thetruth 78 Skrevet 4. Oktober, 2023 Nej jeg har desværre heller ikke set nogen siden , heller ikke engang hende som hele tråden omhandler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 9. Oktober, 2023 Var forbi her til aften ca 23.15. Ingen aktivitet. Er det andre steder i hovedstaden med gadepiger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper77 66 Skrevet 10. Oktober, 2023 doggingkbh skrev, for 23 timer siden: Var forbi her til aften ca 23.15. Ingen aktivitet. Er det andre steder i hovedstaden med gadepiger? Hele er død kbh . Jeg savner før tid for 5-10 år siden faktisk lige nu i udland Frankrig , Italien , Tjekkiet , Slovakiet , Rumænien Portugal . Spanien Østrig Tyskland osv der er mere nemmere finder piger på gader. Jeg ved at mange piger i dk er gået over online dating sugar osv for at finder kunder end står på gader. Mens resten i udland er der 50% hver side. Så det er sjældent jeg ser piger står på gader som ikke er narkomaner i kbh nu for tiden . Så de er på vej forsvinder i kbh området . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2Lucky 251 Skrevet 10. Oktober, 2023 Ikke for at være kedelig, men denne tråd er efterhånden en tynd kop te og drejet mere over i "kan du huske dengang farmor var dreng." Just saying 1 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 13. Oktober, 2023 Øv, skal til kbh i aften og havde håbet på lidt aktivitet i Sydhavnsgade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Direktøren15 5 Skrevet 23. Januar, 2024 Nogen der har hørt fra vores veninde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 416 Skrevet 23. Januar, 2024 Næææ , hun kommer nok igen når sommeren kommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 631 Skrevet 23. Januar, 2024 Stenbukken4700 skrev, for 3 timer siden: Næææ , hun kommer nok igen når sommeren kommer Jeg har forsøgt, at ringe og SMS hende de sidste polar dage uden respons Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 416 Skrevet 24. Januar, 2024 hun skal lige vågne fra vinter-søvn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 20. Maj, 2024 Er vores veninde tilbage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg