Hop til indhold
jonasn

Pige i københavn man må filme/fotografere

Recommended Posts

Hej drenge kender i nogle frække tøser man må filme/ tage foto af mens man har sex med dem? Så høre jeg gerne hvem...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej drenge kender i nogle frække tøser man må filme/ tage foto af mens man har sex med dem? Så høre jeg gerne hvem...

Mine venner har lavet video med mange af pigerne hos mansiongirls. Jeg har også selv lavet lidt. Det er ikke alle der åbent tilbyder det i deres profil, men mange af dem gør det når man vil betale for ydelsen på stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jonasn,

Hvis det ikke gør noget de er fra Ungarn, er der rig mulighed for at du kan udfolde din interesse her:

http://gentlemenhouse6.wix.com/gentlemenhouse#!services

Ingen af mine venner gider at kneppe konerne fra gentlemanshouse, det er discounttøser. jeg skulle have penge for at gøre det. Modellerne hos mansiongirls er mange klasser over dem og video service koster kun 700kr hos mansiongirls, men 1000kr hos gentlemanshouse. Basispriserne er godt nok en smule dyrere hos mansiongirls.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...