Watanabe 283 Skrevet 1. Oktober, 2020 -noname100- skrev, for 5 timer siden: Thats whats happens , you could have told him to go. If you play around with other human beings, thats whats happens sometimes. Move on. Yes, it could happen if you run into people with total lack of situational awareness or empathy. But I do not think you want to find yourself labelled in that category, do you? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 2. Oktober, 2020 (edited) Sherlock skrev, for 10 timer siden: Jamen der er da kæmpe forskel på at skrive en sms og så på at kontakte og sætte sig ned og begynde at konversere med pigen og andre personer ved et privat cafébord. Det er jo helt absurd at sammenligne dét du har oplevet med dét @Tantra skriver om. Det er i min optik slet ikke muligt at sammenligne de to tilfælde. Det er jo total mangel på social kompetence og dømmekraft, hvis man agerer som det beskrives i denne tråd. At der er mænd, der har så lidt opdragelse, pli, forståelse, indsigt og manglende social kompetence, dét er altså ikke det samme som at sende en sød besked. I cannot thank your words enough. Empathy is probably a foreign word for some people. When I look at the smiley that I received from sebmus/ under the post where I told the meeting on Wednesday ... I am once again amazed at so much "empathy" ... For Sherlock personally, I would like to say that your contributions show an eloquent, sensitive person. A gentleman who is absolutely discreet and who would never embarrass another person. The world needs more of its kind ... Redigeret 2. Oktober, 2020 af Tantra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 3. Oktober, 2020 Tantra skrev, den 2.10.2020 at 09:11: I cannot thank your words enough. Empathy is probably a foreign word for some people. When I look at the smiley that I received from sebmus/ under the post where I told the meeting on Wednesday ... I am once again amazed at so much "empathy" ... For Sherlock personally, I would like to say that your contributions show an eloquent, sensitive person. A gentleman who is absolutely discreet and who would never embarrass another person. The world needs more of its kind ... I need to correct what I said about sebmus. We wrote privately, it was a misunderstanding, he explained it to me, apologized, removed or replaced his confused smiley and assured me that he always respects other people and their privacy, does not want to embarrass or make anyone sad and actually a sweet boy is (his words). I couldn't remove the sentence about sebmus behavior and I promised him to explain it here. In the private messages he was very emphatic and I believe him. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1154 Skrevet 3. Oktober, 2020 Tantra skrev, for 32 minutter siden: In the private messages he was very emphatic and I believe him. - and you should. He is a wonderful person. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 3. Oktober, 2020 MickeyM skrev, for 27 minutter siden: - and you should. He is a wonderful person. I do. Misunderstandings happen. We're all human ... and we can talk to each other ... in that case I'm very glad we did 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 3. Oktober, 2020 Undskyld, men er dette ikke et dansk forum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Oktober, 2020 Onslow skrev, for 6 minutter siden: Undskyld, men er dette ikke et dansk forum? I don´t think so Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 3. Oktober, 2020 Onslow skrev, for 20 minutter siden: Undskyld, men er dette ikke et dansk forum? Excuse me please. I hope you can forgive me for the inconvenience - I am not Danish and have not yet learned the Danish language. I hope you can accept my writing in English ... and please forgive the other users who reply to me in English. It is of course a Danish forum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 3. Oktober, 2020 That's a horrible situation - can't even imagine how awkward it might have been! If I saw a girl in a private setting I would at most give her a look, maybe a smile, and then mind my own business - Depending on the situation. If she is with anybody or in a place where it is not suitable, I would just ignore her. And I would expect the same from her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 3. Oktober, 2020 Onslow skrev, for 10 timer siden: Undskyld, men er dette ikke et dansk forum? Jo, men selv i Dansksprogede annoncer står der noget med fransk, svensk, spansk osv. så det vel normalt med sprog herinde ja, jaee, men vi lever i 2020 og sprog kan oversættes, jeg foretrækker udlændinge skriver på et sprog de behersker bare nogenlunde, så skal jeg nok forstå. @tantra depending on, jeg vil til enhver tid forvente diskretion og også selv yde den, men ser vi hinanden uden der er andre tilstede vil jeg blot sige hej og gå videre uden yderligere kommentarer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 3. Oktober, 2020 What happened to you is totally unforgivable. He should have walked away. Unfortunately some men forget that discretion goes both ways. It's there to protect not just him but also us. I hope your grandmother didn't suspect anything after that, and that you can enjoy life in your hometown without it ever happening again. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 4. Oktober, 2020 A. Senna skrev, for 14 timer siden: Jo, men selv i Dansksprogede annoncer står der noget med fransk, svensk, spansk osv. så det vel normalt med sprog herinde ja, jaee, men vi lever i 2020 og sprog kan oversættes, jeg foretrækker udlændinge skriver på et sprog de behersker bare nogenlunde, så skal jeg nok forstå. @tantra depending on, jeg vil til enhver tid forvente diskretion og også selv yde den, men ser vi hinanden uden der er andre tilstede vil jeg blot sige hej og gå videre uden yderligere kommentarer. Det er ikke Tantra, jeg opponerer imod, men alle dem, der svarer. Det bør ikke være den almindelige dansker, der skal have gang i google translate, men de, der ikke forstår dansk! Tidligere havde vi en regel om, at når man svarede på fremmedsprog, så skulle man samtidigt levere en dansk version af indlægget, hvorfor den regel er skrinlagt, blæser i vinden :) God søndag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest A. Senna Skrevet 4. Oktober, 2020 Onslow skrev, for 55 minutter siden: Det bør ikke være den almindelige dansker, der skal have gang i google translate, men de, der ikke forstår dansk! Det kan vi kun være enige om, det er heller ikke alle der skriver på engelsk som behersker det fuldstændigt, hvilket har givet et par grin gennem tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 Onslow skrev, 1 time siden: Det er ikke Tantra, jeg opponerer imod, men alle dem, der svarer. Det bør ikke være den almindelige dansker, der skal have gang i google translate, men de, der ikke forstår dansk! Tidligere havde vi en regel om, at når man svarede på fremmedsprog, så skulle man samtidigt levere en dansk version af indlægget, hvorfor den regel er skrinlagt, blæser i vinden God søndag Kan du så ikke lige oversætte det George Carlin citat der er i bunden af dine svar? Når man svarer Tantra, som skriver på engelsk, så er det da fjollet at skrive på dansk, hvor translator kan ændre betydningen. Det er de fleste danskere der kan læse og snakke engelsk, så tænker det er overflødigt at skulle gå igennem besværet for de få der ikke kan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 4. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 1 minut siden: Kan du så ikke lige oversætte det George Carlin citat der er i bunden af dine svar? Når man svarer Tantra, som skriver på engelsk, så er det da fjollet at skrive på dansk, hvor translator kan ændre betydningen. Det er de fleste danskere der kan læse og snakke engelsk, så tænker det er overflødigt at skulle gå igennem besværet for de få der ikke kan? Kan jeg konkludere, at du synes, at det er mere OK, at de danskere, der ikke forstår engelsk, skal igennem Google Translate, end at de, der ikke forstår dansk her i Danmark, skal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Onslow skrev, for 7 minutter siden: Kan jeg konkludere, at du synes, at det er mere OK, at de danskere, der ikke forstår engelsk, skal igennem Google Translate, end at de, der ikke forstår dansk her i Danmark, skal? Korrekt Desuden kan jeg informere om at man kan hente et translator plug in til google chrome, så man bare skal markere teksten og højre klikke Google translator plugin - Super nemt! Men for at svare dig seriøst, så synes jeg det afhænger af hvem svaret er henvendt til. F.eks. i denne tråd svarede jeg Tantra, som startede tråden på engelsk. At svare hende på dansk er da formålsløst! Redigeret 4. Oktober, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 4. Oktober, 2020 Christina ssbbw skrev, for 15 timer siden: Was dir passiert ist, ist völlig unverzeihlich. Er hätte weggehen sollen. Leider vergessen einige Männer, dass Diskretion in beide Richtungen geht. Es ist da, um nicht nur ihn, sondern auch uns zu beschützen. Ich hoffe, Ihre Großmutter hat danach nichts mehr vermutet und Sie können das Leben in Ihrer Heimatstadt genießen, ohne dass es jemals wieder passiert. Thank you for your compassion. Fortunately, my grandma didn't ask nothing or make any guesses. She talked to him about the garden and flowers and she praised his knowledge of German. I was just a passive listener to this macabre spectacle and he didn't even look at me. His attention is on my grandma and the bizarre conversation about the garden. I don't know if you can understand if you haven't experienced the situation yourself: one wrong word every second can lead to everything being exposed ... I actually hope that this will never be repeated and that men / customers respect our privacy and understand that we are human too and are allowed to have a life outside of this trade. Discretion should apply equally to both parties. @ Martin 1234, Nice to read your words. It should be so. Many Thanks. @ A. Senna, I would give you a discreet smile when I am alone and can be sure that you are also alone ... otherwise I am absolutely loyal and discreet. Thank you for your words. @ Onslow, You wrote to me privately. Thank you for explaining your point of view here too. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 4. Oktober, 2020 Tantra skrev, for 22 minutter siden: Thank you for your compassion. Fortunately, my grandma didn't ask nothing or make any guesses. She talked to him about the garden and flowers and she praised his knowledge of German. I was just a passive listener to this macabre spectacle and he didn't even look at me. His attention is on my grandma and the bizarre conversation about the garden. I don't know if you can understand if you haven't experienced the situation yourself: one wrong word every second can lead to everything being exposed ... I actually hope that this will never be repeated and that men / customers respect our privacy and understand that we are human too and are allowed to have a life outside of this trade. Discretion should apply equally to both parties. @ Martin 1234, Nice to read your words. It should be so. Many Thanks. @ A. Senna, I would give you a discreet smile when I am alone and can be sure that you are also alone ... otherwise I am absolutely loyal and discreet. Thank you for your words. @ Onslow, You wrote to me privately. Thank you for explaining your point of view here too. Thx Tantra fore not misunderstanding my intentions. Tak Tantra for ikke at misforstå min hensigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RentSlik 46 Skrevet 4. Oktober, 2020 Jeg bor i nærheden af et af de "kendte" steder hvor flere af de populære udlandske piger arbejder. Jeg ser ofte pigerne i lokal miljøet, både nyde solen og købe ind. Jeg får et et sæt i kroppen når jeg genkender dem og min naturlige reaktion er at hilse på dem. Men det gør jeg ikke, kigger bare ned og undgår øjenkontakt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 5. Oktober, 2020 RentSlik skrev, den 4.10.2020 at 16:23: Jeg bor i nærheden af et af de "kendte" steder hvor flere af de populære udlandske piger arbejder. Jeg ser ofte pigerne i lokal miljøet, både nyde solen og købe ind. Jeg får et et sæt i kroppen når jeg genkender dem og min naturlige reaktion er at hilse på dem. Men det gør jeg ikke, kigger bare ned og undgår øjenkontakt You are a very considerate man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 515 Skrevet 5. Oktober, 2020 Hmm Actually an interesting question. Haven't had it happen and very much doubt it ever will. Granted, part of that is that I am terrible at remembering faces, lol. If I did see a girl in private, and recognized her, possibly I would see if we made eye-contact to see if there was any mutual recognition. Then if she wish to make further contact / talk, it's up to her. As I'm single it would not be any problems at all for me. I certainly wouldn't do anything under any circumstance to attract attention to her chosen profession since as you say that could get very awkward. And I certainly have no reason at all to break the trust, not the least since I most likely would want to meet with the girl again. I'm sorry to hear that you meet someone that dident understand how to act. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 7. Oktober, 2020 Keaper skrev, den 5.10.2020 at 22:02: Hmm Actually an interesting question. Haven't had it happen and very much doubt it ever will. Granted, part of that is that I am terrible at remembering faces, lol. If I did see a girl in private, and recognized her, possibly I would see if we made eye-contact to see if there was any mutual recognition. Then if she wish to make further contact / talk, it's up to her. As I'm single it would not be any problems at all for me. I certainly wouldn't do anything under any circumstance to attract attention to her chosen profession since as you say that could get very awkward. And I certainly have no reason at all to break the trust, not the least since I most likely would want to meet with the girl again. I'm sorry to hear that you meet someone that dident understand how to act. ...I have read some of your posts on this forum on different threads and on different topics and I am sure that you are a gentleman who would never embarrass anyone. Thank you for your words 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5254 Skrevet 7. Oktober, 2020 -noname100- skrev, den 1.10.2020 at 14:33: Well, everything you wrote screams that you had a bad experience , and im sorry for that. But exactly what do you want out og This thread ? Ppl agree with you and then what ? I would say, if you cant handle that some of your costumers says hello on the street , This game is Not for you . This game is Not for the sensitive human beings. Sikke en gang vås. Kan man ikke adskille det private og job så er man da galt på den. Kom en af mine gæster forbi mig på gaden og starter en snak bliver han afviste promote. Man skal ikke være en kold kynisk kælling for at være i denne branche men have en god situationsfornemmelse hvad rigtig og forkert er. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 7. Oktober, 2020 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Sikke en gang vås. Kan man ikke adskille det private og job så er man da galt på den. Kom en af mine gæster forbi mig på gaden og starter en snak bliver han afviste promote. Man skal ikke være en kold kynisk kælling for at være i denne branche men have en god situationsfornemmelse hvad rigtig og forkert er. Thank you for your understanding and your supportive words. It means a lot to me, especially because you're a girl too ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg