Lasselas 90 Skrevet i går klokken 06:29 Lauersen skrev, den 2.10.2022 at 21:21: Jeg må nok sige at jeg er ved at udvikle en ret alvorlig fetish for "Hucows" efter jeg er begyndt at være aktiv på fetlife forummet. Det er kvinder med oftest ret store naturlige bryster der klæder sig i dragter med ko-print, gerne kombineret med horn, ører, klokker eller andre accessories der passer til en menneskelig ko. Legene kan være hånd- eller maskinmalkning af bryster, nus og kæl med det søde kæledyr, pasning og pleje, krav om ingen tale kun muh, og især at få hjernevasket hende ind i "cowspace" - en slags fuldstændigt tanketomt subspace hvor al tankevirksomhed er borte, og kun naturinstinkterne findes. Mange af dem der leger den leg kombinerer det med "breeding" hvor den efterhånden ret så tyregale ko skal have en omgang tyrepik i den stilling køer nu kan modtage den. Jeg følger en del hucows (også et par danske) derinde og får kigget billeder og udvekslet fantasier, men det bliver nok sin sag at få udlevet fantasien i virkeligheden. Kender du Brystgudinden Natalie. Hun kan måske hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TYR59 1 Skrevet i går klokken 06:51 Ja en tøs i en skoleuniform der lægger sig over mine knæ i løfter hendes nettet op trækker trusserne ned og begynder at smække hende selvfølgelig efter jeg har fortalt hende at hun har været uartig o fortjener hun de smæk hun får Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet i går klokken 08:24 Lasselas skrev, for 1 time siden: Kender du Brystgudinden Natalie. Hun kan måske hjælpe. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselas 90 Skrevet i går klokken 09:31 SpankingSub skrev, 1 time siden: Har du et link? https://nympho.dk/n16353/5692/natalie-brystgudinde-koebenhavn-11-november-book-allerede-nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 122 Skrevet i går klokken 09:43 Min drøm med en kvinde: Jeg massere hendes lår og baller og varmer op til legen Jeg lægger mig på ryggen og hun tisser på mig, mit ansigt og min pik, jeg slikker hende mens hun tisser, derefter rider hun mig og jeg aflevere min ladning i hende, derefter flytter hun sig frem og sætter sig over mit ansigt og beder mig om at slikke hende ren!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grinebideren 20 Skrevet i går klokken 09:53 Synes det er kinky, når en flot kvinde fiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselas 90 Skrevet i går klokken 14:29 Lauersen skrev, den 2.10.2022 at 21:21: Jeg følger en del hucows (også et par danske) Kan/vil du komme det nærmere, og er det nogle, der modtager besøg (i Københavnsområdet)? Jeg er nysgerrig på de der vacum-pumper til vorterne. Lauersen skrev, den 2.10.2022 at 21:21: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg