Gammelnisse 73 Skrevet 22. September, 2020 Er der nogen der har erfaringer med Pokky? https://annoncelight.dk/showad/304302 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 23. September, 2020 Jeg ved hun tager 300 kr for massage og giver vist også hj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 23. September, 2020 Sødmand skrev, for 9 timer siden: Jeg ved hun tager 300 kr for massage og giver vist også hj Ifølge hendes annonce er der også sex på programmet og endda anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. September, 2020 Samba skrev, for 9 timer siden: Ifølge hendes annonce er der også sex på programmet og endda anal Hvor ser du det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 24. September, 2020 Jeg ved hun tager 300 kr for massage og giver vist også hj. Hun giver ikke anal jeg har spurgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 20 Skrevet 24. September, 2020 Den flittige skrev, for 3 timer siden: Hvor ser du det ? Nederst i annoncen med blå skrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 2. Oktober, 2020 Er det hende på billederne og hvordan var oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 3. Oktober, 2020 Anyone der har været på besøg hos hende og kan dele lidt info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 417 Skrevet 3. Oktober, 2020 er der slet ingen som har været forbi hos hende der er ellers kommet nye fotos på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 3. Oktober, 2020 peter.c skrev, for 3 timer siden: er der slet ingen som har været forbi hos hende der er ellers kommet nye fotos på Jamen hvis nye fotos så kommer vi da gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 8. Oktober, 2020 Jeg var alligevel nysgerrig og besøgte hende i aftes. Ingen af billederne er retvisende, men hun er en køn pige - ikke så høj og med gode, bløde former. Mht ydelser er hun til det hele, undtagen anal (som hun vist også har slettet i annoncen igen ?), massagen er mest hyggemassage der lægger op til det efterfølgende - men det er også dejligt hvis det er det man ønsker Hun bruger tungen godt ved BJ og hendes bryster bliver brugt på hele kroppen ved b2b med efterfølgende sex i flere stillinger. Genbesøg - sandsynligvis ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. Oktober, 2020 Gammelnisse skrev, for 10 minutter siden: Ingen af billederne er retvisende, og de er fjernet nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg