Breakfast Club 15 Skrevet 4. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, den 4.10.2020 at 10:47: Jeg har selv tabt mig en del i år, og det er min erfaring at man ikke skal forvente at et vægttab løser alle ens problemer. Jeg tabte mig for at blive bredere til min sport, og det har hjulpet. Det gør noget godt for dig fysisk, men man bliver nemt skuffet hvis man forventer at det giver dig flere vennet, et bredere arbejde osv. Det kan give noget mere selvtillid, men det er noget der skal arbejdes med, for det kommer ikke af sig selv. Ofte bruger man det som motivation, at hvis jeg taber mig bliver alt godt. Når det så viser sig ikke at være tilfældet kan man godt blive skuffet. Med alderen lærer man at appearance isn't everything. Jeg er kommet lidt videre, i forhold til tanken om at det forbedre hele min livssituation. Jeg havde for mange år siden en træningspartner, med hvem jeg kørte et femdags split. Ud over det, løb jeg meget og kunne snildt løbe 10km. Men motivationen til at træne på samme niveau, røg på gulvet og er svær at genfinde.. Jeg kan godt huske hvordan det føltes at være i rigtig god form, at kunne løfte sin egen vægt og opleve runners high. Og det er egentligt også det jeg husker tilbage til, som værende det bedste ved træningen. Følelsen af sundhed.. Den er lidt flygtig, og svær at se når jeg har stået i det. Jeg er nok stadig skyldig i at se det som løsningen på alting. Og mens der noget sandhed i det, så er de der er gladest og sundest at se på, også de der dyrker noget de kan lide, og syntes er sjovt. Ikke nødvendigvis de der er slankest og indskrænker kalorier mest muligt.. Så jeg er med dig i at det er løsningen. Altså at tabe sig for egen vindings skyld, for at blive bedre til noget man kan lide. Eller tabe sig igennem noget man kan lide. Tror i hvert fald, at det er der hvor jeg skal genfinde motivationen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Oktober, 2020 Breakfast Club skrev, den 3.10.2020 at 19:47: Jeg tror ikke jeg fik udtrykt mig helt korrekt. Jeg har et par meget specifikke lyster, som jeg tænker kun kan udleves hos en domina. Men det er ikke lige stedet, hvor jeg kan få tilfredsstillet mit behov for gensidig berøring(-: Jeg syntes godt om det med at melde klart ud fra start af. Jeg kan godt mærke mens jeg sidder og skriver, at det måske ligeså meget drejer sig om min egen selvværds følelse, som det handler om hvad en anden syntes. Så bedre at få det af vejen med det samme Jeg forstår ud fra det du siger at, du selv er åben for de der kommer hos dig, på trods af forskellige størrelser? Der er Dominaer der giver berøring også. Så det kan altså sagtens lade sig gøre at blive domineret og få tilfredsstillet sine særlige lyster samtidig med at ens hudsult bliver stillet. Det ene udelukker ikke det andet. Du kan jo prøve at søge under erotisk dominans der kombinerer berøring og det blide med det kinky og dominerende. Jeg hæfter mig også ved at du skriver at det er 8 år siden du har været tæt på en kvinde. Det er jo også ret væsentligt at du oplyser dette til den kvinde du henvender dig til. Jeg vil mene at det er særdeles vigtigt - med dine behov og de udfordringer du har - at du henvender dig til en du kan tale nuanceret og flydende med og som mestrer sproget perfekt. Og som også har forståelse for den usikkerhed du har indeni i dig. Særligt hvis det er ydmygelse du tænder på og ønsker - er det altafgørende at kvinden ikke overskrider din grænse og ridser dit selvværd som lige nu er under opbygning igen. Hun skal derfor kunne mestre ydmygelsens kunst ( hvis det er ydmygelse du tænder på) uden at forårsage skade på dit selvværd. Jeg ønsker dig held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5178 Skrevet 4. Oktober, 2020 Breakfast Club skrev, den 4.10.2020 at 13:33: Jeg er kommet lidt videre, i forhold til tanken om at det forbedre hele min livssituation. Jeg havde for mange år siden en træningspartner, med hvem jeg kørte et femdags split. Ud over det, løb jeg meget og kunne snildt løbe 10km. Men motivationen til at træne på samme niveau, røg på gulvet og er svær at genfinde.. Jeg kan godt huske hvordan det føltes at være i rigtig god form, at kunne løfte sin egen vægt og opleve runners high. Og det er egentligt også det jeg husker tilbage til, som værende det bedste ved træningen. Følelsen af sundhed.. Den er lidt flygtig, og svær at se når jeg har stået i det. Jeg er nok stadig skyldig i at se det som løsningen på alting. Og mens der noget sandhed i det, så er de der er gladest og sundest at se på, også de der dyrker noget de kan lide, og syntes er sjovt. Ikke nødvendigvis de der er slankest og indskrænker kalorier mest muligt.. Så jeg er med dig i at det er løsningen. Altså at tabe sig for egen vindings skyld, for at blive bedre til noget man kan lide. Eller tabe sig igennem noget man kan lide. Tror i hvert fald, at det er der hvor jeg skal genfinde motivationen igen. For mig har det hjulpet at træne med andre. Jeg kommer i et par klubber og det hjælper på motivationen. Og så sørger jeg for at nyde min gode form, og tilfredsstillelsen ved at kunne købe stramt tøj, og at kunne kneppe i laaaaang tid uden at blive træt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RentSlik 46 Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) 186 cm og 122 kg du lyder som en rigtig mand. Jeg tror mange piger (tænker både almindelige piger og gp) vil finde dig tiltrækkende. Det er bare et spørgsmål om udstråling og selvtillid. Jeg ville til hver en tid vælge din fysisk fremfor at være 165 cm og veje 65kg. Ud og knald nogle GP og få din selvtillid i top, tag min 1time så pigerne kan tale med dig og fortælle hvor fantastisk du er. Pas på ikke at blive forelsket. Redigeret 4. Oktober, 2020 af RentSlik 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 4. Oktober, 2020 RentSlik skrev, den 4.10.2020 at 14:28: 186 cm og 122 kg du lyder som en rigtig mand. Jeg tror mange piger (tænker både almindelige piger og gp) vil finde dig tiltrækkende. Det er bare et spørgsmål om udstråling og selvtillid. Jeg ville til hver en tid vælge din fysisk fremfor at være 165 cm og veje 65kg. Ud og knald nogle GP og få din selvtillid i top, tag min 1time så pigerne kan tale med dig og fortælle hvor fantastisk du er. Pas på ikke at blive forelsket. Enig han har en god højde og er ikke ranglet kommer det fra en forholdsvis høj gp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakfast Club 15 Skrevet 4. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, den 4.10.2020 at 12:51: Jeg er ikke ude på at pille håbet fra dig på nogen måder, og det håber jeg heller ikke at du læser i mine indlæg. Jeg er klar over at det er "et servicefag", hvor du som kunde skal have den bedste oplevelse. Selvfølgelig kan du få en god dejlig oplevelse ifm købesex, som også virker gennemført oprigtig. Det handler om at finde en som du tænder på, og virker ordentlig og har tid til dig. Jeg er sikker på at de mandlige bruger nok skal være behjælpelige med anbefalinger, såfremt du nævner dine præferencer og det område du søger i. Jeg er ikke helt sikker på i hvilken forstand du mener præferencer? Det er nok nemmest for mig at sige at jeg er en pleaser, det giver mig rigtig meget selv at give. Jeg er klar over at det er lidt paradoksalt, når nu jeg betaler mig fra at blive serviceret.. Det er også en af de ting der tiltaler mig ved at blive domineret, at gøre ting som måske kan opfattes som ydmygende for nogen, men som tilfredsstiller den dominerende part. Jeg bor i midtjylland, men jeg er egentligt rimelig mobil, kører allerede en del ture ud i landet da jeg tager lidt billeder, og bare godt kan lide at komme ud af huset ind imellem. Men det er særtilfælde at jeg krydser broen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakfast Club 15 Skrevet 4. Oktober, 2020 Lady C skrev, den 4.10.2020 at 13:34: Der er Dominaer der giver berøring også. Så det kan altså sagtens lade sig gøre at blive domineret og få tilfredsstillet sine særlige lyster samtidig med at ens hudsult bliver stillet. Det ene udelukker ikke det andet. Du kan jo prøve at søge under erotisk dominans der kombinerer berøring og det blide med det kinky og dominerende. Jeg hæfter mig også ved at du skriver at det er 8 år siden du har været tæt på en kvinde. Det er jo også ret væsentligt at du oplyser dette til den kvinde du henvender dig til. Jeg vil mene at det er særdeles vigtigt - med dine behov og de udfordringer du har - at du henvender dig til en du kan tale nuanceret og flydende med og som mestrer sproget perfekt. Og som også har forståelse for den usikkerhed du har indeni i dig. Særligt hvis det er ydmygelse du tænder på og ønsker - er det altafgørende at kvinden ikke overskrider din grænse og ridser dit selvværd som lige nu er under opbygning igen. Hun skal derfor kunne mestre ydmygelsens kunst ( hvis det er ydmygelse du tænder på) uden at forårsage skade på dit selvværd. Jeg ønsker dig held og lykke Hmm, det havde jeg faktisk ikke tænkt var en mulighed. Når jeg har læst på de forskellige hjemmesider, er det i hvert fald ikke sprunget ud af teksten, at det er en mulighed. Måske jeg ikke har læst nok imellem linjerne? Eller også har jeg bare kigget de forkerte steder.. Ja jeg er nu også mest til de danske kvinder, med undtagelse er et par dominaer i tyskland, der taler ligeså godt engelsk som jeg selv gør (og det gør jeg flydende). Det med empatien er jeg også interesseret i. Jeg har bestemt ikke behov for at ryge til bunds igen. Nu har jeg ikke nogen erfaring fra den virkelige verden med bdsm, kun hvor min fantasi har ført mig hen. Men umiddelbart er ydmygelse ikke noget for mig, måske har det ligeså meget at gøre med hvilken ydmygelse. For at blive kaldt dum og latterlig osv. er bestemt ikke noget for mig. Jeg er mere til opdragelse og blive guidet. Og tak(-: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakfast Club 15 Skrevet 4. Oktober, 2020 AalborgLook skrev, den 4.10.2020 at 13:40: For mig har det hjulpet at træne med andre. Jeg kommer i et par klubber og det hjælper på motivationen. Og så sørger jeg for at nyde min gode form, og tilfredsstillelsen ved at kunne købe stramt tøj, og at kunne kneppe i laaaaang tid uden at blive træt Jeg nåede at køre MTB i et lille år før jeg solgte min cykel. Netop pga. at jeg ikke havde nogen at køre med, så det var også min konklusion(-: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakfast Club 15 Skrevet 4. Oktober, 2020 RentSlik skrev, den 4.10.2020 at 14:28: 186 cm og 122 kg du lyder som en rigtig mand. Jeg tror mange piger (tænker både almindelige piger og gp) vil finde dig tiltrækkende. Det er bare et spørgsmål om udstråling og selvtillid. Jeg ville til hver en tid vælge din fysisk fremfor at være 165 cm og veje 65kg. Ud og knald nogle GP og få din selvtillid i top, tag min 1time så pigerne kan tale med dig og fortælle hvor fantastisk du er. Pas på ikke at blive forelsket. Nemtøs skrev, den 4.10.2020 at 14:35: Enig han har en god højde og er ikke ranglet kommer det fra en forholdsvis høj gp Lol, ja tak(-: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 4. Oktober, 2020 (edited) Breakfast Club skrev, den 4.10.2020 at 18:07: Hmm, det havde jeg faktisk ikke tænkt var en mulighed. Når jeg har læst på de forskellige hjemmesider, er det i hvert fald ikke sprunget ud af teksten, at det er en mulighed. Måske jeg ikke har læst nok imellem linjerne? Eller også har jeg bare kigget de forkerte steder.. Ja jeg er nu også mest til de danske kvinder, med undtagelse er et par dominaer i tyskland, der taler ligeså godt engelsk som jeg selv gør (og det gør jeg flydende). Det med empatien er jeg også interesseret i. Jeg har bestemt ikke behov for at ryge til bunds igen. Nu har jeg ikke nogen erfaring fra den virkelige verden med bdsm, kun hvor min fantasi har ført mig hen. Men umiddelbart er ydmygelse ikke noget for mig, måske har det ligeså meget at gøre med hvilken ydmygelse. For at blive kaldt dum og latterlig osv. er bestemt ikke noget for mig. Jeg er mere til opdragelse og blive guidet. Og tak(-: At jeg nævnte ydmygelse var bare et løst gæt. Og forøvrigt er der 1000 forskellige måder at ydmyge på. At blive kaldt dum og latterlig er fornedring og ikke ydmygelse. Og der er en hårfin grænse mellem ydmygelse der virker frækt og som tænder og så den destruktive ydmygelse som er fornedrende. Det er en kunst at kunne ydmyge på den frække og ikke fornedrende måde. Ydmygelse er en af de sværeste discipliner indenfor bdsm fordi det kræver ret god kendskab til mennesker at gøre det på en måde som ikke krænker og gør skade på psyken ( dette er en af mine små kæpheste kan du nok høre) Men nok om det. Der er selvfølgelig meget andet man kan lege med i bdsm verdenen. Ja det er jo et kæmpe univers i sig selv som kan sidestilles med en rejse rundt i alverdens lande. Synes du skal kontakte nogle af de kendte etablerede danske Dominaer. Jeg ved da at der er et par af dem der også tilbyder sex og berøringer. Redigeret 4. Oktober, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 5. Oktober, 2020 Jeg er fuldstændig ligeglad med vægt - ja udseende i det hele taget. Jeg tænder primært på, at den anden er velsoigneret og at man kan tænde hinanden. Én der lever sig helt ind i det.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakfast Club 15 Skrevet 5. Oktober, 2020 (edited) Lady C skrev, den 4.10.2020 at 20:41: At jeg nævnte ydmygelse var bare et løst gæt. Og forøvrigt er der 1000 forskellige måder at ydmyge på. At blive kaldt dum og latterlig er fornedring og ikke ydmygelse. Og der er en hårfin grænse mellem ydmygelse der virker frækt og som tænder og så den destruktive ydmygelse som er fornedrende. Det er en kunst at kunne ydmyge på den frække og ikke fornedrende måde. Ydmygelse er en af de sværeste discipliner indenfor bdsm fordi det kræver ret god kendskab til mennesker at gøre det på en måde som ikke krænker og gør skade på psyken ( dette er en af mine små kæpheste kan du nok høre) Men nok om det. Der er selvfølgelig meget andet man kan lege med i bdsm verdenen. Ja det er jo et kæmpe univers i sig selv som kan sidestilles med en rejse rundt i alverdens lande. Synes du skal kontakte nogle af de kendte etablerede danske Dominaer. Jeg ved da at der er et par af dem der også tilbyder sex og berøringer. Jo, jeg kan godt fornemmer det(-: Og der er en del ting, som mange ville finde ydmygende, men som tænder mig helt vildt. Så jeg tror godt jeg ved hvad du mener. Men er det så ydmygelse, altså hvis man godt kan lide det? Jeg er ved at blive bevidst om, at hvis jeg vil opnå det intime samvær som jeg længes, så må jeg nok inkorporere den her side af mig selv, og være nøgen så at sige.. Det vender mig også tilbage til den originale pointe med min tråd her, for jeg kan godt mærke at det mentale spiller ind her. Så ja, kortene skal lægges på bordet, så der kan tages stilling fra den anden side af bordet. Jeg har svært ved at forbinde regulær sex og bdsm, lyder som om det går over i kinky sex istedet? Selvom jeg egentligt ikke er meget for at udbasunere det til offentligheden, så er det vel rimeligt anonymt her.. Og den slags sex jeg gerne vil have med en domina, er penetrering af mig. Dermed ikke sagt at berøring og sex ikke spiller en vigtig rolle, men måske jeg er lidt personlighedsspaltet.. Jeg faldt over konceptet "cuddling" for et stykke tid siden i en comedy sketch, og havde det vældigt sjovt over det. Men jo mere jeg har tænkt over det, giver det egentligt rigtigt god mening. Der er selvfølgeligt bare ikke mulighed for at det leder nogen steder, hvis nu lysten griber én. Redigeret 5. Oktober, 2020 af Breakfast Club Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 5. Oktober, 2020 Der er intet af det du skriver her som er unormalt. De fleste Dominaer har, strap ons og det er en ret almindelig ting for dem at tage en " slave" analt. Det er et meget almindeligt kink du har. Det er også helt almindeligt og normalt at ønske aftercare og ømhed efter en seance hvor man er blevet domineret og måske også ydmyget ( og ja det er ydmygelse selvom man tænder på det. Det er jo netop det ydmygende aspekt man tænder på fordi ydmygelse piller ved vores selvforståelse samt tabuer. Der er virkelig rigtig mange der tænder på ydmygelse i mere eller mindre ekstrem grad. Det du tænder på kan sagtens kombineres med omsorg og cuddling. Det er bare at henvende sig til en dansktalende og empatisk Domina. Synes heller ikke du skal udbasunere mere her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Breakfast Club 15 Skrevet 7. Oktober, 2020 Tak til de der har budt ind, tråden har sat mange tanker igang. Og jeg har virkeligt fået noget ud af jeres feedback! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg