jan j 203 Skrevet 8. Oktober, 2022 Lauersen skrev, den 2.10.2022 at 21:21: Jeg må nok sige at jeg er ved at udvikle en ret alvorlig fetish for "Hucows" efter jeg er begyndt at være aktiv på fetlife forummet. Det er kvinder med oftest ret store naturlige bryster der klæder sig i dragter med ko-print, gerne kombineret med horn, ører, klokker eller andre accessories der passer til en menneskelig ko. Legene kan være hånd- eller maskinmalkning af bryster, nus og kæl med det søde kæledyr, pasning og pleje, krav om ingen tale kun muh, og især at få hjernevasket hende ind i "cowspace" - en slags fuldstændigt tanketomt subspace hvor al tankevirksomhed er borte, og kun naturinstinkterne findes. Mange af dem der leger den leg kombinerer det med "breeding" hvor den efterhånden ret så tyregale ko skal have en omgang tyrepik i den stilling køer nu kan modtage den. Jeg følger en del hucows (også et par danske) derinde og får kigget billeder og udvekslet fantasier, men det bliver nok sin sag at få udlevet fantasien i virkeligheden. dejlige patter nr 269 har gad godt malke dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 160 Skrevet 9. Oktober, 2022 Sjovt at læse om (næsten) alle jeres fantasier / fetisher. Tak for at dele. Jeg vil da også dele mine egne. Den største fetish jeg har er helt klart at være nøgen og onanere foran en eller gerne flere flotte piger. Den har jeg heldigvis fået lov at udleve mange gange, selvfølgelig med deres accept, og syntes stadig det kan være bedre end sex med selv samme pige. En anden er at jeg syntes det er super frækt hvis i pige har finger handsker på. Altså handsker uden finger, eller bare lange ærmer, som dækker det meste af hånden, så fingrene stikker ud. Ved godt nok ikke hvor den stammer fra, men kan blive helt blød i knæene. Har dog aldrig prøvet at være sammen med en pige som har dem på, måske jeg skulle købe nogen og tage med til en gp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 15. Oktober, 2022 Jeg har en fetisch med høje slanke kvinder . Har altid syntes at kvinder der er højere end mig selv er vildt ophidsende. Sådan en kvinde hvor det hele er overdimensioneret, lange ben, stor bryster, en dejlig fleshy fisse og herudover super feminin , langt hår smukke øjen m.v. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 551 Skrevet 17. Oktober, 2022 Jeg er røvsyg og kedelig kan jeg læse Jeg tænder på at stå op mens kvinden sidder eller er på knæ og sutter. Jaja jeg ved det godt røvsygt, men det er min ting, og eneste måde den kommer i fuld stilling. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootlover 13 Skrevet 17. Oktober, 2022 Jeg har en fetisch for muskuløse kvinder som hende og helst i støvler og de må godt være dominerende Samt en fetisch for ridepiger 30+ og gerne ældre eller kombi af muskler og ridetøj som her 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strømpebuksfyr 2 Skrevet 17. Oktober, 2022 Jeg har en fetish for strømpebukser, jeg elsker at havde dem på både hjemme og offentligt hvor andre kan se det, tænder på piger i strømpebukser og de må gerne tisse i dem og på mig . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 18. Oktober, 2022 jeg har en fetish, som jeg håber jeg kan få hjælp til at få oplevet. Min fetish består i, at have sex med lækre og smukke kvinder. Gerne et par gange om ugen. Er der nogen som kan hjælpe mig? jeg kan også lide ideeen at knalde ens mand kone/kæreste og han ved det. jeg aner ikke hvorfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 637 Skrevet 18. Oktober, 2022 Jeg har et par fetish - og har heldigvis haft mulighed for at udleve dem. Med hensyn til kvinder, så er det et absolut plus hvis hun har langt hår, gerne ned til numsen, farven er mindre væsentlig, bare ikke grå.... Jeg har alle dage været totalt fascineret af støvler i læder (lak er så koldt) helst med hæle og til knæene eller længere. I mit barndomshjem havde min storesøster et par i - nærmest hvid - og dem blev der sniffet meget til mens jeg fik en spiller. De fleste af hendes veninder i slut 70´erne og start 80'erne havde nogle magen til i mange forskellige farver Med tiden har det udviklet sig til en fetish også til skindbukser og nederdele - der er ikke noget federe end at se en slank kvinde i et par stramme læderbukser + støvler. Kærester og min ex-kone var ikke til det, men har heldigvis mødt mange GP'er hvor det var muligt at få som en del af legen. Egentligt troede jeg at det kun var mænd som tændte på læder, men for en del år siden fik jeg besøg af en, som kørte lidt på amatørbasis. Havde set er hun havde støvler som jeg bad hende om at have med og da hun kom havde jeg mine læderbukser på - de blev et par fede timer. Jeg nåede at få en aftale mere og da vi aftalte det lovede jeg at have mine læderbukser på hun kom og nærmest smed mig ned på sengen mens hun gned sig til en ret fugtig orgasme på mine ben iført læder - wow...... Desværre stoppede hun og forsvandt ud i det blå. Men jeg fandt heldigvis en afløser med masser af lædertøj - dog uden amatørens tænden på læder.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 25. Oktober, 2022 Oldtimer skrev, den 12.3.2014 at 10:50: Er der noget, der tænder mig, er det slingback sandaler med høje hæle, lange ben, der ender i en lille numse..... Mums, men meget andet er også antændende, men jeg er også en tør en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 54 Skrevet 26. Oktober, 2022 Tip toe skrev, den 5.4.2014 at 14:21: 3) kort hår. Ja, se dét er måske en rigtig fetish jeg har der. Aner slet ikke hvorfor. Synes bare det er pisse flot, frækt og dragende. F.eks. Den tidligere verdensmester Trine fra Cassiopeia Uhhhm…. Trine fra Cassiopeia besøgte jeg mange gange, var sku noget forelsket i hende. Hun var sku fræk. Hende ville jeg gerne møde igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille frøken 1402 Skrevet 4. November, 2022 Jeg ser at mange blander fetichisme sammen med fantasier. En fetisch for noget er ikke det samme som en fantasi. Hvis du eks er fod fetichist, så SKAL der være et element af fødder og dyrkelse af fødder i den seksuelle leg for at du kan finde nydelse. Hvis fødderne ikke er med så er nydelsen der næsten ikke. Og hvis du er latex fetichist så skal der være latex med i den seksuelle leg for at du kan opnå nydelse. Hvis elementerne for din fetichisme mangler, så får du ikke den samme nydelse. En fetisch er typisk noget materielt eller noget " dødt" ( selvom fødder som sådan ikke er døde, så er de dog uden bevidsthed) Selv har jeg masser af fantasier, men ingen direkte fetischer. Jeg er ret vild med politiunifirmer og militærunifirmer og faktisk så meget at jeg er lidt ligeglad med personen inde i uniformen, jeg kan blive tændt alene af at se på en uniform på en mand. Men da jeg sagtens kan finde nydelse i sex og godt kan undvære uniformer i den seksuelle akt - ja så kan jeg altså ikke kalde mig selv for fetichist. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 593 Skrevet 6. November, 2022 Ved skisme ikke om man kan kalde den for en Fetich , men jeg har ét eller andet med Kraveben og dét der lille hul nednunder Halsen , Jeg kan nærmest sidde og glo helt fokuseret på det parti i laaaang tid , alt imens jeg drømmer om at komme lige nøjagtigt derpå Men hey der skal jo være plads til os alle 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laurits Betjent 104 Skrevet 6. November, 2022 Leglover skrev, den 20.4.2014 at 21:54: Jeg er som mit handle siger fuldstændig vild med ben. Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men kan huske det fra jeg var en mindre dreng. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at se på kvinders blottede ben L For enden af "Regnbuen" er der en "Honning Krukke" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuckold.dream 28 Skrevet 7. November, 2022 Helt bestemt gifte kvinder uanset alder. Altså dem som ikke får opmærksomhed nok fra manden og derfor søger noget ved siden af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VEISBORG 1 Skrevet 14. November, 2022 Fetich! Ja.. jeg har en især, som aldrig er prøvet.. Vil gerne.. men de åbenbart svære at finde, ved ej hvordan man finder og betaler gerne. Jeg bliver bundet, hænder og ligger ned, munden tapet godt op så kun næsen er mig muligt at få luft.. Hun eller de, lader mig snuse deres numse, og kun det. De slipper vinde og de nyder at gøre det til et hell at være der. Jeg tænder ikke på lugten men at en smuk, charmerende kvinde, kvinder lugter fælt der nede, og de bare slipper vinde og smiler at de gør det.. jo værre jo bedre.. Mvh Mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 173 Skrevet 30. December, 2022 I øjeblikket leger jeg med en fantasi om at bliver undersøgt grundigt at en sygeplejerske. Jeg har blonde trusser og BH inden under mit tøj, som hun opdager når hun beder mig afklæde mig. Undersøgelsen skal indeholde anal, evt med strapon i gynækolog stol. Og gerne uden at mine trusser skal tages af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest … And Justice for All Skrevet 30. December, 2022 Jeg er røvkedelig kan jeg læse mig frem til. Nyder GFE, hvor jeg virkeligt for tændt kvinden. Og jo - så har jeg en butt-fetish. Elsker en flot røv - både visuelt og at trænge op i den. Eneste kinky drøm jeg ikke har udlevet er at komme op i en piges røv uden kondom. Kommet nok heller ikke til at udleve den, da der ingen sex (og slet ikke anslsex) er på hjemmefronten og jeg ikke knalder andre piger uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cuckold.dream 28 Skrevet 13. April, 2023 Min hemmelige fantasi er at blive "indfanget" af en femdom som via manipulation/tvang over en lang periode transformere mig til at blive hendes pleasure slave. Hun har en lang række metoder til at sikre at jeg bliver fastholdt i denne lange process og bruger fx post orgassm torture til at tvinge mig til at overskride mine egne grænser. Naturligvis bare en fantasi 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-addict1 101 Skrevet 18. April, 2023 Hmmmmm der er sgu mange ting derude som jeg ikke kender til kan jeg se Jeg holder mig til mine farvede kvinder, helst små asiatiske feminine kvinder som gerne må være lidt generte men villige til og prøve lidt af det hele. Er heldig og have netop sådan en i huset, og tror faktisk ikke jeg bliver fristet til og skifte hende ud foreløbig, altså med mindre der kommer en flot mørk afro kvinde som frister mig. Og så ved jeg ikke lige hvorfor, men hvis de taler dansk, falder interressen gevaldigt. Vi mænd er sgu nogle mærkelige mennesker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 19. April, 2023 Elsker når hendes røv siger noget ved analsex, lidt for dybe blowjobs og sorte kys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 19. April, 2023 Min er leggings 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9651 Skrevet 19. April, 2023 Le courvoisier skrev, for 13 minutter siden: Min er leggings Med kameltå? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 19. April, 2023 Lauersen skrev, for 14 minutter siden: Med kameltå? Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 20. April, 2023 (edited) Som denne Redigeret 20. April, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg