Hop til indhold
SexHooked

Privat diskret Bording ?

Recommended Posts

Hejsa ...

Har sikkert postet i et forkert forum ;)

Men overvejer at tage til privat diskret i bording en af dagene ...

Men hvor privat diskret er det? Er det på en villavej til beskuelse for alle naboerne eller er det lidt gemt væk?

Ville være lidt træt af det hvis jeg skulle holde min bil så alle vidste hvad jeg skulle på stedet :)

Nogen der har været der som vil hjælpe lidt ? :)

Vh

Th

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der om aftenen hvor der ikke er meget liv i byen.

Det er på en villavej, så naboer er der, og de ved helt sikkert hvad der foregår.

Der ligger en idrætshal med stor p plads i kort gåafstand, og hovedgaden / stationen er også kun kort derfra.

Så smid bilen og gå de sidste par minutter, så er det kun hvis man er lokal eller landskendt at det bliver opdaget.

Selve indgangen er i kælderen, så man står nogenlunde gemt indtil døren åbnes.

Rockford

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Kan tilslutte mig Rockfords forslag - sæt f.eks. bilen ved idrætshallen og gå det lille stykke vej hen til huset.

En anden mulighed er at parkere bag ved huset - kør ind til venstre for huset og om bag ved. Lad være at køre ind til højre for huset - så spærrer du for en bil, der ofte holder parkeret der, og det giver problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indsætter lige et link, så alle ikke behøver søge her og der:

http://www.privat-diskret.dk/

Se desuden andre indlæg her på guiden under: viewforum.php?f=7

Det er ikke på en villavej, men adressen bliver ikke annonceret, så det er kun tidligere kunder der kender den - og udbasunerer de den, er de godt nok for dumme, for stedet har et godt koncept, hvor du skal ringe i forvejen og bestille tid for at få oplyst addressen.

Jeg plejer at parkere til højre for trappen ned til indgangen i kælderen, vidste ikke man kunne køre bagom til venstre. Sidste gang sad der godt nok en fyr og ventede i bilen foran - tror ikke det var en kunde - ellers kunne han bare have ladet være med at køre så langt frem at jeg kunne parkere bagved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

er der nogen der ved om Freja er stopped i verdensfirmaet Privat.Diskret kan se

hun ikke har stået på vagt planen i nogle uger nu.

det er hun ikke hvis en pige stopper her så tager vi altid profilen af ingen grund til at have piger på som ikke er her det lader vi de ander om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...