Sex i balance 34 Skrevet 21. Oktober, 2020 Kære mænd I denne Coronatid er det svært at få billig sex. Jeg er taget til Athen, her kan du købe sex 10 min. for 10 Euro på: Metaxaurgio Square. Godt? Det er for hurtigt til mig. På Victoria Square skulle det være muligt, at samle en ung studerende op, men det er ikke lykkedes for mig. Jeg har mødet en 40-årig Roma på gaden. Hun var lille tyndt med faste bryster og stram fisse - rigtig dejlig. Pris 20 Euro + 5 Euro for et pænt hotelværelse. - God oplevelse. Jeg prøver Victoria Square igen i dag og derefter Fylis Street. PS: Indrejse til Grækenlande kræver en QR-kode. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex i balance 34 Skrevet 21. Oktober, 2020 I dag har jeg været på Fylis og fået dejlig sex på nr. 86. Pris 20 Euro for 20 min. I den sydlige ende af Fylis er prisen det dobbelte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
freeman 187 Skrevet 4. November, 2020 Sex i balance skrev, den 21.10.2020 at 17:24: I dag har jeg været på Fylis og fået dejlig sex på nr. 86. Pris 20 Euro for 20 min. I den sydlige ende af Fylis er prisen det dobbelte. https://www.athenssocialatlas.gr/en/article/brothels/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg