrotter, sidder de også godt, eller hænger de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 13. September, 2020 Gammel rotte skrev, for 6 minutter siden: Tak Globetrotter, sidder de også godt, eller hænger de? Hænger bestemt ikke, sidder som de skal, selv om de ikke ligefrem stritter som dem man køber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 13. September, 2020 Globetrotter. skrev, for 1 minut siden: Hænger bestemt ikke, sidder som de skal, selv om de ikke ligefrem stritter som dem man køber lyder dejligt. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 13. September, 2020 Gammel rotte skrev, for 2 minutter siden: lyder dejligt. Tak. Var bestemt også rigtig dejligt..... Go for it.... Men behandel hende som det guld hun fortjener 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 14. September, 2020 Har skrevet lidt mere med hende, og det virker som om hun er "på" hele tiden. Lidt for proff måske? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 14. September, 2020 Gammel rotte skrev, for 58 minutter siden: Har skrevet lidt mere med hende, og det virker som om hun er "på" hele tiden. Lidt for proff måske? OK, det er svært at være SB. Hvis ikke de svarer er de nogle gimper, hvis de altid er på og svarer er de prof. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 15. September, 2020 Globetrotter. skrev, den 13.9.2020 at 11:36: Var bestemt også rigtig dejligt..... Go for it.... Men behandel hende som det guld hun fortjener Skal lige høre om det er hende på billedet?? Som i øvrigt er af ringe kvalitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 15. September, 2020 Gammel rotte skrev, for 4 timer siden: Skal lige høre om det er hende på billedet?? Som i øvrigt er af ringe kvalitet. Som du selv hentyder, kan man ikke bruge billedet til noget..... Det kan godt være hende, men kan da ikke love det, men hun ser helt ok ud .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 15. September, 2020 Havde en aftale med hende i dag kl. 18. Hun skrev flere gange you come? Og hver gang skrev jeg ja, og bad om adressen.... Den har jeg så ikke fået endnu.... Mærkelig "forretning" hun kører, og nok ikke særlig rentabel hvis man ikke kan få at vide hvor magien foregår... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Globetrotter. 90 Skrevet 15. September, 2020 Gammel rotte skrev, for 27 minutter siden: Havde en aftale med hende i dag kl. 18. Hun skrev flere gange you come? Og hver gang skrev jeg ja, og bad om adressen.... Den har jeg så ikke fået endnu.... Mærkelig "forretning" hun kører, og nok ikke særlig rentabel hvis man ikke kan få at vide hvor magien foregår... Trist, for slet ikke sådanne jeg har oplevet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg