Cosmos 6 Skrevet 16. September, 2020 Er der nogen af jeg gutter der har opsnuset en værdig erstatning for Paya? Siden hun har trukket sig tilbage, har det ikke været nemt at finde en pige der var lige så meget med på det meste, og hvor man altid var sikker på at besøget blev en sicces. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosmos 6 Skrevet 23. September, 2020 Cosmos skrev, den 16.9.2020 at 18:13: Er der nogen af jeg gutter der har opsnuset en værdig erstatning for Paya? Siden hun har trukket sig tilbage, har det ikke været nemt at finde en pige der var lige så meget med på det meste, og hvor man altid var sikker på at besøget blev en sicces. Det var da godt nok trist :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 23. September, 2020 Cosmos skrev, for 1 minut siden: Det var da godt nok trist Nej Hun kunne nogle tricks da.. Hvor har jeg leveret meget sperm i hendes mund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Inno-sensive 4 Skrevet 17. Oktober, 2020 (edited) Pays er stadigt i live Har lige kneppet hende og sluttede med at hun gav mig blowjob og slugte mit sperm Fik lov at optage - mem jeg må nok ikke lægge video op her i forum Redigeret 17. Oktober, 2020 af Inno-sensive 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 217 Skrevet 17. Oktober, 2020 Inno-sensive skrev, for 2 timer siden: Pays er stadigt i live Har lige kneppet hende og sluttede med at hun gav mig blowjob og slugte mit sperm Fik lov at optage - mem jeg må nok ikke lægge video op her i forum Hvorhen er hun til at træffe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 18. Oktober, 2020 Inno-sensive skrev, for 13 timer siden: Fik lov at optage - mem jeg må nok ikke lægge video op her i forum Du kan da spørge hende. Er ret sikker på at det vil give en del hits... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brorson 0 Skrevet 15. Marts, 2021 Stadig intet nyt om et eventuelt Paya comeback ? (wishful thinking) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Victorsmil 52 Skrevet 15. Marts, 2021 Er hun ikke over 65? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg