Hop til indhold
cassanova

Skønne Angela, Korskroen ,Esbjerg.

Recommended Posts

Har aflagt Angela et besøg ved Korskroen. Angela er først og fremmest et meget mildt, varmt og venligt menneske grænsende til det naive i positiv forstand. Det er Angela på billederne , hun har en veltrimmet og slank krop uden dikkedarer, helt naturlig uden parfume, afbleget hår , tattoos m.v.lige i min smag. Jeg ankom til stedet , et nedlagt landbrug lidt uden for Korskroen, men ok indrettet pænt og rent.    Jeg valgte en time med lidt af hvert til 1600 kroner. Jeg blev præsenteret for en menu hvorfra jeg kunne vælge og jeg måtte Cumme to gange. Jeg klædte mig af og tog et bad og kom ind til Angela som lå nøgen og udfordrende på sengen. Jeg lagde mig ved siden af hende b to b og hun tog om min godt stive pik ved roden og om kuglerne mens hun blidt hviskede “ you are horny babe”  og så var vi i gang 69 , doggy , blow med condom jeg cummede mens hun red mig helt vildt - såååå skønt. Hun tilbød mig en kropsmassage i den sidste halve time. Jeg vendte mig om på maven og Angela begyndte en fantastisk massage af ryggen og ballerne og bagsiden af lårene. Hver gang hun nåede ned til ballerne skilte hun diskret ballerne mere og mere ad for hver gang hun nåede derned , vildt ophidsende jeg har aldrig oplevet noget lignende. Nu bad Angela mig om at vende mig om pikken var igen stiv !!!! Hviskende spørger hun om jeg ville cumme igen , og ja for fan... da selvfølgelig. Jeg valgte et fantastisk håndjob . Efter det hele small talkede vi om lidt af hvert , hun taler glimrende engelsk. Efter et bad tog jeg afsked og jeg fik et kærligt afskedsklem. Min bedste GP oplevelse indtil nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende, bestemt en god oplevelse..

Hende på billederne. lækker krop og ret så sød. bestemt en anbefaling her fra.. :)

fik 30 min med super, samt slik i hendes numse for 1200 kr. 

jeg kommer gerne igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle,

Jeg har besøgt Angela i dag ved korskroen. Stedet var meget diskret og da hun åbent døren havde hun noget fræk tøj på :D.
Hun var meget imødekommende og spurgte mig hvad jeg kunne lide. Der fortalt jeg hende at jeg kunne godt tænke mig en stille og roligt start, bare sådan jeg lige kunne mærke efter.
Hun taler rigtig godt engelsk så det var jo også nice. Og de billeder som hun har postet i hendes annonce, det passer sgu fint. Hun er smuk, veltrænet og faktisk lidt elegant også :)

Bestemt en god oplevelse og glæder mig til at se hende igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du et nyt link der virker, der er to i området med det navn nu så vil gerne se hvem af dem det er i omtaler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...