Guest k@k Skrevet 3. Oktober, 2020 Hej er lidt af en dilemma har en ven som jeg arbejde samme med som har fortælle at han har sex med nogen GP uden gummi. Da det er ikke kunne en men han har 3 til 4 GP som han tit besøge min problem med det er at han har fået en trist gave fra en af pigen han fik Corona som han har sagt til mig men at han stede knalde med GP uden gummi... Alle GP er fra Midtjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Martin1234 Skrevet 3. Oktober, 2020 (edited) Hvad har corona og sex uden kondom at gøre med hinanden? Din besked giver heller ikke særlig meget mening... Og sidst men ikke mindst, hvorfor er det her dit dilemma? Redigeret 3. Oktober, 2020 af Martin1234 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AK8K 63 Skrevet 3. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 30 minutter siden: Hvad har corona og sex uden kondom at gøre med hinanden? Din besked giver heller ikke særlig meget mening... Og sidst men ikke mindst, hvorfor er det her dit dilemma? Hans dilemma er at han ikke selv kan knalde uden gummi nu. Han troede jo at han var den eneste. What to do 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 3. Oktober, 2020 Martin1234 skrev, for 34 minutter siden: Hvad har corona og sex uden kondom at gøre med hinanden? Din besked giver heller ikke særlig meget mening... Og sidst men ikke mindst, hvorfor er det her dit dilemma? fordi, det er ham selv han skriver om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 3. Oktober, 2020 Ännu en sex utan gummi-tråd... Don’t feed the troll...! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. Oktober, 2020 Trolle, trolle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Watanabe 283 Skrevet 3. Oktober, 2020 (edited) Jeg forstår nu godt dilemma'et, @k@k: "Skal jeg holde min kæft og slippe for bøvl og sarkastiske bemærkninger, eller skal jeg give besked, så både GP'erne og deres kunder kan tage deres forholdsregler?". Det er nok svært at undgå at sprede Corona-virus, hvis man har sex, uanset om det foregår med gummi eller uden, men det er det, som de andre i denne tråd forholder sig til. Jeg tænker: få din ven til at kontakte de pågældende GP'er, så de kan tage deres forholdsregler og herunder vurdere, hvordan de vil advisere deres kunder (som de givetvis stadig har telefonnumrene til). Hvis din ven siger, at det vil han ikke, så spark ham ud og find en ny. Så er han ikke værd at samle på. Det er vel kun ham, der ved, hvem de er? Redigeret 3. Oktober, 2020 af Watanabe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg