Hop til indhold
Molle37

Isabella - Aarhus

Recommended Posts

Kan det virkeligt passe, at der slet ikke er nogen der kan fortælle lidt om denne dame?:huh:

Synes at billeder og annoncen virker tiltalende, hvis man som jeg, indimellem godt kan lide at lægge vejen forbi en moden pige.:-P

Håber der sidder en eller flere derude der kan berige forummet og undertegnede med lidt erfaringer?

Hvis ikke, så må jeg måske investere i en halv time for holdet ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Molle37 skrev, for 4 timer siden:

Kan det virkeligt passe, at der slet ikke er nogen der kan fortælle lidt om denne dame?:huh:

Synes at billeder og annoncen virker tiltalende, hvis man som jeg, indimellem godt kan lide at lægge vejen forbi en moden pige.:-P

Håber der sidder en eller flere derude der kan berige forummet og undertegnede med lidt erfaringer?

Hvis ikke, så må jeg måske investere i en halv time for holdet ^_^

Har selv overvejet at besøge hende, nu hun endelig er i Aarhus. Normalt husere hun i Ebeltoft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 7 minutter siden:

Har selv overvejet at besøge hende, nu hun endelig er i Aarhus. Normalt husere hun i Ebeltoft. 

Ja, smut da lige forbi ^_^ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ringede igår og fik en tid. Virkelig sød i telefonen

da jeg kom synes jeg hun har en fræk moden krop men hun var ikke lige min stil... skal også tænde på ansigt! 
og nej hun er ikke grim men for mig skal der være kemi så både hjerne og øjne er fristet

men ingen brok 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...