Hop til indhold

Recommended Posts

BUC2610 skrev, for 6 timer siden:

Er hun helt væk igen, eller måske nogen som har spottet hende under et andet navn eller ny profil?!?

God dag:-)

BUC

Hun hedder nu Izabella og igen med falske billeder . Whatsapp billede er ægte idet hun har tatovering på arm og ben som jeg kan huske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg støtter også kampen mod falske billeder, men er det rimeligt at forlange fx ansigtsbillede af en 20-årig pige? Et billede som potentielt kan ødelægge familieliv, karriere i fremtiden m.m. Billeder af kroppen siger ikke mig det store, der lader jeg mig gerne overraske. Til jer der tænder på kroppe kan jeg berolige med, at pigens krop er perfekt. Forstået på den måde, at den er meget tæt på et ideal. Ikke for tynd og ikke for tyk. Brysterne symmetriske og struttende, ikke for store og ikke for små. Mindede en del om Serranos. Huden lys og glat. Hvad ansigtet angår, er det nok mere op til den enkelte. Jeg er ubetinget til smukke ansigter, og var til at begynde med lidt tøvende, men hun fandt nåde for mit kritiske blik og det fortrød jeg bestemt ikke. Dejlig sex med en ung og køn pige. Thumbs up herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610
Littlefinger skrev, for 6 timer siden:

Jeg støtter også kampen mod falske billeder, men er det rimeligt at forlange fx ansigtsbillede af en 20-årig pige? Et billede som potentielt kan ødelægge familieliv, karriere i fremtiden m.m. Billeder af kroppen siger ikke mig det store, der lader jeg mig gerne overraske. Til jer der tænder på kroppe kan jeg berolige med, at pigens krop er perfekt. Forstået på den måde, at den er meget tæt på et ideal. Ikke for tynd og ikke for tyk. Brysterne symmetriske og struttende, ikke for store og ikke for små. Mindede en del om Serranos. Huden lys og glat. Hvad ansigtet angår, er det nok mere op til den enkelte. Jeg er ubetinget til smukke ansigter, og var til at begynde med lidt tøvende, men hun fandt nåde for mit kritiske blik og det fortrød jeg bestemt ikke. Dejlig sex med en ung og køn pige. Thumbs up herfra.

Tak for det og delvis enig omkring billederne da hun jo er ganske ung og nok passer på sig selv. Ikke mødt hende endnu, men overvejer da der er ok billeder via whats app. 
Er hun til at blive slikket og lagde du mærke til om hun evt. har piercinger? 

pft.

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

I bund og grund en stakkels pige med elendig rådgivning. Nu 4. profil på en lille uge og 3. brugernavn. 
Hendes egne billeder, de meget lyse, synes jeg var dårlige og gjorde hende ikke meget godt. Måske gav de heller ikke kunder i biksen?

Havde en udemærket stund med hende, men tror ikke jeg besøger hende igen. 

BUC

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...