Molle37 175 Skrevet 16. Oktober, 2020 Har tidligere efterlyst erfaringer med denne dame uden den store respons. Så prøver lige igen, i håb om at nogen kan berette om hun er er besøg værd? https://annoncelight.dk/showad/300686 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 21. Oktober, 2020 Kan det virkeligt passe, at der slet ikke er nogen der kan fortælle lidt om denne dame? Synes at billeder og annoncen virker tiltalende, hvis man som jeg, indimellem godt kan lide at lægge vejen forbi en moden pige. Håber der sidder en eller flere derude der kan berige forummet og undertegnede med lidt erfaringer? Hvis ikke, så må jeg måske investere i en halv time for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder69 141 Skrevet 21. Oktober, 2020 Molle37 skrev, for 4 timer siden: Kan det virkeligt passe, at der slet ikke er nogen der kan fortælle lidt om denne dame? Synes at billeder og annoncen virker tiltalende, hvis man som jeg, indimellem godt kan lide at lægge vejen forbi en moden pige. Håber der sidder en eller flere derude der kan berige forummet og undertegnede med lidt erfaringer? Hvis ikke, så må jeg måske investere i en halv time for holdet Har selv overvejet at besøge hende, nu hun endelig er i Aarhus. Normalt husere hun i Ebeltoft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 21. Oktober, 2020 Livsnyder69 skrev, for 7 minutter siden: Har selv overvejet at besøge hende, nu hun endelig er i Aarhus. Normalt husere hun i Ebeltoft. Ja, smut da lige forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikenike 6 Skrevet 24. Oktober, 2020 Jeg ringede igår og fik en tid. Virkelig sød i telefonen da jeg kom synes jeg hun har en fræk moden krop men hun var ikke lige min stil... skal også tænde på ansigt! og nej hun er ikke grim men for mig skal der være kemi så både hjerne og øjne er fristet men ingen brok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg