midtjyden 49 Skrevet 13. Maj, 2013 Hej som overskriften lyder vil jeg gerne høre om nogen har erfaringer med en Kvinde på 45 år fra randers som er lægeeksamineret fysiurgisk massør. Hun annoncere her: http://www.guloggratis.dk/erotik/divers ... 06-massage der må da være nogen der har erfaringer med hende... ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 13. Maj, 2013 Jeg har besøgt hende en enkelt gang. Hun giver en god hård massage og der er mulighed for ekstra, tl meget rimelige priser. Eneste minus er, at hun går op i lukketider, så du skal betale 100,-ekstra hvis det er efter 17, tror jeg. Jeg fik hj hos hende, men der er mulighed for andet. Hun er moden, og erotisk buttet, jeg synes ikke det gør noget. Hun er gift og jeg tror manden er helt med på hendes beskæftigelse. Hn bor mod Viborg, men er flyttet siden jeg var hos hende Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 14. Maj, 2013 og erotisk buttet, Snakker vi 70 kg eller 95 kg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1019 Skrevet 14. Maj, 2013 Jeg har også besøgt hende en enkelt gang. Hun er sød og venlig, giver en rigtig god massage, og strejfer også bollerne ind imellem. Vi havde ikke aftalt afslutning, men jeg fik en glimrende omgang svensk. Hun havde en meget kort nederdel på, ingen trusser, og hun havde intet imod berøringer ... Efter min mening var det en meget bedre oplevelse, end jeg har haft på diverse thai steder. Eneste grund til det kun er blevet til et enkelt besøg hos hende er, at hun bor lidt langt fra mig, og jeg har sjældent dagtimerne til rådighed. Hendes vægt er nærmere 70 end 95 ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 309 Skrevet 14. Maj, 2013 Hej som overskriften lyder vil jeg gerne høre om nogen har erfaringer med en Kvinde på 45 år fra randers som er lægeeksamineret fysiurgisk massør. Hun annoncere her: http://www.guloggratis.dk/erotik/divers ... 06-massage der må da være nogen der har erfaringer med hende... Jeg har også gode erfaringer med hende. Hun er ingen skønhed, men rigtig sød og hendes massage er rigtig god. Ja hun tilbyder også extra, men det primær hos hende er og blive massagen, hvilket hun er meget god til. Hun vil helst ikke have at folk kun kommer for extra, men for massagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 14. Maj, 2013 Er der en mulighed for et telefon nummer eller er det en nødvendighed at logge sig ind på gul og gratis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 309 Skrevet 14. Maj, 2013 Er der en mulighed for et telefon nummer eller er det en nødvendighed at logge sig ind på gul og gratis? Du skal skrive til hende på gul og gratis og så får du hendes kontaktopblysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13757 Skrevet 14. Maj, 2013 Du skal skrive til hende på gul og gratis og så får du hendes kontaktopblysninger Husk at afkrydse feltet med "privat", hvis du ikke vil have naboen skal se du har skrevet til hende :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22stolt 0 Skrevet 29. Maj, 2013 kan ikke få kontakt. Findes hun stadig. er der andre måder for kontakt Du skal skrive til hende på gul og gratis og så får du hendes kontaktopblysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
randersfyr 1 Skrevet 30. Maj, 2013 Men der kan ikke fåes direkte sex hos hende... kun hånd/mund Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 30. Maj, 2013 Har skrevet med hende nogle gange. ikke noget problem med at få kontakt, men desværre store problemer fra min side med at finde et tidspunkt Hun lyder som en man kan glæde sig til at blive "behandlet" af. Jeg gør :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 11. Juni, 2013 Var i går på besøg ved denne søde kvinde. Massagen var absolut i den gode ende. Blev virkelig banket igennem, og skønt med en massør der på grund af sproget ikke misforstår. Hand jobbet var heller ikke dårligt, nærmere rigtigt godt Da vi kom til den del, afklædte hun sig trusser og bluse, så der var fri leg med hendes krop. Og der var bestemt ikke noget hastværk med at få den til at sprøjte Så alt i alt en god oplevelse der skal gentages, både for massages skyld, men også for den sjove del, hvis banditten trænger (og hvornår gør den ikke det!!) :lol: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13757 Skrevet 11. Juni, 2013 Kan man evt. få hende til at tage tøjet af fra starten, varme banditten op og så veksle mellem massage og pirring? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 11. Juni, 2013 Jeg ved det ikke. Det er mit indtryk, at hun er meget ops på at massagedelen skal være i orden. Men jeg er ret sikker på at hun ikke bliver sur på dig, hvis du spørger ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg