Rejsenetværk 9729 Skrevet 22. September, 2020 Jeg oplever det problem når jeg skriver indlæg, at curseren konverterer fra den smalle streg vi skriver med, til en fed blå bjælke, når jeg prøver at gå tilbage i den tekst jeg har skrevet. For at rette og redigere, men det kan jeg ikke Når jeg prøver fjerner den blå bjælke mellemrum, og sletter i stedet for at jeg kan rette fejl. Jeg har før kunnet lukke indlægget, og så rette efterfølgende, men det kan jeg heller ikke længere. Der er ikke andet at gøre end, både at skrive og rette i en kladde i notepad, før man indsætter det i forum. Andre med samme problem? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Shhh Skrevet 22. September, 2020 Samme her. Det er også umuligt at klikke på link ikonet (når man har markeret en tekst i første linie) fra en mobil, da Cut,Copy,Paste etc dækker det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest amatør Skrevet 22. September, 2020 Har flere gange oplevet samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 22. September, 2020 Du har slidt det op Jeg har forøvrigt også oplevet det samme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 25. September, 2020 Så ser det ud til at problemet er blevet løst, eller det er måske bare ophørt igen. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg