AgentLeman 824 Skrevet 10. April, 2023 kørte forbi kl midnat hun var der ikke er hun rykket længere ind ved kajen eller finder man hende stadig ved busstopstedet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mitko490 6 Skrevet 11. April, 2023 AgentLeman skrev, for 51 minutter siden: мина с колата в полунощ, тя не беше там по-навътре до кея ли се е преместила или все още я намираш на спирката? For 20 minutter siden var jeg hos hende, hun er stadig på det sædvanlige sted overfor tankstationen Sydhavn-Frederikskaj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 11. April, 2023 mitko490 skrev, for 10 minutter siden: For 20 minutter siden var jeg hos hende, hun er stadig på det sædvanlige sted overfor tankstationen Sydhavn-Frederikskaj hun servicerede nok bare en kunde hehe . vil gerne prøve hende til noget hurtigt for en gangs skyld når man lige har et kvarter eller en halv time ekstra på vej hjem . men det vil tage for lang tid at køre hjem til hende tænker jeg og synes ikke min bil duer til sex eller blowjob i bilen . håber hendes secret place er et diskret sted lige tæt på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 24. April, 2023 OleH skrev, for 2 timer siden: Er hun stadig derinde? Det var hun for en time siden. 500 for dansk/fransk. Havde dog ikke tid i aften nogen der kan svare på udseendet/størrelsen af hendes brystvorter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 3. Maj, 2023 doggingkbh skrev, den 25.4.2023 at 00:23: Det var hun for en time siden. 500 for dansk/fransk. Havde dog ikke tid i aften nogen der kan svare på udseendet/størrelsen af hendes brystvorter? Perfekt men så først beskeden nu. Hun har fine små bryst vorter på dejlige store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 3. Maj, 2023 Hun talte om hun skulle hjem men ville komme tilbage igen efter en uges tid. Er hun der disse dage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 5. Maj, 2023 Hej Er der en derude der er med på at være 2 om hende i aften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gravedigger66669 6 Skrevet 26. Maj, 2023 Er hun stadig i Danmark ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 595 Skrevet 3. Juni, 2023 Hun var det orsdag aften ved 22-23 tiden og det sværmede med biler i de 45 min jeg havde behov for at holde pause pga skiven i bilen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 152 Skrevet 24. Juni, 2023 Hun står der stadig om aftenen i udfordrende påklædning, og imødekommende væsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 824 Skrevet 24. Juni, 2023 køre ofte forbi og har ikke set hende i noget tid . men det er også ofte før mørket falder på så måske bare timingen i det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Supersonic 183 Skrevet 24. Juni, 2023 Jeg kører forbi hver aften ca kl. 20 og igen ca. kl. 24.00. Har ikke set hende meget længe. Hun er her ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B@tm@n 102 Skrevet 24. Juni, 2023 Kørte forbi hende for 30 min siden Hun har en rød kjole på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B45 0 Skrevet 26. Juni, 2023 B@tm@n skrev, den 24.6.2023 at 23:33: Kørte forbi hende for 30 min siden Hun har en rød kjole på Er der nogen der ved om hun er der tidligere på dagen end 20.00 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 152 Skrevet 27. Juni, 2023 (edited) B45 skrev, den 26.6.2023 at 16:07: Er der nogen der ved om hun er der tidligere på dagen end 20.00 Spørger hende næste gang jeg kommer forbi, en for holdet Redigeret 27. Juni, 2023 af easykid123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SteveNewcom 64 Skrevet 28. Juni, 2023 Forsøgte at fange hende da mørket faldt på sidste uge , men der var jeg godt nok ikke alene - en del yngre mennesker i bil og på cykel var kommet på samme tanke og sværmede rundt i området. Det var ca. 22.30 - så jeg tror man skal holde sig vågen længere , hvis man skal ha' heldet med sig. Men hun er klart øverst på to do listen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
eye2eye2 191 Skrevet 28. Juni, 2023 Hvis man er på cykel eller til fods, har hun så et listigt sted i nærheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 30. Juni, 2023 Nogen der ved om hun er der i aften, jeg kommer langvejs fra så vil ikke køre forgæves. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 30. Juni, 2023 OleH skrev, for 2 minutter siden: Nogen der ved om hun er der i aften, jeg kommer langvejs fra så vil ikke køre forgæves. Er det ikke nemmere, at du selv spørger hende? Der er link til hendes annonce lidt tidligere i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7400 88 Skrevet 3. Juli, 2023 B@tm@n skrev, den 24.6.2023 at 23:33: Kørte forbi hende for 30 min siden Hun har en rød kjole på Er hun stadig iført lårlange støvler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 76 Skrevet 12. Juli, 2023 Er sigøjneren stadig i sydhavnsgade ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 14. Juli, 2023 Jeg var så tæt på at tage afsted i går aftes/nat for at tage chancen... Men ville alligevel ikke spilde en times kørsel (sammenlagt) på et måske. Så er der nogen som ved om hun stadig er der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penk 54 Skrevet 14. Juli, 2023 Maxxon skrev, for 2 timer siden: Jeg var så tæt på at tage afsted i går aftes/nat for at tage chancen... Men ville alligevel ikke spilde en times kørsel (sammenlagt) på et måske. Så er der nogen som ved om hun stadig er der? Jeg kørte forbi igår omkring kl.23 og da var hun der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg