trebass1500 10 Skrevet 9. Oktober, 2020 Hej allesammen. Skrev en længere anmeldelse (min første) men den er ikke rigtigt dukket op på forummet. Skal den godkendes et eller andet sted, eller har jeg til mig gru fået trykket slet i stedet for send? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 9. Oktober, 2020 Anmeldelsen skal ikke godkendes først, så du har slettet den i stedet for at gemme den.... træls. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. Oktober, 2020 Eller kommet til at sende den til konen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trebass1500 10 Skrevet 9. Oktober, 2020 Bahaha, fuck. Ok jeg prøver igen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 9. Oktober, 2020 trebass1500 skrev, for 3 timer siden: Hej allesammen. Skrev en længere anmeldelse (min første) men den er ikke rigtigt dukket op på forummet. Skal den godkendes et eller andet sted, eller har jeg til mig gru fået trykket slet i stedet for send? Den er blevet flyttet til det rette forum, som hedder Anmeldelser København og Sjælland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg