bifyr71 576 Skrevet 10. September, 2020 Hej alle. Jeg lovede at give besked når jeg så "sigøjneren" i Sydhavnsgade. Hun er tilbage igen - det vante sted overfor Circle K. Her til aften i jeans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 10. September, 2020 bifyr71 skrev, for 29 minutter siden: Hej alle. Jeg lovede at give besked når jeg så "sigøjneren" i Sydhavnsgade. Hun er tilbage igen - det vante sted overfor Circle K. Her til aften i jeans. Hej. Er der et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 926 Skrevet 10. September, 2020 går ned på knæ skrev, for 5 minutter siden: Hej. Er der et link til hende? breddegrad 55,6469 længegrad.12,5424 5 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 10. September, 2020 går ned på knæ skrev, for 5 minutter siden: Hej. Er der et link til hende? Tjaaah Link nu er det en velkendt pige på gade så krak link er nok det mest præcise... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 10. September, 2020 bifyr71 skrev, for 9 minutter siden: Tjaaah Link nu er det en velkendt pige på gade så krak link er nok det mest præcise... Nu er jeg fra Nordjylland. Så det du forsøger så høfligt at fortælle mig, er at det ikke drejer sig om en glædespige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 10. September, 2020 går ned på knæ skrev, for 3 minutter siden: Nu er jeg fra Nordjylland. Så det du forsøger så høfligt at fortælle mig, er at det ikke drejer sig om en glædespige? Det er hun, står på en kendt befærdet vej i kbh´s sydhavnskvarter , udfor Frederikskaj/sydhavnsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 10. September, 2020 Det er en af de få gadepiger der er tilbage i København som er værd at besøge hvis man er til en quicky på bagsædet af sin dyt. Men hvorfor bruger i ikke søgefunktionen herinde ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 10. September, 2020 bifyr71 skrev, Lige nu: Det er en af de få gadepiger der er tilbage i København som er værd at besøge hvis man er til en quicky på bagsædet af sin dyt. Men hvorfor bruger i ikke søgefunktionen herinde ?? Ja og samtidig er hun sød og ser ekstremt fræk ud , sutter og knepper godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 10. September, 2020 går ned på knæ skrev, for 23 minutter siden: Hej. Er der et link til hende? https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=sydhavnspigen&quick=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 10. September, 2020 pdrhan skrev, for 1 minut siden: Ja og samtidig er hun sød og ser ekstremt fræk ud , sutter og knepper godt! Det gør hun nemlig ! Har du været der her til aften ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 10. September, 2020 bifyr71 skrev, Lige nu: Det gør hun nemlig ! Har du været der her til aften ... Nej desværre , vidste ikke hun var tilbage , kørte forbi derude i sidste uge, der var hun der ikke....men måske jeg kører forbi i weekenden og tager hende med på en tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest går ned på knæ Skrevet 10. September, 2020 pdrhan skrev, for 6 minutter siden: https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=sydhavnspigen&quick=1 tusind tak. blev bare nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 10. September, 2020 pdrhan skrev, for 12 minutter siden: Nej desværre , vidste ikke hun var tilbage , kørte forbi derude i sidste uge, der var hun der ikke....men måske jeg kører forbi i weekenden og tager hende med på en tur Jeg blev helt overrasket over at se hende. Tager hende på tur i morgen det blir dejligt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 10. September, 2020 Hvis overskriften havde været "Sydhavnspigen" så havde alle vist været med 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1145 Skrevet 10. September, 2020 (edited) bifyr71 skrev, for 3 timer siden: Tjaaah Link nu er det en velkendt pige på gade så krak link er nok det mest præcise... Er det ikke mere her du mener? Cirkle K Sydhavnsgade Dit link viser hos mig Shell tanken. EDIT: Kan se at det jo er det samme. Sorry...... Google er bare mere updated. Redigeret 10. September, 2020 af frddblk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 11. September, 2020 Carsten Helsingør skrev, for 3 timer siden: Spot on! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 11. September, 2020 bifyr71 skrev, for 11 timer siden: Jeg blev helt overrasket over at se hende. Tager hende på tur i morgen det blir dejligt ! Glæder mig til at hører om oplevelsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
johannes 56 Skrevet 11. September, 2020 Hvornår på aften er hun der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 11. September, 2020 typisk når det er mørkt og ikke regner alt for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kiillii 303 Skrevet 11. September, 2020 Hvad ligger priserne på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 11. September, 2020 pdrhan skrev, for 11 timer siden: Glæder mig til at hører om oplevelsen! Hun er ligeså sød og dejlig som altid og altid top service når det kommer til spas på bagsædet ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1044 Skrevet 11. September, 2020 bifyr71 skrev, for 8 minutter siden: Hun er ligeså sød og dejlig som altid og altid top service når det kommer til spas på bagsædet ! Lækkert at høre, hvordan var hun klædt idag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 576 Skrevet 11. September, 2020 Ankelstøvler, jeans og bluse ... men lovede at skifte til lårkort og Lårlangestøvler i de dage her hvor varmen kommer 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg