Hop til indhold
midtjyden

Kvalitetsmassage i Hobro / Randers

Recommended Posts

Et par lidt for lange løbeture skaber et behov for en rigtig god massage af lår og lænd...

Så hvor kan man få en rigtig god massage og et lækkert HJ er selvfølgelig en nødvendighed... (og er der mulighed for lidt anus leg er det bare ekstra bonus)

Så hvad er mulighederne pt... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

:o mulighederne er at du måske prøver efterlysninger her på forum

Del dette indlæg


Link til indlæg

:o mulighederne er at du måske prøver efterlysninger her på forum

En anden mulighed kunne være at du tog din sarkasme og stoppede den langt op i røven... Tåbelige klaphat...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg så flyttet dit indlæg til det forum, hvor jeg formoder, det hører hjemme.

Du skriver intet om, hvorvidt du eftersøger thaimassage eller noget andet, så det er fra min side rent gætværk, og det er måske i det lys, du skal se knaldehundens lidt sarkastiske kommentar.

Hvor der imidlertid ikke er noget at være i tvivl om, er dit ubehøvlede svar, og lad mig slå fast, at hvis det er den attitude, du har tænkt dig at fremture med herinde, så bliver din karriere herinde kort.

Jeg sætter ingen smileys, for den slags skriverier animerer ikke til den slags. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...