Guest JohnWayne86 Skrevet 11. September, 2020 Hej, er der nogen kender til hende her? https://annoncelight.dk/showad/303837 Konceptet lyder frækt, hvis sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 11. September, 2020 Ja det kunne da være frækt at kneppe hende hvis det passer og det er hende på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trucker76 98 Skrevet 12. September, 2020 Hun skulle være 21 år gammel og alle huller må bruges efter hendes egen udsagn. Men tanken er da fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 12. September, 2020 Ja, og billeder ser fine ud - kommet lidt flere på i dag. Tidligere på ugen reklamerede de med Sydjylland, men nu er det kun omkring Sønderborg, hvilket er lidt skidt for mig. Tænker jeg skriver til dem. Så håber jeg bare det foregår i en varevogn fremfor en Up Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 12. September, 2020 Har en aftale med hende senere i dag så er spændt på hvordan det går Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 12. September, 2020 (edited) Bolleman skrev, for 34 minutter siden: Har en aftale med hende senere i dag så er spændt på hvordan det går Det er jeg også - ser frem til en (forhåbentlig god) anmeldelse Kunne bestemt også fristes af deres GB kl 20 i annoncen Redigeret 12. September, 2020 af JohnWayne86 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 12. September, 2020 har skrevet med dem men fik ikke svar sidst jeg skrev om hvor det var og hvor meget det koste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JohnWayne86 Skrevet 13. September, 2020 Bolleman skrev, for 19 timer siden: Har en aftale med hende senere i dag så er spændt på hvordan det går Lykkedes det i går? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 13. September, 2020 Jep dejlig ung pige .Det er hende som er på billederne så det var et fint møde jeg havde med hende . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotmail 5 Skrevet 15. September, 2020 (edited) Bolleman skrev, den 13.9.2020 at 11:26: Jep dejlig ung pige .Det er hende som er på billederne så det var et fint møde jeg havde med hende . Hvad med hendes kæreste - hun skriver at han er i bilen eller deltager .. Gik han en tur eller? Redigeret 15. September, 2020 af hotmail Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 15. September, 2020 Han sad bare på forsædet og ellers gik han lidt rundt . Meget flink par Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 15. September, 2020 Hvad kostede det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg