Hop til indhold
peter6

Stadigvæk god service hos Gammel Køgelandevej 505 :) :) :)

Recommended Posts

Jeg har været fast kunde hos Gammel Køgelandevej 505 i lang tid, og jeg har ikke bemærket en forandring i deres service. Jeg fik massage af en der hedder Linda :P hun er super dejlig og køn :o Man får virkelig hvad man betaler for. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så har du da vidst været heldig. Sidst jeg var der var det bare sure miner og fup og svindel for at få flest mulige penge for kortest mulig tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha...

Ynkeligt forsøg fra Sawadee på at vende stemningen. I stedet for at komme med disse falske anmeldelser så prøv i stedet at komme med en forklaring/undskyldning og fortæl at I vil rette op på det. Så vil vi komme igen, give det et forsøg og en ægte anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha...

Ynkeligt forsøg fra Sawadee på at vende stemningen. I stedet for at komme med disse falske anmeldelser så prøv i stedet at komme med en forklaring/undskyldning og fortæl at I vil rette op på det. Så vil vi komme igen, give det et forsøg og en ægte anmeldelse.

Det hjælper jo ikke at de retter op på noget når alle de piger som gjorde stedet til det som det var nu er forsvundet.

Jojo så er der andre piger....Og de har deres måder at gøre tingene på.... Men det bliver ALDRIG det samme som før.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hjælper jo ikke at de retter op på noget når alle de piger som gjorde stedet til det som det var nu er forsvundet.

Jojo så er der andre piger....Og de har deres måder at gøre tingene på.... Men det bliver ALDRIG det samme som før.

Ahhrr pigerne på 505 har skiftet flere gange og holdt niveau før nu. Gamle Nancy og nye Nancy f.eks.

I bund og grund handler det om ledelse og koncept. 505 havde et koncept som var populært. Det har de nu smidt ud og det er skidt. Hvis de der ejer det forstod at 505s koncept var noget unikt og genindførte det så bør man da give det da en chance. Pigerne vil jo altid skifte med tiden.

Mine forhåbninger er små. Med så latterlige forsøg som dem vi har set her viser det at de overhovedet ikke fatter hvor galt de er på den.

Jeg vil dog aldrig sige aldrig. Man kunne f.eks. se at det skifter ejer til en af de tidligere piger måske og hvem ved...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahhrr pigerne på 505 har skiftet flere gange og holdt niveau før nu. Gamle Nancy og nye Nancy f.eks.

I bund og grund handler det om ledelse og koncept. 505 havde et koncept som var populært. Det har de nu smidt ud og det er skidt. Hvis de der ejer det forstod at 505s koncept var noget unikt og genindførte det så bør man da give det da en chance. Pigerne vil jo altid skifte med tiden.

Mine forhåbninger er små. Med så latterlige forsøg som dem vi har set her viser det at de overhovedet ikke fatter hvor galt de er på den.

Jeg vil dog aldrig sige aldrig. Man kunne f.eks. se at det skifter ejer til en af de tidligere piger måske og hvem ved...

Det er så rigtigt. Men problemet er jo at de har 4-5 piger er smuttet der fra nu. Det er mange ud af 8 piger eller hvor mange der var der før.

Og de har vidst taget lige så mange nye ind som der er forsvundet. Og de har nye piger har måske ikke en ide om hvordan stedet har kørt før eller tænker at det er et populært sted så jeg skal bare tjene nogle penge hurtigt så ud med kunden så snart han er færdig.

Jeg tror desværre at det bliver enddog meget svært for dem at rette op på det der nede.

De har godt nok fået ny ejer men ikke en af de gamle piger. Det er en helt ude fra der har købt stedet. En som vidst ikke har drevet noget ligende før så hun har ingen ide om hvad kundeservice er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har indtil videre ikke være uheldig, men har også kun været der én gang siden de skiftede ejer. Det var med Em og hun leverede varen som altid. Har tænkt mig at stikke "snuden" ind forbi i morgen og skal nok aflægge udførlig rapport.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...