Gæst Skrevet 24. April, 2021 (edited) johannes skrev, for 13 timer siden: Hvordan ved du det tjaaaa, vejret er blevet varmere ? solen skinner ? alle de rette parametre for at en pige kan stå ved et busstoppested og vente på mænd der gerne vil have en tur med hende er altså ved at være opfyldt. Men ok.... det er bare et gæt Redigeret 24. April, 2021 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 25. April, 2021 troublemaker1968 skrev, for 9 timer siden: tjaaaa, vejret er blevet varmere ? solen skinner ? alle de rette parametre for at en pige kan stå ved et busstoppested og vente på mænd der gerne vil have en tur med hende er altså ved at være opfyldt. Men ok.... det er bare et gæt Tror desværre også at de nuværende indrejserestriktioner får indflydelse på hvornår hun dukker op. P.t. i kræves der “anerkendelsesværdigt formål” for at kunne indrejse i Danmark som udlænding. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 703 Skrevet 25. April, 2021 torpedoen skrev, for 2 timer siden: Tror desværre også at de nuværende indrejserestriktioner får indflydelse på hvornår hun dukker op. P.t. i kræves der “anerkendelsesværdigt formål” for at kunne indrejse i Danmark som udlænding. Jeg syntes sku det er et meget anerkendelsesværdigt formål, at vi brødre skal have noget f.... er ikke sikker på, at regeringen deler den opfattelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyLife! 57 Skrevet 8. Juni, 2021 OleH skrev, for 2 minutter siden: Hun er tilbage Dejligt.. kan være mit dejlige stykke Koreanske Industry Affald skal ud at trille en tur med sine nye fælge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 8. Juni, 2021 OleH skrev, for 51 minutter siden: Hun er tilbage Har hun været en del uger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 703 Skrevet 9. Juni, 2021 EnjoyLife! skrev, for 14 timer siden: Dejligt.. kan være mit dejlige stykke Koreanske Industry Affald skal ud at trille en tur med sine nye fælge Kan den holde til dig og hende på bagsædet?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Vanir 31 Skrevet 17. Juli, 2021 Nogen som ved om hun er der nu? Hvilket prisleje ligger hun i? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 22. Juli, 2021 Var forbi de seneste aftener uden at se hende (kan selvfølgelig være travlhed i butikken) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 22. Juli, 2021 doggingkbh skrev, for 2 minutter siden: Var forbi de seneste aftener uden at se hende (kan selvfølgelig være travlhed i butikken) Har læst i en anden tråd at hun nok er taget hjem, men om det er rigtigt ved jeg ikke. fraekmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9618 Skrevet 22. Juli, 2021 Jeg så hende heller ikke på vej hjem fra Fields i går. Hun er ellers noget af et syn når hun står der, og sidst jeg så hende tror jeg min kone opdagede at jeg gloede lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 22. Juli, 2021 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Jeg så hende heller ikke på vej hjem fra Fields i går. Hun er ellers noget af et syn når hun står der, og sidst jeg så hende tror jeg min kone opdagede at jeg gloede lidt. Du ved vel godt, at det er ok at få appetit ude, når bare du spiser hjemme - og hvis konen tror, du gør det, er der fred og ingen fare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 703 Skrevet 22. Juli, 2021 warmgun skrev, for 3 timer siden: Du ved vel godt, at det er ok at få appetit ude, når bare du spiser hjemme - og hvis konen tror, du gør det, er der fred og ingen fare. Fuck, så har jeg misforstået noget Jeg troede det var ok at spise ude, bare man ikke smasker så højt, at det kan høres hjemme 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 30. Juli, 2021 Hun er vist ikke i cirkulation pt. Har været forbi de sidste to aftener 29./30. juli omkring midnat. Hun var ikke at se, nogen af de to aftener, så hun er nok væk for nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orangee 13 Skrevet 28. September, 2021 Så hende i torsdags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlassen Skrevet 28. September, 2021 Hun var der til aften idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 6. Oktober, 2021 Jeg besøgte hende i lørdags - usædvanlig lækre bryster, bare trist at hun aktivt holder en på afstand af dem. Midt i det hele stopper hun op og spørger, hvorfor jeg ikke vil knalde hende i hendes lejlighed …….. og så er man tilbage i virkeligheden *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2245 Skrevet 6. Oktober, 2021 Men hun er stadigvæk lidt buttet i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 7. Oktober, 2021 KBH-M skrev, den 6.10.2021 at 14:02: Jeg besøgte hende i lørdags - usædvanlig lækre bryster, bare trist at hun aktivt holder en på afstand af dem. Midt i det hele stopper hun op og spørger, hvorfor jeg ikke vil knalde hende i hendes lejlighed …….. og så er man tilbage i virkeligheden *gg* Hvis man siger ja til det, trækker hun så transport tiden til og fra lejligheden fra din tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 7. Oktober, 2021 dhnmdst skrev, den 6.10.2021 at 14:11: Men hun er stadigvæk lidt buttet i det? Yup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 7. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 25 minutter siden: Hvis man siger ja til det, trækker hun så transport tiden til og fra lejligheden fra din tid? Nu sagde jeg jo nej, så det har jeg svært ved at svare på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 7. Oktober, 2021 KBH-M skrev, for 1 minut siden: Nu sagde jeg jo nej, så det har jeg svært ved at svare på Fair nok, jeg fik indtrykket af du var stamkunde hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KBH-M 39 Skrevet 7. Oktober, 2021 Joneleth skrev, Lige nu: Fair nok, jeg fik indtrykket af du var stamkunde hos hende. Det var første gang - oplevelsen var fræk nok og babserne overlækre, men når man ikke må lege Max med dem, så skal jeg andre steder hen - det er my thing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg