Ishoej 63 Skrevet 4. Oktober, 2020 Dengang jeg første gang prøvede dette miljø af for nu 12 år siden, der var det helt normalt, at annoncerne på EG indeholdt adressen på stedet. Det gjorde opslagene på det nu hedengangne hedomax også. Men på et tidspunkt ændrede dette sig, således at det nu er standardprocedure at skulle ringe for at få adressen. Jeg har undret mig over dette. Altså, hvem gavner det? Det kan godt være svaret er noget indlysende, som jeg bare ikke har tænkt over, men det virker ærligt talt som en anonymitet, der ikke rigtigt har noget formål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 5. Oktober, 2020 Formålet er vel at få sorteret de nysgerrige og useriøse emner fra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Babysam Skrevet 5. Oktober, 2020 De piger som arbejder fra en lejlighed, PD, arbejder måske ulovligt i dk, derfor har politiet svært ved at lukke "klinikken", og pigerne sparer også det beløb som "mutter` normalt får i en thaiklinik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1726 Skrevet 5. Oktober, 2020 Meget ofte arbejder pigerne steder, hvor der er naboer, som man ikke ønsker at genere. Hvis pigen oplyser adressen i sin annonce, risikerer hun at alle mulige mænd kan finde på at dukke op uden ar have en aftale. Det bruges også til at holde de useriøse mænd væk. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 715 Skrevet 5. Oktober, 2020 Jeg har også oplevet at få en adresse på den anden side af gaden, så de kan se en an inden de opgiver den rigtige adresse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 63 Skrevet 5. Oktober, 2020 Lange skrev, for 3 timer siden: Meget ofte arbejder pigerne steder, hvor der er naboer, som man ikke ønsker at genere. Hvis pigen oplyser adressen i sin annonce, risikerer hun at alle mulige mænd kan finde på at dukke op uden ar have en aftale. Det bruges også til at holde de useriøse mænd væk. Tak for svar, det giver god mening. Det må været blevet et større problem siden min ungdom, men det giver selvfølgeligt mening, når mere foregår på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 5. Oktober, 2020 Er pjattet med de beskeder: kan du sende adressen? Adresse? Hvad er din adresse? tjoooo.... hvis du bestiller en tid, kan du få den, hvad skal du ellers bruge den til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 63 Skrevet 5. Oktober, 2020 smukke Sara skrev, for 3 timer siden: Er pjattet med de beskeder: kan du sende adressen? Adresse? Hvad er din adresse? tjoooo.... hvis du bestiller en tid, kan du få den, hvad skal du ellers bruge den til? Fordi jeg har en vis interesse i, om det ligger i Vordingborg eller Vallensbæk Jeg gætter på, at annoncerne er lavet ud fra et udgangspunkt om, at alle kunder har bil. Og i så fald giver det da ok mening. Meeen vi er også nogle stolte cyklister imellem, og så giver Buddinge altså ikke så meget mening 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 5. Oktober, 2020 Ishoej skrev, for 3 timer siden: Fordi jeg har en vis interesse i, om det ligger i Vordingborg eller Vallensbæk Jeg gætter på, at annoncerne er lavet ud fra et udgangspunkt om, at alle kunder har bil. Og i så fald giver det da ok mening. Meeen vi er også nogle stolte cyklister imellem, og så giver Buddinge altså ikke så meget mening Jeg oplyser altid by - og den er lille. Nævner også større byer omkring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elkær 95 Skrevet 5. Oktober, 2020 Hvad er problemet med at kontakte pigen og få adressen? Det må da være i alles interesse at den eksakte adresse ikke kan findes i annonce. Jeg vil ikke blive glad hvis man søgte på min adresse og min overbo drev bordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 5. Oktober, 2020 Ishoej skrev, for 4 timer siden: Fordi jeg har en vis interesse i, om det ligger i Vordingborg eller Vallensbæk Jeg gætter på, at annoncerne er lavet ud fra et udgangspunkt om, at alle kunder har bil. Og i så fald giver det da ok mening. Meeen vi er også nogle stolte cyklister imellem, og så giver Buddinge altså ikke så meget mening Formålet med en annonce er nok forskelligt, alt afhængig af hvilket segment man har valgt at placere sig i. Er man aktiv i et par mdr 24/7 må det antages at man ønsker flest mulige gæster. Den slags annoncer har det pudsigt nok med at gå efter at komme frem i flest mulige søge resultater. Måske har de konstateret, at de fisker flest mulige gæster ved ikke at opgiver deres by. Du har nok ret i, at de forventer at gæsterne er mobile. Bevæger vi os så op i segment-hierakiet, så handler det typisk mere for kvinderne om at tiltrække bestemte typer mænd (deres målgruppe) Her vægtes målgruppen nok højere end potentielle gæster indenfor cykel afstand. I disse segmenter vil man sjældent kunne få en aftale ved blot at skrive "Hej søde. Jeg ønsker 1/2 time alm. sex i dag kl 14.00) Det fordre typisk lidt korrespondance for at kunne danne sig et indtryk af, om der er potentiale for et besøg. Så kunne man jo sige "Jamen, hvis disse kvinder fortalte deres eksakte adresse eller andre fakta, så ville de slippe for at blive forstyrret". Verdenen er bare en anden. Uagtet hvad der står i annoncen, vil man altid modtage henvendelser som Hvilken gade og husnr Må jeg kneppe dig hårdt i røven uden kondom Jeg kan se, du kun tager imod tirsdag og torsdag. Må jeg komme på lørdag Vil du besøge mig i Århus, selvom du holder til i København Vil du være min kæreste Jeg er god til at slikke fisse, kan jeg få halv pris Jeg tror at alle købere kan komme med lange lister over hvad de synes mangler i annoncerne (Ting der ville gøre det nemmere for netop dem) Jeg kan godt forstå tankegangen. Omvendt kan jeg også forstå at kvinderne ønsker at blive udvalgt som mennesker og ikke som en varer der matcher flest mulige parametre. Er lysten stor nok, kan de flest godt finde ud af at flytte sig længere end en frisk løbe eller cykeltur. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 5. Oktober, 2020 TheVoice skrev, Lige nu: Formålet med en annonce er nok forskelligt, alt afhængig af hvilket segment man har valgt at placere sig i. Er man aktiv i et par mdr 24/7 må det antages at man ønsker flest mulige gæster. Den slags annoncer har det pudsigt nok med at gå efter at komme frem i flest mulige søge resultater. Måske har de konstateret, at de fisker flest mulige gæster ved ikke at opgiver deres by. Du har nok ret i, at de forventer at gæsterne er mobile. Bevæger vi os så op i segment-hierakiet, så handler det typisk mere for kvinderne om at tiltrække bestemte typer mænd (deres målgruppe) Her vægtes målgruppen nok højere end potentielle gæster indenfor cykel afstand. I disse segmenter vil man sjældent kunne få en aftale ved blot at skrive "Hej søde. Jeg ønsker 1/2 time alm. sex i dag kl 14.00) Det fordre typisk lidt korrespondance for at kunne danne sig et indtryk af, om der er potentiale for et besøg. Så kunne man jo sige "Jamen, hvis disse kvinder fortalte deres eksakte adresse eller andre fakta, så ville de slippe for at blive forstyrret". Verdenen er bare en anden. Uagtet hvad der står i annoncen, vil man altid modtage henvendelser som Hvilken gade og husnr Må jeg kneppe dig hårdt i røven uden kondom Jeg kan se, du kun tager imod tirsdag og torsdag. Må jeg komme på lørdag Vil du besøge mig i Århus, selvom du holder til i København Vil du være min kæreste Jeg er god til at slikke fisse, kan jeg få halv pris Jeg tror at alle købere kan komme med lange lister over hvad de synes mangler i annoncerne (Ting der ville gøre det nemmere for netop dem) Jeg kan godt forstå tankegangen. Omvendt kan jeg også forstå at kvinderne ønsker at blive udvalgt som mennesker og ikke som en varer der matcher flest mulige parametre. Er lysten stor nok, kan de flest godt finde ud af at flytte sig længere end en frisk løbe eller cykeltur. Jeg ser helt anderledes på det, har annoncen ikke en bydel beskrevet som minimum finder jeg en anden. Der er betydelig forskel for mig om det er Valby eller Hellerup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnCoffey 53 Skrevet 5. Oktober, 2020 De få traditionelle steder der er tilbage og de piger der arbejder der, angiver stadig adressen i annoncer og på stedernes hjemmesider (Pussy Galores, Svalereden, Haderuppigerne, Vojens Dreams, City Girls, Pigekollektivet - og så kan jeg faktisk ikke komme på flere). Driver man forretning i en lejlighed som er lejet i en kortere periode, sommehus, eller så mange andre steder i en kortere periode så må det være meget rart for både udlejer, naboer mfl. at adressen ikke optræder i annoncer på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 5. Oktober, 2020 pacer skrev, for 2 minutter siden: Jeg ser helt anderledes på det, har annoncen ikke en bydel beskrevet som minimum finder jeg en anden. Der er betydelig forskel for mig om det er Valby eller Hellerup. Er godt klar over at stor København er lidt anderledes end Århus, Odense, Ålborg m.fl. Her burde bynavn være nok. Jeg er såmænd godt klar over at for noget betyder afstanden mere en selve kvinden, sådan er vi jo så forskellige. Jeg prøvede såmænd blot at give et lille indblik i hvordan tingene nogen gange ser ud fra den anden side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 5. Oktober, 2020 TheVoice skrev, for 2 minutter siden: Er godt klar over at stor København er lidt anderledes end Århus, Odense, Ålborg m.fl. Her burde bynavn være nok. Jeg er såmænd godt klar over at for noget betyder afstanden mere en selve kvinden, sådan er vi jo så forskellige. Jeg prøvede såmænd blot at give et lille indblik i hvordan tingene nogen gange ser ud fra den anden side. Jeg ved skam godt hvordan tingene fungerer på den anden side og det handler ikke om kvinden som du ikke kender men måske har set foto´s af. Det handler om noget så jordnært som logistik. Det er simpelthen en uskik ikke at skrive hvor i byen man befinder sig når vi taler om større byer, holder du til i Fårevejle er det nok ikke det store problem at skrive " Fårevejle kanten" eller linende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 5. Oktober, 2020 pacer skrev, for 6 minutter siden: Jeg ved skam godt hvordan tingene fungerer på den anden side og det handler ikke om kvinden som du ikke kender men måske har set foto´s af. Det handler om noget så jordnært som logistik. Det er simpelthen en uskik ikke at skrive hvor i byen man befinder sig når vi taler om større byer, holder du til i Fårevejle er det nok ikke det store problem at skrive " Fårevejle kanten" eller linende. Tja, hvad skal man sige andet end kvinderne eller dem der laver deres annoncer ikke er novicer,: Så lidt brutalt sagt, så de ved jo sikkert godt at de små-fisk går igennem maskerne, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 5. Oktober, 2020 TheVoice skrev, for 12 minutter siden: Tja, hvad skal man sige andet end kvinderne eller dem der laver deres annoncer ikke er novicer,: Så lidt brutalt sagt, så de ved jo sikkert godt at de små-fisk går igennem maskerne, Ja lidt dumsmart kan man jo altid være ikke sandt. Jo de er pænt dumme og kunne undgå mange unødige spørgsmål ved at oplyse nogle enkelte ting i annoncen, men når man er pimp og skal skrive mange er det jo meget nemmere. Hvis du lægger mærke til det kan de fleste godt finde ud af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 6. Oktober, 2020 pacer skrev, for 10 timer siden: Ja lidt dumsmart kan man jo altid være ikke sandt. Jo de er pænt dumme og kunne undgå mange unødige spørgsmål ved at oplyse nogle enkelte ting i annoncen, men når man er pimp og skal skrive mange er det jo meget nemmere. Hvis du lægger mærke til det kan de fleste godt finde ud af det. Man kan selvfølgelig have forskellig tilgang til hvorfor er mange annoncer konstrueret som de er. Som jeg skrev i mit første indlæg, bliver man nok nødt til først at skelne imellem forskellige segmenter for at kunne se en eventuelt dybere mening. Herefter er man ligeledes nødt til at købe præmissen, at uagtet hvad man skriver i sin annonce, så får man rigtig mange henvendelser med spørgsmål, som klart fremgår af annonceteksten. Markedsføringsmæssigt burde der jo være markant forskel på om vi taler kvinder der søger rigtig mange gæster eller kvinder der søger et begrænset antal besøgende, og gerne gengangere. Det er jo ingen hemmelighed, at taler vi de absolut billigste udenlandske kvinder, så benyttes der jo den psykologi, at hvis først gæsten møder op, så vil hovedparten gennemføre besøget, selvom om kvinden ikke tilnærmelsesvis ligner kvinden på billedet. Dertil er der jo også mange der oplever, at kvinden enten har skiftet holdning til pris og aftalte ydelser, eller også er de aftalt med en pimp. I det segment ser man ligeledes stort på indgående aftaler, Her prioriteres her og nu aftaler. Fokus er således på økonomi, og alle er sådant set velkomne. Får man mange henvendelser i dette segment, besvarer man typisk kun de henvendelser, der vurderes at give økonomi her og nu, resten springer man blot over. Det virker jo, og så kan man jo sagtens synes at de burde gøre det mere seriøst. Faktum er nok bare, at annonceringen kun ændres hvis den ikke virker. Kort sagt er man fucking ligeglad med "forretningsetik" og særlige søge ønsker. Hvis det giver flere gæster, at skrive den eksakte adresse vil de gøre det, og ellers ikke. I den anden ende af markedet, handler det måske mere om, at få en dialog, for så at udvælge et mindre antal gæster (ens målgruppe) Det er rigtig svært at leve af engangskunder, hvorfor man måske fokusere mere på stamkunder. Det er mit klare indtryk, at største parten af sexkøbere er engangskunder. Rent logisk har de nok behov for flere fakta i deres søgningen. Det skal være en forskellig kvinde fra gang til gang, og besøget skal måske også være samme dag. Søger man en eller et par stykker, som man har tænkt sig at holde sig til, er det nok ikke så ofte man har brug for at se annoncer, når man har fundet "guldet". Det gør nok heller ikke den store forskel om vi taler Frederiksberg eller Rødovre når man søger farvorit-piger Eller sagt på anden vis, kvinderne ved godt, at ønsker man stamkunder så skal man som kvinde skele sig ud fra mængden på de mere personlige værdier, og så burde et bynavn i de fleste tilfælde være nok. Annoncetekster kan også blive for lange, så et eller andet sted skal der vel også ske en afvejning af hvilke info der vurderes mest vigtige. Formålet med mit indlæg er såmænd blot at sætte lidt fokus på, annoncerne typisk også afspejler hvilket segment kvinderne dels befinder sig i, og dels hvor meget eller lidt man ønsker at støvsuge et geografisk klart afgrænset område. Afslutningsvis antager jeg stadig, at dem der laver annoncerne ikke er rene novicer. Dem er der selvfølgelig også nogle af, men mon ikke man også holder øje man antal annonce klik holdt op imod antal aftaler og alle mulige andre tilgængelige informationer. Løbende justere sin annoncering, finder ud af, hvad der virker og ikke virker, hvornår potentielle gæster har penge og tid osv osv. Det er vel også fair nok, at kvinderne har fokus på hvad der virker for dem, og ser stort på, at deres annoncere i bliver fravalgt af nogen, eksempelvis fordi deres lokation ikke er så præcis som nogle ønsker eller at det ikke klart fremgår om oral er med eller uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 63 Skrevet 6. Oktober, 2020 TheVoice skrev, for 11 timer siden: ... Du er spot on! Jeg søger kvantitet og afveksling, så jeg besøger sjældent den samme mere end en eller to gange, dog måske det samme sted, hvis der ere flere forskellige der arbejder der. Derfor løber der en del vand igennem åen, og det er følgeligt vanvittigt irriterende, når de ændrer adresse, så jeg ikke ved, hvor stedet er. Jeg shopper og eksekverer samme dag, og så er det altså en hindring at jeg ikke ved hvilke annoncer, der reelt er i spil. Fordi jeg cykler altså ikke til Søborg for et en hurtig aftale. Dertil kommer, at noget ved enten min eller kvindernes telefon gør, at SMS'er nogle gange ikke kommer igennem, og så skal man have en adresse dikteret, hvis man over hovedet kan få dem til at give den service. (dette har været genstand for en seperat tråd tidligere) Slut på rant. Summa summarum: Der er åbenbart mange måder at gå til GP på, og min ville være lettere med opgivelse af adresser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jern Henrik 439 Skrevet 6. Oktober, 2020 Elkær skrev, den 5.10.2020 at 23:17: Hvad er problemet med at kontakte pigen og få adressen? Det må da være i alles interesse at den eksakte adresse ikke kan findes i annonce. Jeg vil ikke blive glad hvis man søgte på min adresse og min overbo drev bordel Det ville da være mega fedt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg