Ridefyr 104 Skrevet 21. April, 2023 Le courvoisier skrev, den 20.4.2023 at 13:01: Som denne Enig - sammen med et par elegante langskaftede ride- eller gummistøvler, vil det være et fantastisk outfit til hende der . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ohoh 0 Skrevet 30. April, 2023 Toilet fetish. Elsker at se kvinder gå på toilettet, tisse/skide på gulvet, udendørs mm. Dog ingen ekstreme ting. Desperation, se en kvinde holde sig indtil at hun ikke kan mere, og derefter tisser i bukserne. Ærgerligt der ikke er noget Dansk materiale af denne slags :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 3. Maj, 2023 Nannas Hjørne skrev, den 10.10.2021 at 11:46: Mere end en meters afstand, og så begynder det at blive udfordrende Det lyder som en udfordring man burde tage op! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 6. Maj, 2023 Le courvoisier skrev, den 20.4.2023 at 13:02: 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 6. Maj, 2023 Le courvoisier skrev, for 8 minutter siden: Ja, for den rene er alt rent.......og alligevel ikke.....jeg fik som det første en pludselig trang til kold hvidvin i glasset.......og herefter.....fisse Fra pietist til pervers 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 6. Maj, 2023 GIANT COCK skrev, for 16 minutter siden: Ja, for den rene er alt rent.......og alligevel ikke.....jeg fik som det første en pludselig trang til kold hvidvin i glasset.......og herefter.....fisse Fra pietist til pervers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BGI 12 Skrevet 6. Maj, 2023 Naturlig, ikke overdreven posering af en superslank pige i hvid miniskirt og miniitop. Elsker hvis pigen defilerer forbi en swingerbar og kigger sødt på mændene. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 847 Skrevet 6. Maj, 2023 BGI skrev, for 3 timer siden: Naturlig, ikke overdreven posering af en superslank pige i hvid miniskirt og miniitop. Elsker hvis pigen defilerer forbi en swingerbar og kigger sødt på mændene. Jeg er også vild med superslanke piger med små bryster og lille numse. De må være meget høje bare de er superslanke så er jeg mere end glad . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4593 Skrevet 6. Maj, 2023 (edited) GIANT COCK skrev, for 9 timer siden: Ja, for den rene er alt rent.......og alligevel ikke.....jeg fik som det første en pludselig trang til kold hvidvin i glasset.......og herefter.....fisse Fra pietist til pervers For mig gik det lige omvendt: Lyst til fisse, siden en drink. Fra liderbasse til drukmås Redigeret 6. Maj, 2023 af Oldtimer Glemte “mig” 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet 9. Maj, 2023 Jeg har en drøm om at blive tisset på mens jeg ligger på ryggen, jeg vil slikke en fisse først og så tisser på mig i mens, derefter rider min pik til den sprøjter og jeg bliver liggende og slikker efterfølgende ren!!! hjælp søges til dette! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMOTHER 26 Skrevet 14. Maj, 2023 (edited) Maja skrev, den 14.3.2014 at 10:43: For lige at bringe tråden tilbage på sporet, vil jeg da gerne melde mig, til at fortælle om min fantasi. Jeg kunne godt tænke mig at blive bundet og taget, måske også med bind for øjnene. Det er en drøm jeg har haft i mange år, som blev forpurret gevaldig af Stieg Larssons "Pigen, der legede med ild", hvor Lisbet Salanader bliver voldtaget af hendes værge. Men hvis jeg fortrænger billeder i mit hoved af de relevante scener og ignorer panikken, som spreder sig, så er det vel stadig min fantasi. En anden, men umulig og fuldkommen urealiserbar fantasi, er at strippe for nogen. Men da jeg i forvejen har en ikke særlig yndefuld måde at tage mit tøj af på, og da jeg er uden rytme i kroppen, som kan matche nogen andre, herunder sange, ville det være katastrofalt, at forsøge at udleve, den drøm. Min selvtillid ville aldrig overleve:-( Det hot at hun er bundet.. Det har jeg gjort tit men noget jeg gøre nu er, at binde hende på en tøj bænk, binde hendes ben således at de ikke kan samles, men der er åben.. Hendes arme neden om, bundet, kig på hende, blind folde hende, gaffa tape hendes mund, giv hende høreværn på.. Hun nu kun sine sanser.. Begynd at smage hende, og bare gøre det hot på hende oral mæssigt. Man høre på vejr trækning at hun er lige ved.. stop kys lårene, smile og hun kan intet se og høre. Begynde igen.. nyd det og stop kortvarigt før hun kommer.. Blive ved 1/2 time til 1 time,, smage hende, lege m hende og stop før hun kommer.. Efter en del tid, ordne hende i at får lov at komme.. og knep efterfølgende. det jeg tænder på.. er.. Smuk pige,, og ligeglad Redigeret 14. Maj, 2023 af SMOTHER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMOTHER 26 Skrevet 14. Maj, 2023 Maja skrev, den 14.3.2014 at 10:43: For lige at bringe tråden tilbage på sporet, vil jeg da gerne melde mig, til at fortælle om min fantasi. Jeg kunne godt tænke mig at blive bundet og taget, måske også med bind for øjnene. Det er en drøm jeg har haft i mange år, som blev forpurret gevaldig af Stieg Larssons "Pigen, der legede med ild", hvor Lisbet Salanader bliver voldtaget af hendes værge. Men hvis jeg fortrænger billeder i mit hoved af de relevante scener og ignorer panikken, som spreder sig, så er det vel stadig min fantasi. En anden, men umulig og fuldkommen urealiserbar fantasi, er at strippe for nogen. Men da jeg i forvejen har en ikke særlig yndefuld måde at tage mit tøj af på, og da jeg er uden rytme i kroppen, som kan matche nogen andre, herunder sange, ville det være katastrofalt, at forsøge at udleve, den drøm. Min selvtillid ville aldrig overleve:-( Det hot at hun er bundet.. Det har jeg gjort tit men noget jeg gøre nu er, at binde hende på en tøj bænk, binde hendes ben således at de ikke kan samles, men der er åben.. Hendes arme neden om, bundet, kig på hende, blind folde hende, gaffa tape hendes mund, giv hende høreværn på.. Hun nu kun sine sanser.. Begynd at smage hende, og bare gøre det hot på hende oral mæssigt. Man høre på vejr trækning at hun er lige ved.. stop kys lårene, smile og hun kan intet se og høre. Begynde igen.. nyd det og stop kortvarigt før hun kommer.. Blive ved 1/2 time til 1 time,, smage hende, lege m hende og stop før hun kommer.. Efter en del tid, ordne hende i at får lov at komme.. og knep efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMOTHER 26 Skrevet 14. Maj, 2023 (edited) Her denne Jeg søger en pige, kvinde og op til flere der vil smother mig således, jeg bundet, arme ben, tape for munden og næsen fri.. Du/ I kigger uden at smile, til mig. I har bomulds trusser på, I sørger for jeg ej kan dreje mit hovedet, ved at 1 af jer holder mit hovedet så jeg kan dreje det, og snakker lidt stille sammen, og enig hvem der starter ud.. Hende som starter, bruger min næse til at føle den er ved numsen, hun lader mig snuse, ind ud, 2 min. Hende som holder mit hovedet, slår m 2 terninger omgange hvori der lukkes af med numsen, på næsen. Men jeg snuser i 2 min. Terninger er slået, Der bliver sagt, 8, dels to terninger, der viste 5,3=8. Der tages trusser af hende der sidder først. Sitter sig igen, uden trus, føler sig frem så min næse er ved numsen, hun venter til hun føler min udånding der føles på numsen som,, køligt. Hun sætter sig på næsen inden jeg får lov at trække ind igen, 25 sekunder skal der sidde uden mulighed for luft, derfor hende bagved. 25 sekunder ik 24, 20 sekunder, men 25 sekunder. Man reagere naturligt, men det skal, ignores af jer. 25 sekunder er gået, og der gives kun, ind ud, og næsen lige ved numsen så der lige netop trækkes ind via næsen, og udåndede og igen sættes der på næsen.. sådan uanset reaktion som er naturligt, gives der luft.. medmindre man mærker man slå en vind… Dvs ved 15 sekunder mærker man kan, bagved holdes hovedet fast, kan ej vende hovedet. Lige løft lidt og snige en fart ud, lydløs pff og man kan kun indånde det, og igen, mærker hun jeg ånder ud og der sættes, ny runde, Dvs man slog en i 4 runde, så det ny runde, igen 25 sekunder, man får kun luft før de 25 sekund, ved at slippe en vind. 8 omgange er ved at være gået så ved sidste runde, slår hende bagved, 2 terninger, det vise eksempel, 3,7=10 runder med nu, 30 sekunder, og sidste runde, 8, så det kun ind og ud ånding man får, og direkte ny tid, 30 sekunder af 10 omgange, uden nåde for hvordan naturligvis man agre reagerer, panic, man er bundet og munden godt tapet så kun næsen er fri, og pigerne mærker næsen på numsen og luft før de 30, tid er ved at slippe en vind, uanset hvad. Forøg 5 sekunder ved ny omgang begynder og 2 terninger frem til 45 sekund. Ved 50 sekund, 1 terning, 55 som er maks, 1 omgang. Og efter de 55 sekund er gået, lige løfte numse lidt, meget lidt så der mærkes ind,udånding på numsen, og giv 10, 15 sekunder uden luft efter de 55, sekunder.. Ny pige, de bytter om og igen det samme,, jeg har blindfole så kan intet se, og vinde der slippes er jeg nød til at tage ind for har brug for luft.. Det ikke lugten der tænder mig men en sød pige, lugter slem og farter mig og hun ligeglad.. det tænder mig Redigeret 14. Maj, 2023 af SMOTHER Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 15. Maj, 2023 (edited) SMOTHER skrev, for 12 timer siden: Her denne Jeg søger en pige, kvinde og op til flere der vil smother mig således, jeg bundet, arme ben, tape for munden og næsen fri.. Jeg vil foreslå dig at tage kontakt til Prinsesserne. De gider muligvis ikke en masse terningspil, men da jeg besøgte dem var de ret vilde med at dække for min næse med venusbjerg/baller når de forlangte at blive slikket. Tror det meste af din fantasi er indenfor deres koncept. https://annoncelight.dk/showad/369603 Redigeret 15. Maj, 2023 af Lauersen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SMOTHER 26 Skrevet 15. Maj, 2023 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Jeg vil foreslå dig at tage kontakt til Prinsesserne. De gider muligvis ikke en masse terningspil, men da jeg besøgte dem var de ret vilde med at dække for min næse med venusbjerg/baller når de forlangte at blive slikket. Tror det meste af din fantasi er indenfor deres koncept. https://annoncelight.dk/showad/369603 Lækkert Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 21 Skrevet 23. Maj, 2023 Jeg tror min er den sygeste herinde og i øvrigt ulovlig at praktisere i DK: Jeg tænder vildt på at se kvinder blive knaldet af en hanhund. Helst så deres pik svulmer op og sidder fast. Heldigvis er der masser af film som man kan få afløb fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 50 Skrevet 9. Juni, 2023 Rigtig store bryster både ægte og dem der er hjulpet. Og efter at ha læst resten af tråden føler jeg mig faktisk lidt kedelig nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR59 1 Skrevet 12. Juni, 2023 Jeg er vild med piger i skoleuniform (hvid skjorte knappe lidt for langt ned sort kort nederdel hvide strømper sorte sko) især når jeg kan være deres daddy og når de så har været uartige Så bliver jeg nødt til at lægge dem all knæet til endefuld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 951 Skrevet 3. Oktober, 2023 Gammel tråd... Utroskab... Tænder mig helt vildt. Ikke så meget for mit eget vedkommende når jeg har været i forhold.. Der kunne jeg godt sige nej tak, hvis jeg mødte en singel kvinde. Men hvis hun var gift, var det svært at sige nej tak. Den følelse jeg får i kroppen, når jeg knalder en kvinde jeg ved er gift eller i forhold, er bare en fantastisk følelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filipdk 0 Skrevet 20. November, 2023 Jeg har en en fetish jeg er en fyr på 30 år! Jeg kan godt lide at gå i pige undertøj, dvs. underbukser (trusser og g-streng. Det tænder mig gevaldigt meget at gå rundt i det. ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3057 Skrevet 21. November, 2023 Er blevet ret glad for spermkys efter jeg er kommet i munden på kvinden det kan noget 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 532 Skrevet 21. November, 2023 I samme genre som Dillermand, spermkys men ikke udelukkende min egen sperm, men se hende blive kneppet i munden og modtage en anden mands sperm og så kysse hende , også kaldet snowball Og selvfølgelig slikke kvinden ren for sperm, gerne fra flere. Efter at have set på de knepper hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 21. November, 2023 Dillermand Junior skrev, for 19 timer siden: Er blevet ret glad for spermkys efter jeg er kommet i munden på kvinden det kan noget Samme her... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 532 Skrevet 22. November, 2023 Er det så med i din liste over OECD'er SIgnor Cuoco Eller er det en G7 ? Kunne ikke lade være smf. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Shhh... Skrevet 22. November, 2023 Jeg har en fetish for dominans... Både som giver og modtager... og jeg fantaserer rigtig meget om at tage en mand som om han var en kvinde med en strap-on på.. Synes det er mega frækt! Håber jeg får lov at opleve det en dag Har aldrig mødt en man der kunne finde ud af at dominere sådan helt rigtigt... det er lidt trist.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg