Hop til indhold
Bingoplayer

Smukke og dejlige Nadia i Arden

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/223128

Hun er min ubestridte favorit i alle henseender!

I min optik, den smukkeste, sødeste og mest naturlige pige nogen mand, nogensiden har haft fornøjelsen af.

Hun kan være frisk, fræk og flabet,  samtidigt med at hun gør alt for at tilfredstille dine behov. Tiden er din og du bestemmer hvad der skal ske, om det er ligepå eller en rolig hyggestund, er jeg altid gået derfra med følelsen af fuldstændig tilfredsstillelse.

Respektér hende og respektér gummi!  Hendes figur alene er altid køreturen værd, men hendes væsen og natur er uvurderligt.

Jeg bor desværre ret langt væk nu, men sørger for at lægge turen forbi når jeg skal nordpå, hvis på nogen måde muligt :)

Absolut en ener - ingen over, alle under!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser dejlig ud, men ville ønske at hun snart opdaterede hendes profil med nogle flere/nye billeder - dem hun har nu har vist en del år på bagen. 
Godt at høre at hun stadig er en lang køretur værd :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Valderrama

Hun ser så lækker ud, og har tænkt mange gange at besøge hende, men fransk med gummi siger mig desværre ingenting :mellow: ellers havde jeg været stamgæst, med sådan en smuk pige i baghaven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Ja, hvis 25 nu, kan hun ikke have været meget mere end 15, da hun startede ved PD !

Del dette indlæg

Link til indlæg
31hans07 skrev, for 2 timer siden:

Ja, hvis 25 nu, kan hun ikke have været meget mere end 15, da hun startede ved PD !

25 er hendes rigtige alder, det garanterer jeg, og det er altså noget under 10 år siden hun startede ;)

Ja, billederne er ikke helt nye, men hun holder sig til gengæld helt fantastisk ved lige, så der er intet at klage over på den konto. Hun har stort set ikke ændret udseende i den tid jeg har kendt hende, bortset fra hårfarve i ny og næ :)

...og nu gider jeg ikke diskutere mere herinde, jeg taler ud fra egen erfaring og oplevelse - kun for at hjælpe og informere, ta det eller lad vær. 

Redigeret af Bingoplayer

Del dette indlæg

Link til indlæg

kan kun være enig med TS - Hun er skide hamrende sød en og mega smuk pige. Og så forstår hun at skabe en dejlig stemning og - ja ... under akten kommer man automatisk til at få et flash back til sin ungdom, når hænderne glider over hendes krop og bryster :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nadiaprivat
31hans07 skrev, den 21.10.2020 at 18:11:

Ja, hvis 25 nu, kan hun ikke have været meget mere end 15, da hun startede ved PD !

Kan du ikke tie stille, når du ikke ved bedre. 
jeg startede som 19 årig. Det er super ubehageligt, at du skal udstille mig som om jeg startede da jeg var barn, fordi din egen tidsfornemmelse er forældet. 

Redigeret af Nadiaprivat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...