Klippe1 1 Skrevet 8. Oktober, 2020 Hejsa. Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet. Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign. Og det skal helst være i det nordjysk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 8. Oktober, 2020 Klippe1 skrev, for 12 minutter siden: Hejsa. Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet. Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign. Og det skal helst være i det nordjysk. Prøvet Airbnb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 290 Skrevet 8. Oktober, 2020 https://annoncelight.dk/showad/304103 Kunne være en mulighed i AA? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klippe1 1 Skrevet 8. Oktober, 2020 Nyde skrev, for 8 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/304103 Kunne være en mulighed i AA? Har godt nok set den, men ved ikke om det er noget man kan stole på. Nogle der har erfing med den annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 8. Oktober, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Prøvet Airbnb? haha han er for nærig til at booke et døgn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengamlebjørn 53 Skrevet 8. Oktober, 2020 kenderen skrev, for 2 timer siden: haha han er for nærig til at booke et døgn Det har da ikke nødvendigvis noget at gøre med nærighed synes jeg. Hvorfor betale for et døgn, hvis man kun skal bruge 3-4 timer og kan slippe lidt billigere. Det giver da god mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 8. Oktober, 2020 Klippe1 skrev, for 4 timer siden: Hejsa. Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet. Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign. Og det skal helst være i det nordjysk. Shell motel i Støvring, lej Knep og skrid, det kan ikke være mange basøre det koster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengamlebjørn 53 Skrevet 8. Oktober, 2020 klinikfuckers skrev, for 47 minutter siden: Shell motel i Støvring, lej Knep og skrid, det kan ikke være mange basøre det koster. Det koster 800 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 8. Oktober, 2020 (edited) Dengamlebjørn skrev, for 3 timer siden: Det har da ikke nødvendigvis noget at gøre med nærighed synes jeg. Hvorfor betale for et døgn, hvis man kun skal bruge 3-4 timer og kan slippe lidt billigere. Det giver da god mening. Gratis fisse og gratis kaffe og så vil man ikke betale fuld pris for et værelse i et helt døgn, fordi man kun skal bruge det i 3 - 4 timer - f.eks. her: https://www.airbnb.dk/rooms/7553497?check_in=2020-10-16&check_out=2020-10-17&source_impression_id=p3_1602193742_nhL90etVx9yf95iP - så er man nærig Redigeret 8. Oktober, 2020 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 9. Oktober, 2020 Klippe1 skrev, for 16 timer siden: Hejsa. Ved ikke om det er det rigtige forum, men kan ikke lige komme i tanke om andet. Har en flirt jeg hygger med en gang i mellem, men pt er der ikke mulighed for at vi kan være ved nogen af os. Derfor er jeg på udkig efter et sted hvor man ikke behøver booke et helt døgn. Men om man kan booke en halv dag eller lign. Ved ikke om det findes, men vil da høre om der er nogle der kender et sted eller lign. Og det skal helst være i det nordjysk. Mener at de billigste hoteller i Aalborg er Zleep og Cabinn. Ellers er der motellet i Støvring. Har selv brugt https://aalborg-city-rooms-aps.ibooked.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 10. Oktober, 2020 Video 6 i Aalborg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg