ole22222 28 Skrevet 27. September, 2020 (edited) Jeg vil gerne opleve at være hanrej/cuckold. Nogen der ved hvor eller hvordan det kan ske i kbh området ønsker at slikke en kvinde ren for andres sperm og gerne meget mere. kan være i pik bur - klædes som tøj - bruges som det befales. håber at høre mere. Skriv gerne her eller direkte til [email protected] Redigeret 27. September, 2020 af ole22222 Rettelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 29. September, 2020 Hej Ole, det ser ud til at du kan få hvad du søger her https://annoncelight.dk/showad/180590 Jeg har ikke selv været der, men har læst dem omtalt positivt tidligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 30. September, 2020 Er meningen med konceptet ikke at det er ens egen kæreste/kone der bliver knaldet af andre mænd eller tager jeg fejl? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ole22222 28 Skrevet 30. September, 2020 Underdog40. Du har helt ret, men har ikke en kvinde der vil være med. serviceboy, renslikker er måske bedre udtryk men håber det jeg søger er tydeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg