Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Hej Hvordan reagerer i på det??? altså mersalg For mit vedkommende er det absolut no go, at pigen spørger efter det under akten. Det kan pille en god oplevelse ned til at blive en dårlig. Synes det er vildt usexet og ødelægger stemningen lidt Det er helt fint, hvis hun i starten siger, hvis du ønsker noget ekstra så spørger du bare. Det er også helt fint, hvis man er ved at overskride en grænse, for hvad der er med i, hun siger det bliver xxx kr ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 22. Maj, 2013 Hej, mere salg?? hvad helt præcis mener du? prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Du køber f.eks 30 min.... der er evt gensidig fransk, dansk, kysse og nusse med i............ hvis du så vil have f.eks anal, sorte kys eller what ever med i, så er det ekstra/mersalg Der er piger, der leverer hele pakken (alt hvad de tilbyder) ved 30 min, så det er ikke dem spørgsmålet omhandler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Jeg må indrømme at jeg heller ikke helt forstår dit spørgsmål. Kan du give et eks på en oplevelse. De fleste piger som har tillæg tilbyder disse ved starten af besøget. Så det praktiske er overstået inden man går igang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Hvis du kommer ind af døren, giver pigen x antal kroner i hånden som tilsvarer 30 min. Pigen spørger om man vil have nogle tillægsydelser og man svarer nej. Akten går igang, når man så ligger og kæler, spørger hun IGEN om tillægsydelser og hvad de koster..... det synes jeg ødelægger stemningen rigtig meget, da det virker enormt grisk. (ikke særlig mange piger, der gør det, men huhh jeg kan ikke snuppe det) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 22. Maj, 2013 Hvis du kommer ind af døren, giver pigen x antal kroner i hånden som tilsvarer 30 min. Pigen spørger om man vil have nogle tillægsydelser og man svarer nej. Akten går igang, når man så ligger og kæler, spørger hun IGEN om tillægsydelser og hvad de koster..... det synes jeg ødelægger stemningen rigtig meget, da det virker enormt grisk. (ikke særlig mange piger, der gør det, men huhh jeg kan ikke snuppe det) Har mest oplevet det hos mørke piger, som f.eks kan finde på at forlange ekstra for bare at tage BHen af :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 22. Maj, 2013 Jeg forventer at blive tilbudt mere undervejs, bestiller normalt den skrabede udgave fra start af. Det er vist meget almindeligt i thaiverdenen. Kun få gange har jeg oplevet gentagne forsøg på mersalg, hvis jeg har afvist. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 22. Maj, 2013 Jeg har aldrig oplevet det hos danske piger, men på thaiklinikkerne er det normen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 22. Maj, 2013 Hej Liderligfyr, Er det her: Du køber f.eks 30 min.... der er evt gensidig fransk, dansk, kysse og nusse med i............ hvis du så vil have f.eks anal, sorte kys eller what ever med i, så er det ekstra/mersalg Og det her: Hvis du kommer ind af døren, giver pigen x antal kroner i hånden som tilsvarer 30 min. Pigen spørger om man vil have nogle tillægsydelser og man svarer nej. Akten går igang, når man så ligger og kæler, spørger hun IGEN om tillægsydelser og hvad de koster..... ...ikke to forskellige situationer? Med hensyn til det første citat, så troede jeg, at det var normal procedure, at det kun var de blide former, der var inkluderet, når man købte f.eks en halv time. Jeg kender i hvert fald ingen piger, som ikke tager ekstra for analsex. Det er jo nemt for mig at inkludere alt fra min godtepose i en halv time, da jeg kun har de blide former. Med hensyn til det andet citat, så forstår jeg dig godt. Jeg plager heller ikke om en time, når der er bestilt en halv. Det er lidt dårlig stil... Lige så dårlig stil, som når en gæst køber dansk, og når man så er igang, vil han alle nationaliteterne igennem. Det kan dræbe enhver hyggelig stemning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Til Nikita 1 citat, er svar på prøvemandens spørgsmål, hvad er mersalg?? Altså det er tillægsydelserne jeg mener.... Og lige for at rette evt misforståelser ang. indlægget. Det skal ikke ikke forståes, som jeg er utilfreds med ekstra ting koster ekstra. Men hvis man har sagt nej til ekstra, at pigen så spørger efter det igen, under selve akten! 2 citat er det jeg hader, og som du også besvarer Går ud fra dit eksempel med dansk kontra alle nationer, er hvis manden forventer ydelsen uden at betale for det.... Første gang jeg besøger en pige, tager jeg altid en skrabet ydelse, hvis hun så viser sig at være god, spørger jeg tit undervejs om hun har tid til en opgradering. (ekstra betaling) Af og til giver pigen tillægsting helt af sig selv. Det synes jeg er super fedt. Lidt ligesom i godt kan lide at være VALGT, så er det som mand, dejligt at føle sig speciel Men "gaver" er noget man får, hverken noget man tager eller spørger efter Og ja X og Organdonor, Thaistederne er en helt anden verden Her skal det være sådan.... men har aldrig oplevet, en afvisning ikke er blevet taget med et smil, så kan faktisk godt lide som det foregår her :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Jeg må indrømme at jeg slet ikke kan genkende situationen. Nok også derfor min undren. Til gengæld kan jeg desværre sagtens genkende det nikita beskriver. Gæsten er fra start præsenteret for mulighederne. Men takker pænt nej.. også går den vilde jagt rundt i Europa i et forsøg på at komme ind i landende uden opholdstilladelse. Møg irriterende og en dræber for lysten. Ikke fordi man fysisk ikke har lyst. Men fordi det oser langt væk af mangel på respekt for mig som menneske. Det er ikke altid fordi jeg heller syntes det er lige sjovt at skulle slå bremsen i når vi nu har det så sjovt.. Dem som kender mig og følger lidt med vil også vide at min menu ændre sig ind i mellem. Jeg tilbyder ikke noget jeg ikke selv har lyst til at lege med. I perioder er dette alt lige fra blid GFE til hård SM. I andre perioder så er lysten der eks kun til det blide. Min tlf pige er også sød til at sige til gæsterne at de selv skal forhøre sig hos mig da hun ikke altid ved hvad dagsformen er til. Dog er det ofte sådan at har jeg en gang haft en fræk oplevelse med folk. Så har jeg let ved at finde lysten frem igen Nå men det var lidt et sidespor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Maj, 2013 Nej nu er det så kun meget få piger der gør det, heldigvis men derfor synes jeg stadig det er møgirriterende.......... nok ala Jeres, jeg snupper lige en Dansk, så "lokker" jeg pigen, til at give den helt store tur ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 24. Maj, 2013 Hej med jer Jeg har aldrig oplevet det med danske piger, men de udenlandske prøver ofte med mersalg, f.eks. koster det ekstra hvis de skal have alt tøjet af, nusse/kyse bryster er også et ynbdet mersalg o.s.v. af erfaring forsøger jeg altid og aftale alting først, men alligevel smutter det, hvem pokker tænker lige på, at aftale Bh'en skal falde? KH og go' dag til alle Hej Hvordan reagerer i på det??? altså mersalg For mit vedkommende er det absolut no go, at pigen spørger efter det under akten. Det kan pille en god oplevelse ned til at blive en dårlig. Synes det er vildt usexet og ødelægger stemningen lidt Det er helt fint, hvis hun i starten siger, hvis du ønsker noget ekstra så spørger du bare. Det er også helt fint, hvis man er ved at overskride en grænse, for hvad der er med i, hun siger det bliver xxx kr ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2013 Hmmmm jeg kan da se at jeg vist skal til at have justeret mine priser... øjjj alle de ting jeg ikke får penge for. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Maj, 2013 :mrgreen: Penge er ikke alt Sisse - der er også bla. ææææææhhhh Hmmmm jeg kan da se at jeg vist skal til at have justeret mine priser... øjjj alle de ting jeg ikke får penge for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 24. Maj, 2013 Hmmmm jeg kan da se at jeg vist skal til at have justeret mine priser... øjjj alle de ting jeg ikke får penge for. nu skal du ikke få for mange gode ider :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 24. Maj, 2013 Har aldrig været ude for forsøg på mer-salg. Tænker dog umiddelbart, at det måske er en reaktion fra kvinden, hvis man forsøger at liste sig ind af en indgang, der ikke er aftalt Jeg sætter - også i forretningssituationer som de mere intime - stor pris på, at aftalegrundlaget er på plads - inden vi går i gang. Det gør tingene så meget lettere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Maj, 2013 Har nu aldrig prøvet pigen ikke tager tøjet af eller man ikke må slikke bryster eller lignende. Et par enkelte steder, er slikke mis ikke med i de 30 min, men her gælder det for alle pigerne det pågældende sted. ( altså det er en ekstra ting) Det er mere anal, superfransk, sorte kys eller lignende, som jeg står af over, hvis hun prøver at SÆLGE undervejs. Har man sagt nej til at starte med, så er det sgu nok fordi man mener det! Som sagt, pris og ydelse er aftalt på forhånd, og ellers er det MIG der skal foreslå at opdragere, hvis der kommer nogle interessante ideer undervejs eller hvis 30 min slet ikke er nok at nyde hende i Oftest hvis det er de lidt mere kinky ting, har jeg snakket med pigen om det gangen inden. Altså i snik snakken efter seancen, hvor man forhører sig om, hun er til det og det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 24. Maj, 2013 Hmmmm jeg kan da se at jeg vist skal til at have justeret mine priser... øjjj alle de ting jeg ikke får penge for. Håber ikke du har egen bil og kører den til service på et autoriseret værksted - så får du så mange ideer til at tjene ekstra at du bliver nødt til at engagere en kontordame til at sidde ovre i hjørnet og følge med i alt det der skal skrives på og være klar med fakturaen efter seancen :evil: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2013 Håber ikke du har egen bil og kører den til service på et autoriseret værksted - så får du så mange ideer til at tjene ekstra at du bliver nødt til at engagere en kontordame til at sidde ovre i hjørnet og følge med i alt det der skal skrives på og være klar med fakturaen efter seancen Jeg har skam både egen bil og den ryger kun ind til producenten...... men da jeg ikke er begavet med nogen som helst viden om biler. Og heller ikke har en mand som er det. Har jeg valgt at have en service aftale som betyder at værkstedet skal holde min bil med ALT. Selv sprinklervæske skal de komme på den. Hmmmm måske det var et koncept man skal begynde på. En all inclusive aftale gæsterne kan betale til hver mdr også kan de kikke forbi til en omgang når det passer dem..... :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2013 Mersalg Hvis pigen under akten begynder at forlange ekstra, er det nok forkerte sted man er ankommet til Det er en cashmachine som er der kun for den ene ting at skabe en stor omsætning til sig selv eller til dem som står bag. Køber man en 1/2 eller 1 time, fortæller pigen hvad selve pakken består af og ikke noget ekstra. Jeg foretrækker pakker med all inclusive. Mersalget for pigen bliver når jeg kommer igen, så kan hun se at man var tilfreds last time :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg