Guest Henrik Peder Skrevet 8. November, 2020 Du er langt ude, og helt klart pga manglende intelligens ! hvis nogle retter op på deres fejl, så er det da indlysende at man også kan ændre holdning, med mindre man er en en stædig person, og ikke kan sige ret skal være ret nå men du har vel også travlt med dit erhverv, så skal ikke forstyrre længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 8. November, 2020 @Henrik Peder har fået en advarsel for sprogbrug. Han får ikke ban, da det er ham selv der har oprettet tråden. Vi får nogen gange forespørgsel på at slette en anmeldelse folk har fortrudt. Men vi sletter aldrig, netop fordi vi ikke vil have at man kan afpresse pigerne for ydelser, mod til gengæld at slette sin anmeldelse. Hvis nogen piger oplever at gæster bruger anmeldelser til afpresning, så er i velkomne til at henvende jer til ledelsen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 531 Skrevet 8. November, 2020 Henrik Peder skrev, for 15 timer siden: Læs nu hvad jeg skrev, hvor jeg rettede at jeg selvfølgelig ikke skal have pengene retur, men mener stadig at jeg fortjener bestemt en ny omgang, efter sådan et ualmindeligt klamt besøg. får stadig kvalme over, bare at skrive det Og ret skal være ret mht om jeg så ville fjerne min kritik Så du mener med andre ord at en anden GP gratis skal lægge krop til at du har haft en dårlig oplevelse med en GP på pågældende sted? /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg