cassanova 574 Skrevet 9. Oktober, 2020 Har hævet 3 ugers feriepenge. Lidt af dem skal gå til GP besøg. Skal bruges med følelse dvs. Til GP med gode anmeldelser og med tilkøb af hele menuen. Hvad med jer andre derude ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Oktober, 2020 Mine bliver brugt på praktiske ting til mit hjem, rækker slet ikke til det jeg gerne vil forny. Så jeg håber de resterende 2 uger kan hæves inden 2021. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 9. Oktober, 2020 Lige nu står de bare på kontoen. Jeg får måske lidt større regninger i starten af det nye år i forbindelse med boligen. Hvis jeg undgår de store regninger, tror jeg der skal købes en ny sofa og lænestol Jeg håber også på de sidste to uger snart, men synes det virker som om de kære politikere har glemt dem igen, men vi må se. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 9. Oktober, 2020 En af grundene til jeg blev selvstændig var at jeg hader når andre beholder mine penge og forventer taknemmelighed når de leverer dem tilbage. Havde jeg mine egne penge tilgode, havde jeg hævet alt og sat ind på pensionen med max fradrag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest krampe Skrevet 9. Oktober, 2020 De skal bruges på fest, damer og hurtige biler... Resten skal snolles op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 9. Oktober, 2020 Jeg betaler ikke skat, så skattevæsnet har ikke beholdt nogle af mine penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Oktober, 2020 Landsbytossen skrev, for 1 minut siden: Jeg betaler ikke skat, så skattevæsnet har ikke beholdt nogle af mine penge. Det er nu ikke skat, men indefrosset feriepenge vi taler om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 9. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 3 minutter siden: Det er nu ikke skat, men indefrosset feriepenge vi taler om. = jeg har ingen indtægt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 9. Oktober, 2020 Landsbytossen skrev, for 9 minutter siden: = jeg har ingen indtægt. Hvordan lever du så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 9. Oktober, 2020 Jeg vil gerne finde en gp jeg kan hygge mig med. Gerne store bryster. Område: Aarhus - Randers området. Skriv hvad i har der ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NysgerrigePeter 186 Skrevet 9. Oktober, 2020 Har brugt alle 19 på gæld! Ja, jeg har været ung og dum. Men i dag er en dejlig dag. Gældsfri for første gang siden 2006’ish 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 9. Oktober, 2020 Jeg har ingen indefrosne feriepenge, pengene ligger bedst i borgernes lommer så betaler heller ikke skat, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elskov 21 Skrevet 9. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 42 minutter siden: Hvordan lever du så? man talte om at sætte momsen ned , her i krisen for at fremme forbruget, i jylland forstod de ikke forskellen ) 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 9. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, for 50 minutter siden: Hvordan lever du så? It's magic 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 9. Oktober, 2020 Lader pengene vente, indtil pensionen. og håber helbredet er der,til at øsle dem bort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 10. Oktober, 2020 krampe skrev, for 9 timer siden: De skal bruges på fest, damer og hurtige biler... Resten skal snolles op Hvad med langsomme heste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman 12 Skrevet 11. Oktober, 2020 Nemtøs skrev, den 9.10.2020 at 20:12: Mine bliver brugt på praktiske ting til mit hjem, rækker slet ikke til det jeg gerne vil forny. Så jeg håber de resterende 2 uger kan hæves inden 2021. Hej Nemtøs, hvis du har brug for en Handyman til praktiske opgaver er jeg mere end klar, du siger bare til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 9. November, 2020 6000 Kr. brugt på nye briller til konen, resten 10000 Kr. vil blive brugt på glædespiger snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoligKBH 57 Skrevet 10. November, 2020 Den flittige skrev, den 9.11.2020 at 11:14: 6000 Kr. brugt på nye briller til konen, resten 10000 Kr. vil blive brugt på glædespiger snart. Alle xx.xxx DKK går til GP’er og SG - den bedste og enkleste beslutning i 2020 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 3. December, 2020 De sidste feriepenge vil blive udbetalt lige før påske. En god nyhed for mig og pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 6. Marts, 2021 Nu nærmer tiden sig, hvor pengene bliver udbetalt, og derfor er også vigtigt at der snart bliver åbnet op igen, så vi kan besøge pigerne. Jeg har det ikke godt med at pengene ligger og samler støv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Lover 188 Skrevet 6. Marts, 2021 Øøøhhhmmmm - hvor meget fisse kan man få for 67.000 - skat ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1581 Skrevet 6. Marts, 2021 Får mine udbetalt, og indgår i den opsparing jeg i forvejen har, til total renovation af hus. Så pengene nok få ben at gå på Dog skal der da nok blive råd til nogle GP besøg af og til. Venter bare til der bliver åbnet lidt op igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg