Bulder 182 Skrevet 8. Maj, 2013 Jeg foretrækker klart at besøge glædespiger i private omgivelser, men det har jeg ikke kunnet finde meget af her i byen. Mine krav til sted og pige/kvinde 1. Besøget foregår i private omgivelser, allerhelst pigens eget. 2. Hun skal være 30-45 år 3. Slank, ikke super tynd men heller ingen deller 4 god til at snakke 5 etnisk dansk Kan nogen af jer garvede her i forum hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Libertineren 23 Skrevet 11. Maj, 2013 Jeg foretrækker klart at besøge glædespiger i private omgivelser, men det har jeg ikke kunnet finde meget af her i byen. Mine krav til sted og pige/kvinde 1. Besøget foregår i private omgivelser, allerhelst pigens eget. 2. Hun skal være 30-45 år 3. Slank, ikke super tynd men heller ingen deller 4 god til at snakke 5 etnisk dansk Kan nogen af jer garvede her i forum hjælpe. Sådan en Randers-pige ville jeg da også gerne kende. Selv om søgningen bliver forøget ved at tage Århus med, så hjælper det vist ikke meget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 13. Maj, 2013 Har faktisk haft sådan en i Kolding, men kommer der for sjældent, så mon ikke det kunne være muligt at finde en sådan sylfide i nærheden af Århus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Maj, 2013 Jeg foretrækker klart at besøge glædespiger i private omgivelser, men det har jeg ikke kunnet finde meget af her i byen. Mine krav til sted og pige/kvinde 1. Besøget foregår i private omgivelser, allerhelst pigens eget. 2. Hun skal være 30-45 år 3. Slank, ikke super tynd men heller ingen deller 4 god til at snakke 5 etnisk dansk Kan nogen af jer garvede her i forum hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Maj, 2013 hej der er frække frida i randers hun arb hjemme, hun har annonce i extrabladet. hilsen mulle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
randersfyr 1 Skrevet 14. Maj, 2013 frække frida er MEGET maskine.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 17. Maj, 2013 hej der er frække frida i randers hun arb hjemme, hun har annonce i extrabladet. hilsen mulle Er der et link? - hvis ikke Hvordan kommer jeg i kontakt med hende hvordan ser hun ud hvad er priserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg