Guest Rødovre Skrevet 25. September, 2020 Den lille røde og GbSpermtøsen, er det en og samme person, blot med nyt nick/navn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2543 Skrevet 25. September, 2020 @Rødovre Et link til annoncerne vil hjælpe ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MamasBoi 4 Skrevet 25. September, 2020 Har du ikke et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 26. September, 2020 Se forklaring her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/116803-gbspermt%C3%B8sen/ (Den lille røde er 46 år, gbspermtøsen er 32 ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smukkepiksolrød 47 Skrevet 26. September, 2020 De bruger det samme telefonnummer og samme adresse... Plus de skuffer aldrig når det drejer som om blowjob med CIM og sutter en helt ren og fin bagefter.... Jeg høre altid englenes ringen i ørerne.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 27. September, 2020 smukkepiksolrød skrev, for 13 timer siden: De bruger det samme telefonnummer og samme adresse... Plus de skuffer aldrig når det drejer som om blowjob med CIM og sutter en helt ren og fin bagefter.... Jeg høre altid englenes ringen i ørerne.... Så vi kan konkludere, at det er 2 foreskellige piger på samme adresse som tilbyder nogenlunde samme koncept ? Jeg selv har prøvet GB tøsen og hun ligner absolut en på 32 irl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg