Papkasse 23 Skrevet 17. Oktober, 2020 https://sugardaters.com/da/profile/Y.Wd887AZp Er der nogen af jer der harfaring med denne skønhed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 7. Januar, 2021 Er der nogen der har besøgt hende foroven? @Papkasse fik du nogensinde et møde i stand? Jeg er lidt i tvivl om hvor proff hun er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 10. Januar, 2021 Prøver lige en sidste gang, før det nok er lillemand der må bestemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øberbøv 23 Skrevet 22. Januar, 2021 4K for et møde. Med på det meste. Super fræk. Synes ikke hun er så SB agtig.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 22. Januar, 2021 Øberbøv skrev, for 2 timer siden: 4K for et møde. Med på det meste. Super fræk. Synes ikke hun er så SB agtig.... Var det 4k værd? hvor længe hyggede I? og lavede andet end bare at knalde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 22. Januar, 2021 (edited) Hun er ledig i aften til 2500 kr. for 1 time ifølge Snapchat Redigeret 22. Januar, 2021 af Mayer28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sawo 8 Skrevet 22. Januar, 2021 Mayer28 skrev, for 1 time siden: Hun er ledig i aften til 2500 kr. for 1 time ifølge Snapchat Hvad er hendes snap, hvis man må spørger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 22. Januar, 2021 sawo skrev, for 1 minut siden: Hvad er hendes snap, hvis man må spørger? Det står i hendes profiltekst på Sugardaters, er ikke lige klar over om det er imod reglerne at skrive det direkte herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 23. Januar, 2021 (edited) Har ikke mødt hende, men haft lidt chat/snak med hende - ikke om sex, men andre ting - virkede dejlig og cool at tale med og fornemmede ikke at alt bare handlede om business. (Før jul og klar over ting kan ændre sig hurtigt). Mvh Sentio Redigeret 23. Januar, 2021 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øberbøv 23 Skrevet 21. Februar, 2021 TopDaddy skrev, den 22.1.2021 at 12:43: Var det 4k værd? hvor længe hyggede I? og lavede andet end bare at knalde? Efter lidt yderligere research måtte jeg sande, at Rocks blot er endnu en Pro. Det gider jeg ikke, så nej - jeg lavede ikke en aftale med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockpapersix Skrevet 22. Februar, 2021 Øberbøv skrev, den 21.2.2021 at 21:24: Efter lidt yderligere research måtte jeg sande, at Rocks blot er endnu en Pro. Det gider jeg ikke, så nej - jeg lavede ikke en aftale med hende... Og hvad baserer du det på ? Har hun annoncer og hvor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg