Dolken21 65 Skrevet 15. Oktober, 2020 Nogle der har besøge hende her? https://annoncelight.dk/showad/306101 Kan intet finde og hun bliver ved med at oprette nye profiler. Har haft været i kontakt med hende og 1 gang kørt forgæves til Kbh. hvor hun pludselig stoppet med at svare. Nogle der har haft besøgt hende eller er det hele pure opspind? Enormt mange søgninger på dette nr. på dgs.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 16. Oktober, 2020 Dolken21 skrev, for 14 timer siden: Nogle der har besøge hende her? https://annoncelight.dk/showad/306101 Kan intet finde og hun bliver ved med at oprette nye profiler. Har haft været i kontakt med hende og 1 gang kørt forgæves til Kbh. hvor hun pludselig stoppet med at svare. Nogle der har haft besøgt hende eller er det hele pure opspind? Enormt mange søgninger på dette nr. på dgs.dk Og på krak.dk Søgninger på 28917097 10 i denne uge og 330 i alt. Sidst søgt frem d. 15 Oktober Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 16. Oktober, 2020 Når hun skriver ung, så tænker jeg start 20’erne... Når jeg ser, særligt billede nr. 2, så tvivler jeg stærkt på at hun er under 30... se hendes hænder. Jeg tror hun er tættere på 40.. Jeg synes egentlig at det første billede er lækkert nok... men jeg tror desværre det er en fake... Det er sq ved at være for meget med alle de fake annoncer alle steder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 18. Oktober, 2020 Annoncen blev desværre hurtigt slettet igen. Så har med garanti været fake. Har dog set annonce ofte ... blot til advarsel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RegularJoe 3 Skrevet 17. Marts, 2021 Hej, Helt ny bruger her, der har kigget lidt med på sidelinjen. Min opfattelse er at hun er ægte. Har haft nogle online sessioner med hende, store dejlige bryster og hun har både til gaden og gården. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dolken21 65 Skrevet 17. Marts, 2021 RegularJoe skrev, for 9 timer siden: Hej, Helt ny bruger her, der har kigget lidt med på sidelinjen. Min opfattelse er at hun er ægte. Har haft nogle online sessioner med hende, store dejlige bryster og hun har både til gaden og gården. Haha, det er altid sødt når hun helt ny bruger prøver at godtgøre for noget der er ren fake! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RegularJoe 3 Skrevet 18. Marts, 2021 Dolken21 skrev, for 21 timer siden: Haha, det er altid sødt når hun helt ny bruger prøver at godtgøre for noget der er ren fake! Der er en vis ustabilitet, jeps. Men min vurdering står nu stadig. Og som skrevet kun online. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 71 Skrevet 12. August, 2023 Må give Albert22 ret, hun er FAKE hold jer fra hende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1642 Skrevet 13. August, 2023 FeetLover skrev, for 11 timer siden: Må give Albert22 ret, hun er FAKE hold jer fra hende ! Du er godt klar over at du responderer på en tråd der er 2½ år gammel, ikk??? Jeg siger det bare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FeetLover 71 Skrevet 13. August, 2023 Gløden skrev, for 6 timer siden: Du er godt klar over at du responderer på en tråd der er 2½ år gammel, ikk??? Jeg siger det bare Ja. Men der er kun meget få tråde/anmeldelser af hende, så derfor blev det bl.a. Herinde. FL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg