Hop til indhold
den nysgerrige

Moon wellness Esbjerg

Recommended Posts

Var et smut forbi i dag, har aldrig været der før, da jeg plejer at være ved Siam (hvis telefon ikke virkede i dag?!) Nå men fik en tid og ankom til et hus i et parcelkvarter, hvilket trækker lidt ned. Bliver vist ind i et rum hvor en sød pige kommer ind, ok krop, kort kjole, bare ben ;) omkring de 30-35 - un giver en udemærket massage, der er få strejf og hun kommer TÆT på, men blev ikke tilbudt mere, tror dog måske muligheden er der...

Det er privat i et hus, lokaler er fine, der arbejder 2-3 piger mutter og hende jeg dersværre ikke fik navnet på, de kigger bestemt ikke på uret og du får en sodavand med når du går ud af døren.

Kommer gerne igen for massagen og nysgerrigheden for at se om de tilbyder mere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige et smut forbi i dag igen og fik massage af ejeren, hun går dæleme til den, blev virkelig "banket" igennem og hun gør det godt - hun rammer også tit de rigtige steder mellem benene og kommer helt tæt op - men tror desvære ikke der tilbydes mere.

Massagen er rigtig god, havde bestilt en time, fik 2 dog med mindre afbrydelser, betalte 300kr efterfølgende bad og en cola i hånden på vej ud :-)

Kan godt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så var jeg sørme forbi igen :-) denne gang kun med henblik på massage af mutter, til min glædelige overraskelse er der kommet en ny pige (Anna) hed hun vist, hold da op for en lille godte ;-) alder er svær her men alt lige fra 20 til 30 - ansigt som en på 25-30 krop som en på 20. Brun' lækker slank og trimmet og en fantastisk røv i de små stramme shorts!

Tvivler stærkt på der tilbydes andet end massage, men bare at ligge og kigge på hende, som i øvrigt kommer dejlig tæt på med enkelte strejf og kravler rundt på dig på briksen, var nok til at frembringe et smil hos mig :-)

Massagen 3/5

Pigen 5/5 hun var også sød og venlig, taler kun lidt engelsk

Stedet 4/5 pænt rent, bad, cola på vej ud, ligger i privat hus i et parcelhus kvarter

Kan anbefales massage så er det mutter selv, vil du slappe aftog nyde synet af b flot pige, så er det hende den nye

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm måtte lige prøve igen, for massagen plejer ikke at fejle noget - denne gang ville jeg teste dem og smed alt tøjet, hvilket jeg egentligt ikke har fundet passende de andre gange, men skulle se om de tilbød mere. Pigen har jeg ikke set før og har alligevel været der en del gange, hun var meget sød omkring de 40, ok krop og talte lidt dansk, fælles for dette sted er at lige meget hvem du får massage af, syntes jeg altid de har en lille kort stram nederdel på :) Nå men der røg håndklæde over de intime dele og massagen kom TÆT på der var også strejf af boller flere gange, men mere liver det ikke til... tvivler stærkt på at der tilbydes mere der.

Men stedet er helt ok, massagen er god og pigerne er som regel altid ok eller ret lækre - der er et lille nips der, mener hun hedder Anna, hun er et 10 tal :)

Redigeret af den nysgerrige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har selv været der rigtig mange gange :) og der bliver ikke lavet mere en massage derude. Men den er tilgengæld også super god.... så god at jeg ikke har haft trang til og få happy ending efterfølgende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man må jo også ha' respekt her.....Hvis det bliver kendt af et massagested giver yderligere med tillæg ...så rygtes det hurtigt og det ender med hr. og fru Danmark ikke kommer dette sted...og der er penge at tjene på når hr. og fru Danmark kommer ..ikke når vi andre dukker op i ny og næ....så'en er det bare...så jeg hælder lidt til devisen med at når det gør ondt så gå til et massagested og når det klør så gå ud få et ordentligt skrald fjams med det hele...og er det for dyrt...så vent en omgang og få noget ud af det..... :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...