Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Katin et par gange i denne måned, lille sød Thai kvinde, ikke helt ung, men OK,meget smilende.

Hun giver en udmærket massage, har prøvet olie og Thai begge virkelig gode. Afslutning med hånd,

det bedste jeg endnu har fået hos en Thai, hun pirer dig virkelig op til en god orgasme.

Pris fra 400-450 for 1 time. Kan anbefales. Husk at bestille tid i forvejen. Pas godt på hende, da hun er mega sød og venlig. Hun kan bedst lide at du bestiller hvad du ønsker når du kommer til hende, men så bliver der heller ikke sparet på opvarmning. Hun giver ikke hele pakken,

Tlf 91988166

OD du har forkert tlf. nr. i din oversigt

Redigeret af Administrator
Fjernet husnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Livsnyder

Tak for beretningen.

Har rettet tlf.nr. til, der har ligget flere forskellige på adressen, der er vist også noget i kælderen?

Hendes veninde tilbyder den fulde pakke.

Men hun tager da kun 200 Kr. i timen.

-OD

Fjernet husnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til OD

Ja hun tager 200 for Thai massage og 250 for olie. + 200 for håndjob. Ialt 400 eller 450 for 1 time

Jeg har kun set hende de 2 gange jeg har været der. Og mener ikke der er noget i kælderen, men har selvfølgelig ikke været dernede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne godt tænke mig og besøge hende i morgen men hvor kan man parkere

der er stopforbud på Jyllingevej og også på Tårnvej så vidt jeg husker

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har været en enkelt gang hos Katin.

Jeg er ret sikkert på "hun" er en "han". nogle gange er det bare så svært at se.

Altså der er tale om en ladyboy.

Hvad siger i?

/Kim-kbh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har erfaring med graden af påklædning - altså kvindens ! - og hvor meget man kan røre under en svensker - lidt kedeligt bare at ligge passivt hen.... Endnu bedre - er hun modtagelig for liderlige kærtegn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Livsnyder - hvis du er altså er den eneste med erfaring fra stedet - kan du hjælpe lidt med mit spørgsmål vedr. mængden af tekstiler, kvinden har på? - samt hendes modtagelighed overfor berøringer?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog hende da lidt på ballerne, men havde ikke hånden oppe i skridtet, hun havde stramme shorts og en bluse på, kunne ikke få lov at se hendes bryster, men de ser gode ud.

Så jeg tvivler stadig, men hvis hun er, så er det første gang jeg prøver en Ladyboy, og massagen og efterfølgende HJ var super.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg tog hende da lidt på ballerne, men havde ikke hånden oppe i skridtet, hun havde stramme shorts og en bluse på, kunne ikke få lov at se hendes bryster, men de ser gode ud.

Så jeg tvivler stadig, men hvis hun er, så er det første gang jeg prøver en Ladyboy, og massagen og efterfølgende HJ var super.

Tillykke!

Du har hermed fået dit første HJ af en Ladyboy. Tro mig, der er MANGE af dem. Efterhånden har jeg sgu nærmest opgivet at vide mig sikker. Jeg får ikke længere HJ på jyllingvej (dem kloge får.. 2 gæt..), men stadigvæk massage, og den er god og billig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kim du tilmelder dig her på Eroguide d. 13.05 og skriver du har været

hos hende een gang, og det er ret sikker på det er en han.

To dage efter skriver du, at du ikke længere får HJ, men stadigvæk massage?

Hvad bygger du det egentlig på, når du er så sikker på at det er en han?

Kan du beskrive hendes udseende?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var ellers på vej derud i aften, men, men, men....

Andre end Kim, der kan bidrage til kønstesten?

Katin, den lille runde thai dame i midten, der giver så glimrende massage og HJ er bestemt IKKE en ladyboy! :D

Når det er sagt, så er det korrekt, at der på adressen også er en ladyboy! Måske det er "hende" nogle af vores ærede logebrødre har haft "fingrene i" om jeg så må sige? :D

Katin giver for øvrigt (ifølg hende selv) kun HJ, men hun fortalte mig sidst, at hun hver mandag har besøg af en veninde (samme alder), som tilbyder BJ (med gummi) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Katin giver for øvrigt (ifølg hende selv) kun HJ, men hun fortalte mig sidst, at hun hver mandag har besøg af en veninde (samme alder), som tilbyder BJ (med gummi)

Og det var netop veninden som tidligere beskrevet, jeg efterfølgende fik den fulde pakke af for

500 Kr ;)

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ketin er ladyboy. Der er også en søster, som er ægte kvinde.

At jeg ikke har været medlem lang tid, gør mig ikke mindre troværdig.

Men, den som vover pelsen, tager derud og mærker efter og der er boller eller ej :)

Ps det er stadigvæk en pis god massage og hj uanset køn.

Jeg tror personligt, dog uden at vide det, at der er mange ladyboys som vi lader os servicere af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kan jo ikke have at spørgsmålet om Ketin er ladyboy eller ej, så det måtte undersøges.

Jeg syntes nu på ingen måde, at Ketin ligner en ladyboy.. ! Men det kan være rigtigt svært at se en gang imellem. På den anden side syntes jeg ikke at de ladyboy´s der er i branchen skjuler sig. Tvertimod giver de sig meget gerne til kende og har også deres kunder.

Men det viser sig, at hvis man besøger Jyllingevej, stueetagen. Så er der to værelser. Værelset til venstre, bor der en ladyboy, og arbejder også fra værelset. Får man derimod værelset til højre, er det Ketin og hendes søster. Og INGEN af dem er ladyboy, så fik vi det på plads. :P

Hvad den omtalte ladyboy hedder og laver ved jeg ikke. :?

Fjernet husnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Carlos skrev:
Vi kan jo ikke have at spørgsmålet om Ketin er ladyboy eller ej, så det måtte undersøges.

Jeg syntes nu på ingen måde, at Ketin ligner en ladyboy.. ! Men det kan være rigtigt svært at se en gang imellem. På den anden side syntes jeg ikke at de ladyboy´s der er i branchen skjuler sig. Tvertimod giver de sig meget gerne til kende og har også deres kunder.

Men det viser sig, at hvis man besøger Jyllingevej, stueetagen. Så er der to værelser. Værelset til venstre, bor der en ladyboy, og arbejder også fra værelset. Får man derimod værelset til højre, er det Ketin og hendes søster. Og INGEN af dem er ladyboy, så fik vi det på plads. :P

Hvad den omtalte ladyboy hedder og laver ved jeg ikke. :?

Hej

Det bliver mere og mere spændende...

Det venstre værelse.. jeg har flere gange set døren er stået på klem. Har aldrig været derinde.

Har heller set den omtalte ladyboy der skulle bo/være der.

Det højre værelse. Der hvor Ketin holder til og der hvor søsteren giver "bom bom" en gang imellem. Det er har jeg har været ved alle besøg - altså hos Ketin.

"Søsteren" (kalder de sig ikke alle "søstre"?) har jeg også set. Søsteren virker, uden tvivl herfra, som en kvinde.

Nå men til det...

Ketin har selv fortalt "hun" er en han.

Det hele startede med Ketin spurgte mig om bom bom med søsteren. Det slog over i om jeg heller ville ha en ladyboy, og herfra har jeg spurgt direkte og fra Ketin egen mund - så er hun er mand. Så hver gang jeg er der (der er GOD massage til billige penge!), så pjatter vi og joker med om kunderne ville få en chok hvis de vidste bedre, og så griner vi lidt af det.

Derfor tilbyder Ketin ikke bom bom :P

Jeg har det altså fra Ketin selv, og har herefter ikke ville undersøge det "nærmere".. ;)

Du skiver ingen af dem er ladyboy. Er det en personlig fysisk erfaring eller er det noget du forestiller dig?

Ps. jeg ville ønske Ketin er en kvinde, giver en fantastisk HJ (og det får jeg så ikke længere der. Ja, det laver vi også begge gas med når jeg får massage..)

Fjernet husnummer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Kim

Nej jeg må jo indrømme at jeg har undersøgt hende/ ham grundigt. Men har en rigtig god dialog, og hun fortalte at hun ikke ville bom bom, og af og til sagde hun var ladyboy. Men om det er rigtigt eller ej, finder vi jo åbenbart først ud af når nogen vil fortælle hvad de finder imellem hendes ben :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej Kim

Nej jeg må jo indrømme at jeg har undersøgt hende/ ham grundigt. Men har en rigtig god dialog, og hun fortalte at hun ikke ville bom bom, og af og til sagde hun var ladyboy. Men om det er rigtigt eller ej, finder vi jo åbenbart først ud af når nogen vil fortælle hvad de finder imellem hendes ben :lol:

Hvem tør stikke hånden op og mærke efter.. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...