holstebronx 7415 Skrevet 13. Marts, 2014 (edited) jooooooo det får i da lige her.. Vaps Skønt billede *** nå dit billede kom ikke med i mit svar Redigeret 13. Marts, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. Marts, 2014 Jeg gæster muligvis Randers eller Horsens mandag den 24 marts Jeg har desværre ingen billeder uden strømper andet end den på min profil. Så må det være på tide med den tår kaffe smiler.., knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg gæster muligvis Randers eller Horsens mandag den 24 marts Jeg har desværre ingen billeder uden strømper andet end den på min profil. Så må du jo igang med kameraet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maja 19 Skrevet 14. Marts, 2014 For lige at bringe tråden tilbage på sporet, vil jeg da gerne melde mig, til at fortælle om min fantasi. Jeg kunne godt tænke mig at blive bundet og taget, måske også med bind for øjnene. Det er en drøm jeg har haft i mange år, som blev forpurret gevaldig af Stieg Larssons "Pigen, der legede med ild", hvor Lisbet Salanader bliver voldtaget af hendes værge. Men hvis jeg fortrænger billeder i mit hoved af de relevante scener og ignorer panikken, som spreder sig, så er det vel stadig min fantasi. En anden, men umulig og fuldkommen urealiserbar fantasi, er at strippe for nogen. Men da jeg i forvejen har en ikke særlig yndefuld måde at tage mit tøj af på, og da jeg er uden rytme i kroppen, som kan matche nogen andre, herunder sange, ville det være katastrofalt, at forsøge at udleve, den drøm. Min selvtillid ville aldrig overleve:-( 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 88 Skrevet 14. Marts, 2014 jeg kan godt lide at iklæde mig dametøj fra yderst til inderst, med både undertøj, stiletter,top og nederdel, parfurme,smykker og makeup 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMaise 546 Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg ved ikke om det direkte er en fetish, men jeg tænder enormt på ORD. Frække, slemme, "forbudte" ord, vel at mærke. Jeg kan bogstaveligt talt snakkes våd hvis manden har mundtøjet i orden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg har en fetish for at for at luge og især også at plukke andres kropshår med en pincet... Det er lidt det samme princip. Det er meditativt, grænsende til en besættelse, og måske en lille bitte smule mærkeligt... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 14. Marts, 2014 Jeg har en fetish for at for at luge og især også at plukke andres kropshår med en pincet... Det er lidt det samme princip. Det er meditativt, grænsende til en besættelse, og måske en lille bitte smule mærkeligt... Er det lidt på samme måde som dem der stort set ikke kan se en knast på andre uden at de skal pille og klemme i den.... åhhhhhh det hader jeg virkelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 14. Marts, 2014 Er det lidt på samme måde som dem der stort set ikke kan se en knast på andre uden at de skal pille og klemme i den.... åhhhhhh det hader jeg virkelig. Haha... Guilty as charged! Men gør det nu kun, hvis jeg får lov. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 14. Marts, 2014 Haha... Guilty as charged! Men gør det nu kun, hvis jeg får lov. Looool.. her bliver den type personer håndteret med et LAD SÅ MIN BUMS PÅ RØVEN VÆRE... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 15. Marts, 2014 Jeg har en fetish for at for at luge og især også at plukke andres kropshår med en pincet... Det er lidt det samme princip. Det er meditativt, grænsende til en besættelse, og måske en lille bitte smule mærkeligt... Privat diskret... Nu med skønhedssalon :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 15. Marts, 2014 Jeg er lidt usikker på hvad fetish egentlig betyder. Betyder det en ting man har stor lyst til, eller noget man har uimodståelig lyst til? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maja 19 Skrevet 15. Marts, 2014 Jeg er lidt usikker på hvad fetish egentlig betyder. Betyder det en ting man har stor lyst til, eller noget man har uimodståelig lyst til? fetich, genstand, fx statue, brugt til religiøs kult, idet man tillægger den hellig kraft; et oprindelig portugisisk ord, der betyder “trolddom eller tryllemiddel” og hænger sammen med lat. facere, “at gøre, danne, lave”. Selvom begrebet er for upræcist for religionsvidenskaben, bruges det dog i hverdagssproget, og i psykologien er fetichisme anvendt om seksuel fiksering (af fx beklædningsgenstande). Citat, Gyldendals Må konkludere, at jeg ingen fetich har, kun fantasier, og at jeg ligesom Midtj ikke havde styr på betydningen af ordet. Godt spurgt Midtj! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Marts, 2014 Smukke bryster.... Størrelse er sådan set under ordnet, men jeg elsker smukke bryster. Helt enig. Men jeg elsker altså også resten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 15. Marts, 2014 (edited) Hvordan ser et smukt bryst ud. ... Redigeret 15. Marts, 2014 af Sisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 15. Marts, 2014 Hvordan ser et smukt bryst. ... Svært af forklare, nemmere at vise. Så hvis du kommer forbi, laver jeg et power point show :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 142 Skrevet 15. Marts, 2014 Hvordan ser et smukt bryst ud. ... For det første er det smukt. For det andet er der et passende forhold mellem proportionerne. Højde og bredde. For det tredje er der konsistensen - men det har jo ikke noget med det visuelle at gøre. Pænt fast. For det fjerde må brystvorterne godt stritte lidt. Men nu bevæger jeg mig ud i noget, som ikke er min fetisch. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Marts, 2014 Min primære fetish går på frækt lingeri og kostumer, såsom stuepige, sygeplejerske etc.. Min sekundære fetish (hvis man kan sige sådan) er storbarmede unge piger, men jeg besøger dog de fleste typer af glædespiger, så længe de ikke har været mænd i deres "tidligere" liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 17. Marts, 2014 Jeg har ikke noget, der ligner fetich. Kun såre banale fantasier, som mange gange egentlig ikke er beregnet til at blive ført ud i livet. Handler købesex ikke for mange af os om fantasier, som vi forsøger at indleve. For eksempel den middelaldrende, der i jagten på sin tabte ungdom betaler en teenager. Eller hvis man køber en slavepige eller måske betaler en dominerende lady. Ja selv GFE sex er vel en fantasi, der bliver udlevet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Angath Skrevet 17. Marts, 2014 Fetich ?? Hmm det skulle lige været en lækker kvinde i sort læder Der er et eller andet dyrisk ved det tror jeg, men det tænder mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 17. Marts, 2014 (edited) Fetich ?? Hmm det skulle lige været en lækker kvinde i sort læder Der er et eller andet dyrisk ved det tror jeg, men det tænder mig Ja eller det giver associationer om duften af læderindtræk i en ny bil. Venligst landsbytossen -uden smartphone Redigeret 17. Marts, 2014 af BigDick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 18. Marts, 2014 Lækkert lingerie og stiletter. Igen er Sisse jo næsten spot-on, for at tage en kvinde bagfra, som har en god, rund bagdel, klædt i en corsage eller hofteholder, og lade den ene hånd (ikke begge, så vælter man...!) glide ned over bagdelen og lårene, mærke strømpekanten og lege lidt med strømpeholderen, og videre ned til fødderne og skoene... så bliver det ikke meget bedre . Eneste ting er, at skoene på Sisses billede er lidt for moderne til mig. Formen er god nok, men lidt for meget krom... . Jeg foretrækker et lidt mere klassisk elegant look, og så er jeg en sucker for stiletter med ankelrem i en eller anden form... Sandal Pump 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dick Princess 849 Skrevet 19. Marts, 2014 (edited) jeg har en fetish for mænd i uniformer .. vagter ,politi, militær som kan få mig helt op og køre bare jeg ser det. nogle gange er det sjovt at være ude at købe tøj så Redigeret 19. Marts, 2014 af Daniella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 19. Marts, 2014 jeg har en fetish for mænd i uniformer .. vagter ,politi, militær som kan få mig helt op og køre bare jeg ser det. nogle gange er det sjovt at være ude at købe tøj så Så kan du stille dig op på Holstebro banegård fredag eftermiddag hvor soldaterne skal hjem på weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenRødeBaron 442 Skrevet 19. Marts, 2014 jeg har en fetish for mænd i uniformer .. vagter ,politi, militær som kan få mig helt op og køre bare jeg ser det. nogle gange er det sjovt at være ude at købe tøj så Hvad sker der så med dig hvis du skulle befinde dig på Amalienborgs Slotsplads ved vagtskifte...? ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg