Guest Grydeskeen Skrevet 3. Oktober, 2020 Hej. jeg har et spørgsmål, igen. Nu har jeg selv prøvet at være i modtagerens rolle og fået sorte kys eller lidt mere, og det var HELT OK. Så til spørgsmålet, og det er nok kun rettet mod kvinderne på sitet. er det lige så godt for en kvinde, som for en mand at få “tungen” på det lidt forbudte sted ? Og hvordan får man lige det taget op med konen, det er nok lidt mere tricky end om det er godt, men hvis det er lige så godt for hunkøn, så tror jeg bare jeg kaster mig ud i det en gang hvor hun er helt oppe at køre, så siger hun nok ikke nej, det gør jeg med sikkerhed ikke, hvis det var den anden vej rundt, og hvis hun føler for det så kan det være hun vil gøre gengæld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 3. Oktober, 2020 Grydeskeen skrev, for 33 minutter siden: Og hvordan får man lige det taget op med konen Nu er jeg ikke kvinde, men det er vel blot at tage en snak om emnet? Alternativt kan du jo spørge direkte, "Må jeg slik' dit rumpehul, bette hønemor?" 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 3. Oktober, 2020 Nu ved jeg ikke hvor godt det føles for mænd at få slikket deres stjerne, udover at dem jeg har givet en tur med mine læber, og tunge er yderst begejstret. Hos mig er det en lækker, kildende fornemmelse når jeg får slikket min stjerne. Gå du bare i gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 3. Oktober, 2020 Grydeskeen skrev, for 1 time siden: Og hvordan får man lige det taget op med konen Landsbytossen skrev, 1 time siden: Nu er jeg ikke kvinde, men det er vel blot at tage en snak om emnet? Alternativt kan du jo spørge direkte, "Må jeg slik' dit rumpehul, bette hønemor?" Jeg vil nu nok nærmere mene at det vil være dræbende for lysten at tale for meget om det. Prøv i stedet at slikke hende som normalt (som du vel gør), og lad så tungen vandre langsomt mod det forbudte hul mens du mærker efter om hun leder dig imod det eller trækker sig væk. Husk at hvis hun ikke vil det så vil hun ikke, og så er der ikke så meget at gøre ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 3. Oktober, 2020 Om det er ligeså godt som på en mand kan kvinder jo ikke svare på Det er ikke helt så seksuelt stimulerende som missen, men det kilder på en meget pirrende måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 4. Oktober, 2020 Hej Grydeskeen ! Jeg er i tvivl om du er en mand eller en kvinde? Nå men lad det ligge. Åhh ja Det sorte kys eller Rimming , det er vel det samme, er et emne som ikke mange tør skrive om . Jeg er ret sikker på at det er noget mange har et ønske om at udleve/prøve inklusiv mig selv. Det er mit indtryk at næsten ingen GP’ere vil give sort kys til mænd , men den modsatte vej er det mere ok. Men jeg har oplevet GP’ere forsigtigt berøre/strejfe anus i forbindelse med massage , hvilket er super dejligt.Jeg besøger GP’ ere bl.a. For at afprøve ekstremerne dvs. Analt samleje, Rimming, faciial . M.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. Oktober, 2020 cassanova skrev, for 14 timer siden: Hej Grydeskeen ! Jeg er i tvivl om du er en mand eller en kvinde? Nå men lad det ligge. Åhh ja Det sorte kys eller Rimming , det er vel det samme, er et emne som ikke mange tør skrive om . Jeg er ret sikker på at det er noget mange har et ønske om at udleve/prøve inklusiv mig selv. Det er mit indtryk at næsten ingen GP’ere vil give sort kys til mænd , men den modsatte vej er det mere ok. Men jeg har oplevet GP’ere forsigtigt berøre/strejfe anus i forbindelse med massage , hvilket er super dejligt.Jeg besøger GP’ ere bl.a. For at afprøve ekstremerne dvs. Analt samleje, Rimming, faciial . M.v. Hej jeg er en mand, og ind til for nydelig var der INGEN som skulle nærme sig det område på mig, men ved et besøg (se anmeldelse andet sted ) skete det helt naturlig, og jeg har undret jeg meget over det siden, at jeg lod det ske uden bekymring mm, Det fatter jeg stadig ikke, men er mega glad for at det sket. Jeg tror selv at det var noget med situationen, samt at jeg følte mig meget tryg, og måske også en følelse af at vi var to fremmede som måske aldrig skulle ses igen, vi har set hinanden igen, og kommer forhåbentlig til det mange gange endnu. Jeg har spurgt pigen om det er noget hun kan lide, men svaret var negativ, så jeg har ikke prøvet at give, kun modtage (med glæde). under massagen er anus også blevet pirret med en finger, samt ved første besøg en normal dildo , hvilket ikke gik, samt andet besøg med en lille ny dildo hun havde indkøbt til lejligheden, men heller ikke denne gik, men jeg har fået udvidet mine horisonter, og kan bare ærge mig over at det skulle tage mere end 35 år ( den seksuele aktive del af mit liv) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 4. Oktober, 2020 Næste gang du slikker din kones fisse, og hun er godt tændt, så lad tungen glide ned til det bagerste hul og fortsæt. Kan hun lide det - det kan du sikkert godt fornemme - så er det bare at fortsætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
demting 111 Skrevet 6. Oktober, 2020 Nu kan det godt være jeg spørger som en sinke (det er jeg), men skal man ikke være rigtig godt og grundig ren der nede (altså noget forberedelse) hvis ikke man vil DØ!!!! af kolibakterier ? Jeg kunne da godt tænke mig at slikke lidt der men jeg er aaaaalt for ung til at dø... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 6. Oktober, 2020 Jeg er ikke død endnu, og har ikke været det mindste syg efter nogen langt værre eskapader. Prøv at lede lidt rundt på siden @demting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 7. Oktober, 2020 Sorte kys/rim-job - lidt forbudt og kinky men "smager dejligt frækt i munden" både som tanke og i handling - modtagende, som du i øvrigt fint rammer ind, og som givende. Med den rette intimitet, stemning og fortrolighed er pirring af frækt rumpehul nærmest et must. Den oplevelse skal fru Grydeske vel ikke gå glip af ! Følg de gode råd i tråden. Hygge - måske giver fruen et taknemmeligt smækkys til slut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg