Hop til indhold
cockycockysuckysucky2

Find appartments, switching apartments, etc

Recommended Posts

Hey! Former cockycockysuckysucky here, but who really cares :P

Me and some friends where just having a discussion about how these foreign girls even find rooms to rent here in Denmark, but also when they are "Touring" other countries?

Then they go to Germany, France and Switzerland is a very popular destination I read... how do they find the places to rent (rooms)? They also seem to move between places a few times in the appropriate country. 

i for instance tried to search out "Rent a room prostitution/brothel, germany", but no luck on the first few pages of google. It got me wondering, if they all got help from their "boss", "agent", or whatever you will call them to book their next "job"?

We know what we think, but we would like to hear what you all thought :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

It's called a pimp. And they pay a high % of their income for it. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apartment Hotels ?

Those are very very common all over Europe, including in Denmark.
Copenhagen is packed with them.

2-3 girls rent an apartment for a couple weeks, then the cost per girl isent very high.

And why would they put anything about prostitution when looking for the room?
They just rent the apartment same as anyone else.
What they do with it isent any-once business.
Hence why they tend to say: Be very quiet and discrete when you arrive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, for 15 minutter siden:

Apartment Hotels ?

2-3 girls rent an apartment for a couple weeks, then the cost per girl isent very high.

that could be, but im also wondering how the find these "24 hour´" brothels, in smaller cities too?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
cockycockysuckysucky2 skrev, 1 time siden:

Me and some friends where just having a discussion about how these foreign girls even find rooms to rent here in Denmark, but also when they are "Touring" other countries?

Then they go to Germany, France and Switzerland is a very popular destination I read... how do they find the places to rent (rooms)? They also seem to move between places a few times in the appropriate country. 

i for instance tried to search out "Rent a room prostitution/brothel, germany", but no luck on the first few pages of google. It got me wondering, if they all got help from their "boss", "agent", or whatever you will call them to book their next "job"?

airbnb

Del dette indlæg

Link til indlæg
cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden:

A comparable topic already exists ...
The heading here focuses on finding commercial rental space. Why do you associate this with dubious "helpers" or other dodgy characters (?) ...
Just type "rooms for rent" in AL's search column and you will get some results. So easy and straightforward. All countries have similar websites to AL and there are similar forums where the girls (like you now here) can ask for information. Not everything in the "sex business" is obscure or misleading.
   There are enough girls like me in this profession who can manage everything completely independently and receive information in a completely uncomplicated way;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 41 minutter siden:

The heading here focuses on finding commercial rental space. Why do you associate this with dubious "helpers" or other dodgy characters (?) ...
Just type "rooms for rent" in AL's search column and you will get some results. So easy and straightforward. All countries have similar websites to AL and there are similar forums where the girls (like you now here) can ask for information. Not everything in the "sex business" is obscure or misleading.
   There are enough girls like me in this profession who can manage everything completely independently and receive information in a completely uncomplicated way;)

Im not saying it is like this, i know that there is some girls that does it all themselves. But it is still few (considering worldwide Numbers). 
I was just asking on People’s take on this

Redigeret af cockycockysuckysucky2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Tantra skrev, for 43 minutter siden:

Agreed, there are definitely options for independent girls on AL (annoncelight.dk) but it depends how you like to work. It's easy to find a room but the options are few if you want an entire apartment to yourself AND want it to be a nice, clean and cozy place with options for cooking, washing and such. At least I've found it very difficult to find such places without turning to brothels where you have to adhere to their rules. If you want a nice place where your profession is known, I think you need connections or need to get really lucky. That doesn't have to mean a pimp but simply a network.

But I'm guessing your point is that places don't have to be organised by a pimp or something similar and I think that's very true. Of course, the rent is way too high anywhere that know what you do, but that is the case with or without pimps. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Nannas Hjørne skrev, for 44 minutter siden:

Agreed, there are definitely options for independent girls on AL (annoncelight.dk) but it depends how you like to work. It's easy to find a room but the options are few if you want an entire apartment to yourself AND want it to be a nice, clean and cozy place with options for cooking, washing and such. At least I've found it very difficult to find such places without turning to brothels where you have to adhere to their rules. If you want a nice place where your profession is known, I think you need connections or need to get really lucky. That doesn't have to mean a pimp but simply a network.

But I'm guessing your point is that places don't have to be organised by a pimp or something similar and I think that's very true. Of course, the rent is way too high anywhere that know what you do, but that is the case with or without pimps. 

airbnb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
kenderen skrev, for 27 minutter siden:

airbnb

Som jeg skrev: hvis man vil finde et pænt sted hvor udlejeren ved hvad man laver når man er der... dét gør de ikke på airbnb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden:

Som jeg skrev: hvis man vil finde et pænt sted hvor udlejeren ved hvad man laver når man er der... dét gør de ikke på airbnb

det er vel fuldstændig ligegyldigt... og det funker fint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, for 3 timer siden:

Apartment Hotels ?

Men hvordan få alle de her piger kontakt til hinanden så de kan dele en lejlighed.? Tror du selv at 3-5 19 årige piger der tilfældigvis er veninder bare ud af det blå aftaler det indbyrdes.? Jeg tvivler på nogen af de piger kendte til lille Danmark inden de ankom i lufthavnen.. 

Nogen gange er det jo endda 3-5 piger fra forskellige lande på det samme sted.. Men ja de har nok mødt hinanden igennem en af de mange "bliv ven med en glædespige" hjemmesider og apps der findes derude.. Især dem der kommer fra de lande der er forbundet med den katolske tro hvor det er MEGET acceptabelt at smide rundt om sig med sit køn for penge.. (ironi kan forekomme:P).. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Men hvordan få alle de her piger kontakt til hinanden så de kan dele en lejlighed.? Tror du selv at 3-5 19 årige piger der tilfældigvis er veninder bare ud af det blå aftaler det indbyrdes.? Jeg tvivler på nogen af de piger kendte til lille Danmark inden de ankom i lufthavnen.. 

ja meget få kender til Danmark eller København...

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

FaceBook ?
Any number of local chat pages like this one ?
At least some of them seem to know each-other from home.
I mean, we manage to find each-other to meet via this and other pages.
And I know next to nothing about Denmark or Copenhagen but I have Google, and there I find pretty much all I need to know.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

ja meget få kender til Danmark eller København...

Når jeg har rejst og fortalt folk hvor jeg kom fra har de troet alt fra hovedstaden i Tyskland til en by på Island:lol:.. 

Nu er Danmarks rolle i det internationale samfund godt nok blevet liiidt større siden "i gamle dage" meeeeen.. Landet er jo ikke verdenskendt..

At flere unge unge piger skulle vælge helt af sig selv at tage til et fremmed land og dyrke sex med fremmede mænd hvor de fleste af dem knap nok forstår engelsk virker usandsynligt i mine øjne.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Når jeg har rejst og fortalt folk hvor jeg kom fra har de troet alt fra hovedstaden i Tyskland til en by på Island:lol:.. 

Nu er Danmarks rolle i det internationale samfund godt nok blevet liiidt større siden "i gamle dage" meeeeen.. Landet er jo ikke verdenskendt..

At flere unge unge piger skulle vælge helt af sig selv at tage til et fremmed land og dyrke sex med fremmede mænd hvor de fleste af dem knap nok forstår engelsk virker usandsynligt i mine øjne.. 

Vi er fint kendt i omverdenen og ja der sker et skift i måden vi køber sex på - der kommer til at være færre etablerede bordeller med danske piger og flere omrejsende piger der tilbyder lavere priser og flere ydelser... en udvikling jeg velkommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keaper skrev, Lige nu:

FaceBook ?
Any number of local chat pages like this one ?
At least some of them seem to know each-other from home.
I mean, we manage to find each-other to meet via this and other pages.
And I know next to nothing about Denmark or Copenhagen but I have Google, and there I find pretty much all I need to know.

Og hvor gammel er du.? Jeg tror ikke du er hverken 19 eller 20.. Jeg tror heller ikke du er en kvinde.. Jeg kan fortælle dig at jeg som 30 årig voksen kvinde der snakker perfekt engelsk ikke engang kunne drømme om eller forestille mig hvordan jeg skulle starte op i England f.eks.. Især ikke i et erhverv der er ulovligt i de fleste lande.. Og disse piger arbejder jo ikke kun i Danmark hvor det er lovligt men også i lande hvor prostitution er ulovligt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 11 minutter siden:

Vi er fint kendt i omverdenen og ja der sker et skift i måden vi køber sex på - der kommer til at være færre etablerede bordeller med danske piger og flere omrejsende piger der tilbyder lavere priser og flere ydelser... en udvikling jeg velkommer.

Argh.. "Fint kendt" er meget overdrevet føler jeg.. 

Og ja hvis man gå efter prisen og er ligeglad med "grisen" så byder man da sikkert det koncept velkommen:ph34r:.. 

Jeg sammenligner det lidt med forskellen på burhøns og fritgående.. Jeg behøver f.eks ikke at arbejde fra 07-06 HVER DAG i ugen som mange af de piger er nødt til.. Og så der de piger der bare skal være klar til at modtage tissemand mellem 08-00 hver dag i ugen i de uger eller måneder de er i landet hvilket heller ikke virker forsvarligt men dog lidt mere hensynsmæssigt.. 

Der er flere anmeldelser hvor gæsten skriver at pigen ikke engang vidste hvad der var aftalt.. Det burde sku da tyde pænt meget på at der er en bagmand.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Argh.. "Fint kendt" er meget overdrevet føler jeg.. 

Og ja hvis man gå efter prisen og er ligeglad med "grisen" så byder man da sikkert det koncept velkommen:ph34r:.. 

helt ok - udenlandske piger er langt mere interesseret i at lave penge hér og nu og derfor kan du få ydelser som de mere etablerede bordel-piger ikke yder - om det er skidt eller usikkert må være op til den enkelte... men kan vi ikke bare være enige om at det er sådan det er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

helt ok - udenlandske piger er langt mere interesseret i at lave penge hér og nu og derfor kan du få ydelser som de mere etablerede bordel-piger ikke yder - om det er skidt eller usikkert må være op til den enkelte... men kan vi ikke bare være enige om at det er sådan det er ?

Vi kan da sagtens blive enige om at det er realiteten.. Jeg er hverken blind eller mindre begavet:lol:.. 

Vi er dog DYBT uenige i om det er okay at udnytte unge pigers nød til egen vinding.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Vi kan da sagtens blive enige om at det er realiteten.. Jeg er hverken blind eller mindre begavet:lol:.. 

Vi er dog DYBT uenige i om det er okay at udnytte unge pigers nød til egen vinding.. 

Og det er der ingen der gør i Danmark ? skal vi rejse en tur sammen ? jeg gir lidt champus :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Og hvor gammel er du.? Jeg tror ikke du er hverken 19 eller 20.. Jeg tror heller ikke du er en kvinde.. Jeg kan fortælle dig at jeg som 30 årig voksen kvinde der snakker perfekt engelsk ikke engang kunne drømme om eller forestille mig hvordan jeg skulle starte op i England f.eks.. Især ikke i et erhverv der er ulovligt i de fleste lande.. Og disse piger arbejder jo ikke kun i Danmark hvor det er lovligt men også i lande hvor prostitution er ulovligt.. 

Tbh, at least the once that speak English.

Something that constantly amazes me that everyone under 40 don't do, can easily do a bit of research.

They can then easily find where to put the adds and again, Google tells you where to get a place to live.

I do get a bit weird vibes from the once that has virtually identical adds.

I would also imagine that if one girl heads over, others in her area finds out and ask about it.

I mean travel within Europe is easy, even these day's.

And as for working conditions, there's at least as many foreign girls that has normal working hours as there are that don't.

I was stood up by one since she had been working late and was to tired for our meeting. If she was forced to work , then she hardly would have cancelled me, right ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 8 minutter siden:

udenlandske piger er langt mere interesseret i at lave penge hér og nu og derfor kan du få ydelser som de mere etablerede bordel-piger ikke yder -

Har du overvejet, hvorfor de udenlandske piger er mere interesserede i at lave penge og derfor tilbyder ydelser bordelpiger ikke yder? Og har du tænkt over, hvorfor bordelpiger og flere af os andre danske piger ikke tilbyder de ydelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Liv skrev, for 1 minut siden:

Har du overvejet, hvorfor de udenlandske piger er mere interesserede i at lave penge og derfor tilbyder ydelser bordelpiger ikke yder? Og har du tænkt over, hvorfor bordelpiger og flere af os andre danske piger ikke tilbyder de ydelser?

ja det har jeg - de er klart mere "desparate" men det betyder bare at de har en anden efterspørgsel...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...